Ca. et ½ år siden jeg sidst lavede en musikquiz - nu prøver vi sku igen.
17 deltagere sidst. Går efter 15 den her gang - kommer vi på 20, så får vi en BONUS SHEEP i musik! woooop woooop!
stream af numrene - virker kun med 4shared account
I kan bruge login : [email protected]
pw: pokernetdk
til at lytte på dem, uden at oprette en bruger!
og ja, care på emailen kommer ud til alle, bruger den ikke mere :D
Download sangene - virker ikke pt
Ovenstående er et link til introer til 15 forskellige sange (der er dog et par mellemstykker). Genren er meget blandet. Fornemmer det er pænt svært nu - så der skal kun få korrekt til, for at placere godt, men husk det handler om at være med, ikke at vinde! ;)
Målet er at genkende både artisten og sangtitlen. Hvis du gætter en af disse rigtigt, så får du 1 point - og gætter du begge rigtigt, så får du et bonuspoint tilføjet og opnår dermed et total på 3. Derudover kan du komme op på hele 5 point, hvis du er den eneste blandt deltagerne, som både gætter artisten og sangtitlen.
Jeg skal modtage jeres svar via PM. Svarene skal formuleres således:
1. Artist - sangtitel
2. Artist - sangtitel
osv.
Minimum 10 deltagere - målet er 15. 20 så kommer musik bonus SHEEP'en, hvor placeringer i top5 i denne her, vil give ekstra point i SHEEPen, hvordan har jeg ikke lige regnet ud endnu. Men det kommer!
NB. musik SHEEPen tæller ikke med i Pokernet Sheep Championship 2012
DEADLINE 25/6 KL. 18.30 - REVEAL i løbet af aftenen den 25.
P.S. I bedes desuden også om ikke at fortælle her i tråden, hvor mange korrekte svar, som I tror I fik, da dette ville kunne tage modet fra folk, som pga. dette ikke mener, at de ville have en chance for at vinde. Husk det handler om at være med, ikke om at vinde! :D
P.P.S. Alt brug af diverse programmer, der kan tracke hvilket musik det er, ud fra de her 10-15sek er ikke tilladt at bruge, og mistanke vil medføre udelukkelse. Det er tilladt at bruge youtube/internettet ellers.
Mu mu mu MUSIIIIIKQUIZ! sommer edition 2012
20-06-2012 18:46
Redigeret af freakstar d. 21-06-2012 13:59
20-06-2012 18:55
freakstar OP
prøver lige at fixe noget hosting hvor man ikke skal logge ind. OMG.
20-06-2012 19:19
freakstar OP
Jeg forsøger stadig at finde noget streaming der virker, uden at login men indtil der kan det info der står i OP bruges :-).
Redigeret af freakstar d. 21-06-2012 14:00
Du skal være logget ind for at kunne skrive et svar!