Hej,
Har endnu en sag jeg vil ud med, nu har han fået over 1 måneds chance for at betale tilbage.
Har ik set skyggen af pengene!
Besked modtaget 24-08-2009 08:20
Afsender muffedissen
Modtager MrNoller
Emne undskyldning
Hej Rene
Jeg vil godt lige have lov at sige undskyld for mit fravær her i weekenden, jeg havde jo lovet vi kunne lave noget action sammen, og havde jeg også set frem til :) da virkede virkelig frisk og opsat på det dengang tog til fodbold i torsdags hvor vi sidst snakkede sammen...
Fik desværre smadret mit knæ til fodbold i torsdags og har siden både overnattet på sygehuset pga. store store smerter i knæet og ellers bare lagt og haft det dårligt med mig selv :( men jeg er kommet hjem nu og så kommer nok bare til hænge foran skærmen i stykke tid nu da går rundt på krykker, det bare virkelig sick negativ varians hehe..
Forresten har jeg stadig ikke fået åbnet op for kan sætte penge ind på full tilt endnu, det kan jeg desværre først fra den 1 september da den her måned åbenbart helt har opnået sit deposit max, lidt sick når man bare ligger og kan lave andet end grinde :)
Jeg skylder dig jo os stadig 400$ og vil høre hvis du har råd og mulighed for det i dit BRM endnu inde på full tilt at overføre yderligere 500 dollars til mig eller ja 600$ så jeg skylder dig lige 1000,-$ som du så får med det samme når åbnet op den 1 september.. Det kunne ihvertfald være rigtig nice hvis du gad hjælpe mig med det m8 nu jeg bare ligger her med stængerne opad :)
Så når du har tid til det evt allerede næste weekend hvor jeg gerne skulle kunne deposit igen lave et rigtig fedt program med dig hvor du spiller en del af de rigtig sprøde tours inde på tilten evt et skud i en af de helt store med saftig buy in på omkring 200$
Muffe
---
Beløbet blev rullet ned til 700 dollars, da han havde haft staket mig til en tour som gav et godt plus, og så var rullen næsten i bund, men på det tidspunkt kunne han ik depoiste sagde han. Så smed lidt dollars over igen.
Manden som muligvis snyder mig, har jeg lavet 3 ft's for i august!
Muffedissen? - Skylder 700$
Trist!
Det er sku skuffende, især når man er igang med en uddannelse.
Og det er svarerende til ca. 2 måneders su!
Langt ude trist at se
Det er jo farligt at være tillidsfuld, men er ik meget tillidsfuld mere over for folk.
Jeg prøver og hjælpe, gør store tjenester for folk + ofre penge.
Og så er der self. nogle som ik kan leverer den mindste ting man forlanger igen ;)
Det er nogle gange en børnehave. Problemet er vel snarere, at 'gratis' $ til spil, er en decideret powermagnet på folk med ludomaniske tendenser og/eller anløben moral. Vi må som stakere blot forsøge at muge ud i skidtet, og (forhåbentlig) kun investere $ i folk som fortjener det.
Der er ikke rigtig nogen måde hvorpå vi kan sikre os 100%, medmindre vi skal registreres med ALLE personlige data, og alt svindel skal politianmeldes. Det er vel det nærmeste vi kommer, og det er for langt at gå imo.
Man kunne også lade stakee lægge pengene. Nu vil nogle mene, at så har vedkommende ikke behov for stake. Men bare fordi man har 5000 kr., er det jo ikke sikkert man har råd til at starte pokerprojekt med $1000. Det er en idé, ihvertfald. Og en måde at spotte en spiller som ihvertfald er seriøs om såvel deal som BRM.
Ihvertfald skal vi kæmpe for, at ingen småsvindler får lov at ødelægge vort forum. Selvom de står i kø til mange bække små pt.
Eller til en sng deal, max tilbyde 10buyins af gangen etc, og beholde resten indtil de eventuelt mister dem.
Så fkn sick det blir ved
OMG - du er ikke for heldig m8...
SICK!