Nogen der har et godt bud på ca. hvilken ROI det er muligt at holde i længden på MTTs med buyins på f.eks. $100 eller højere?
Går ud fra det afhænger meget af deltagerantal så lad os f.eks. sige bud for turneringer med et par hundrede deltagere og bud for turneringer med et par tusinde deltagere.
mulig ROI i online tours $100+?
lol, hvilket dumt spørgsmål...
Det afhænger jo 100% af dine evner...
Mine egne stats er
www.officialpokerrankings.com/ongamepoker/Razga4/poker/results/A218409A6E674068BA31D796EFEB48E3.html?t=2
ROI: 26%
Avg buyin: $87
Avg fieldsize: 351
Rebuy/addon: 28%
ITM: 159/881 = 18%
Læg dog mærke til at jeg har været running sick cold i en længere periode, så min ROI er faldet fra 32% til 26% :)
Dette er på ongame.
@JesperTP
mener ikke hvilken ROI der er mulig for mig, men hvilken ROI der generelt er muligt for gode turneringsspillere. Ligesom der for SNGs findes nogle ca. tal for hvad en dygtig spiller kan opnå.
@ JesperTP
Du er da vist ikke lyve dig fra at være en klaphat..!
Ja, jeg er en kæmpe klaphat! Puha... Når jeg udpensler fakta gør jeg virkelig mig selv til et svin.
Faktum er at det er umuligt at sige noget om. EOD.
@ JesperTP:
OP præciserer jo spørgsmålet, han ville bare høre nogen eksempler... Ro på :)
@OP
Tjek stars tunneringsrangliste, og tjek så topspillerne på OPR så har du i hvert fald dit best case senario
@JesperTP
Knyt ædespalten klaphat! Magen til retaderet ensporethed skal man fandme lede længe efter, selv på PN
- Have a nice one
Lol.
Det undrer mig til stadighed at direkte debile spørgsmål belønnes med svar på pokernet.
Hvis man ikke kan finde ud af at gå på opr eller stars turneringsrangliste selv så bør man slet ikke bekymre sig om hvilken ROI en god spiller kan opnå.
@ JesperTP
Ja og hvis man ikke er verdens bedste poker spiller fra dag 1. man begynder at spille, så kan man lige så godt stoppe med det samme.
Lad nu være med at gøre dig selv mere til grin end det er nødvendigt.
DAxelsen: Dine indlæg grænser til det uforståelige og din analogi har intet med mit eksempel at gøre.
Zeeto, er det forståelsen det kniber med?
Det betyder 'at få et svar'.
@JesperTP
Slap venligst lidt af, vi er her jo for at hjælpe hinanden. Hvis du synes, spørgsmålet er det dummeste i verden, hvorfor så kommentere på det i stedet for at gå ud af tråden?
Og lad da for guds skyld dem der svarer være i fred :S
Jeg synes rent faktisk spørgsmålet er helt fint, da han jo indirekte spørger, hvad de bedste spillere gennemsnitligt kan holde i ROI i de givne turneringer.
Et par eksempler:
Shaundeeb; 91% ROI over 9k spil med avg buyin på 110$ - avg fieldsize; 1523
Kipster; 253% ROI over kun 480spil med avg buyin på 329$ - avg fieldsize; 2600
Jonas Klausen; 109% ROI over 1800spil med avg buyin på 295$ - avg fieldsize; 1514
Lige et par stykker :o)
der er fortaget en analyse over de 100 bedste på stars og fulltiltpoker
So, heres your composite picture of a top online pro: they have an average buyin of about $190, and when they buy in to a tournament, theyre expecting to make the money a bit better than 15% of the time and to show about a 53% return on their investment. Theyll spend more per tournament on average at FTP than Stars, but have far less to show for it in terms of return.
How about the number one player in the P5s rankings, AJKHoosier1, aka Alex Kamberis? He can play a little, it seems: 164% ROI on Stars, $173.00 ABI on Stars with a 16% ITM rate. He fares less well on FTP: 39% ROI, $252 ABI with a 14% ITM rate.
Obviously this is far from a methodologically rigid review, but we think its still useful as a rough sketch of how you should expect to perform if youre among the elite of todays online tournament pros. If youre coming up short, remember anything in the positive column still puts you in a pretty elite group when it comes to online poker.
med al respekt så skal jeg gerne forklare hvorfor spørgsmålet er helt ude i skoven.
At det er 100$ MTT kan man ikke bruge til så meget uden at kende størrelsen på felterne.
er det 5k mands felter er det komplet umuligt at sige noget om, over 500 spillede tours kan den svinge fra minus til 8000%
når et enkelt resultat kan gøre foskellen på mange 100 endda flere 1000% så er det utopi at tro man kan få et svar på dette spøgsmål.
tror vi skal under 100 mands felter før der kan siges noget konkret om foventet roi, da en enkelt placering over mange spillede tours ikke vil forskrue ens roi alt for meget.
men tag mendieta19 og sigt efter ham imo.
på party
avg bi --- Roi --- avg field ----- antal tours
120$ ----- 82% ---- 218 --- -- 212
på stars
roi --- BI ---- avg field ---- antal tours
49% --- $107 ---- 1145 --- 585
@ Live
At det er 100$ MTT kan man ikke bruge til så meget uden at kende størrelsen på felterne. Går ud fra det afhænger meget af deltagerantal så lad os f.eks. sige bud for turneringer med et par hundrede deltagere og bud for turneringer med et par tusinde deltagere
er det 5k mands felter er det komplet umuligt at sige noget om, over 500 spillede tours kan den svinge fra minus til 8000% "og bud for turneringer med et par tusinde deltagere"
når et enkelt resultat kan gøre foskellen på mange 100% så er det utopi at tro man kan få et svar på dette spøgsmål. Nogen der har et godt bud på ca. hvilken ROI det er muligt at holde i længden på MTTs med buyins på f.eks. $100 eller højere? Han spørger ikke hvad det korrekte svar er, men om der er nogen der har et bud
tro vi skal under 100 mands felter før der kan siges noget konkret om foventet roi, da en enkelt placering over mange spillede tours ikke vil forskrue ens roi alt for meget. Det var trods alt noget der lignede et svar
dax, jeg editede posten lidt og tog en spiller jeg synes er top skrap og som altid finder en måde at buste mig på når jeg spiller 100$ + mtt. hans stats er postet fra stars og party med henholdsvis et par 100 på party og 1k mands felter på stars.
for mig er han den bedste overall mtt spiller online..