Multi Full ring Cash 0.25/0.50

#1| 0

Hej - Har altid spillet poker med min. 8-10 spillere ved bordet, grundet at jeg kan lide den konservative pokerstil.. i takt med at jeg er blevet mindre tålmodig, har jeg prøvet to ting.. spille flere hænder, og multitable.. med samme (negative) resultat. Jeg har fundet det spil jeg tjener bedst på ved at skrue på knapperne, men aldrig forladt full ring.. Til spørgsmålet.. Er der nogen på pokernet, der har spillet full ring (multi el. single) i en længere periode og tjent tilfredsstillende på det ?? Eller er man simpelthen nød til at kaste sig ud i shorthanded for at vinde tilstrækkeligt ?

02-10-2010 22:42 #2| 0

Ja, INGEN kan vinde i FR. Som du selv siger til sidst så er SH det eneste sted hvor man kan vinde. FR er det samme som at kaste ens penge i et stort sort hul......

Jesus, velkommen, du er vel ny I take it.

Man kan selvf. ikke sige at en form for cash tables er bedre til winnings end andre, da det er afhængig af hvordan du spiller samt hvilken modstand du møder de to steder.

Altså, jeg er ikke cash spiller. Så aner ikke hvad der er bedst, men hvis du siger du er "bedst" med en lidt kons. spillestil, så vil jeg foreslå at du holder dig til FR lowlimit cash (max NL50). God vind!

02-10-2010 23:18 #3| 0

..tænker bare at leaks bliver mere disponeret når nu der skal spilles flere hænder og træffes flere beslutninger.. desuden er der vel flere dårligere spillere på SH-borde generelt. FR kræver en hel del tålmodighed for at være vindende, hvor jeg antager det ikke er tilfældet i SH da der er de flere åbningshænder.

Jeg kan også godt vinde i FR, bare ikke nok!

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar