Multipokers perfekte support!

#1| 0

Det er lang tid siden jeg har lavet en god gestus så ville lige informere Multipoker om en fejl på deres side:


"Dear Philip,

Thank you for contacting us.

We see from our records that you had not referred any of your friend to this
website .

Note: Please do not disclose your password to any individual/organization
claiming to represent us. We will never ask you for the password to your
account. If you receive any email or phone call from anyone requesting you to
provide your password please report it to us immediately.

Our Customer Care Department is available 24/7 to assist you via email.

Thank you for choosing us as your online gaming site!

Sonia
Poker Customer Care

--Original Message--
From: [email protected]
Date: 2005-09-05 14:23
To: [email protected]
Subject: Typing error on your Danish refer a friend site.[#3577953]

www.multipoker.com/dk/tell_a_friend/taf_terms.php

"Tips en venn - regler og betingelser" , it should be " Tip en ven - regler
og betingelser"
Just thought I"d help you out

Regards
Philip Mahler

10-09-2005 03:58 #2| 0

De fleste sites yder først god support når man har referred 5 eller flere spillere. Det gælder ihvertfald både Party, Pacific og de fleste Prima skins.

;-)

10-09-2005 11:23 #3| 0

Hvis der er noget som kan frustrere mig så er det sådan noget der. Selve tyrkfejlen er jo uinteresant i den sammenhæng, men det viser virkelig hvor lidt support fatter, og det er ofte fuldstændig umuligt at trænge igennem til nogen.

10-09-2005 12:36 #4| 0

lol tror sgu næsten de har nogle tools der scanner email for div. og sender så en auto mail ud .

hvor er det bare plat

10-09-2005 14:08 #5| 0

Udover at være nogle spassere er de heller ikke så gode til s"er...

De skriver "had not referred any of your friend to this website" Der skulle altså have været et s efter "friend".
S"et kunne de passende tage fra "Tips en venn - regler og betingelser"

/Erikmyg

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar