Hej drenge
Har ik kunne finde nogen nyere musiktråd så gætter på det er længe siden vi har fået updates :) Hva hører folk pt? Jeg er selv mest til dance/trance/techno men som ikk er de der lange på +6min :/
Her er lidt af hvad jeg hører mest pt:
www.youtube.com/watch?v=kocTzEJsDGQ
Avicii generelt:
www.youtube.com/watch?v=08xDG2cyPjQ
www.youtube.com/watch?v=bek1y2uiQGA
Lidt anderledes men ka sku meget godt li' den:
www.youtube.com/watch?v=ubRUS8GupLU
Hvis nogen har præcis samme smag som mig og bare tænker "Fuck det nice, skal høre hvad han ellers har, jeg har sku nok også selv noget han synes er top nice" - please share - smid også gerne en PM og så ka vi tage den derfra :)
Please, undgå videoer fra youtube, bare smid links så tråden ik bliver latterlig tung at loade :)
// KD
Musiktråd marts 2013
Hører ret meget Egyptian Hip Hop og Wild Nothing for tiden, og så selvfølgelig det seneste My Bloody Valentine album som vi har ventet på i jeg ved snart ikke hvor mange år.
Egyptian Hip Hop
Tobago
Strange Vale
Wild Nothing
The Blue Dress
My Bloody Valentine
MBV
det jeg hører er påvirket af hvad der er på min pokerplaylist = stille rock
Black label society
Brandon Heath
Fort Atlantic
Michael Monroe/Hanoi rocks
Her er lidt nyt som jeg hører for tiden..
Morten Breum - Look Closer
www.youtube.com/watch?v=kQbdNBZYOcQ
Cazzette - Weapon (EDX's remix)
www.youtube.com/watch?v=Bj-dWs6DQUc
Kaskade, Swanky Tunes - No One Knows Who We Are (Rune RK Remix)
www.youtube.com/watch?v=NmCYWTm4BLY
Kan kun finde en teaser på youtube, men den blev spillet i Pete Tong - 15 Minutes Of Fame Rune RK igår aftes, så burde kunne googles, evt. kommer der nok snart en youtube :)
lidt ældre og lidt anden type:
Disclosure - Latch feat. Sam Smith
www.youtube.com/watch?v=93ASUImTedo
Drake - 5AM in Toronto
www.youtube.com/watch?v=tPGdTwgLIcg
Freak +1 sygt sprøde numre
Fin trådstarter men man kommer dælme ikke meget ud hvis man ikke har hørt dine links KD
Nogle andre sprøde fra Aviciis mix.
www.youtube.com/watch?v=SnIi6DRONM4
www.youtube.com/watch?v=e4Mk73gX04k
Jeg hører en del af lasse k's musik for tiden. Det giver mig et godt grin.
@ Sebbe
Det nu mest for at vise min stil og hvad jeg håber på folk poster - og indtil videre er det jo ik lykkedes for mig... Hvis du mener du har nye tracks ala det så post gerne? De du deler er ok men ik noget der fanger mig
Breums nye nummer 'Look Closer' er en af de bedste produktioner længe, der kommer ud af DK. Det bliver et kæmpe hit.
Ratatat - Shiller
www.youtube.com/watch?v=_Mmyg-SlePs
coinflip skrev:
Breums nye nummer 'Look Closer' er en af de bedste produktioner længe, der kommer ud af DK. Det bliver et kæmpe hit.
Helt enig. Fantastisk at se det udgivet på Aviciis label. Han er sku tæt på at slå helt igennem nu. Tror der kommer noget stort fra hans Miami week sets.
Ok så forklar mig lige forskellen på det du linker ifht. mig/freak.
Men sorry de ikke fanger dig.
Måske gør denne
www.youtube.com/watch?v=_ovdm2yX4MA
Good one - lvls er jo endnu ældre, derfor jeg ik postede den. Postede noget af det nyere jo mate :) Tja, de fangede bare ik... Nogle af dem for lange, andre for lidt i dem. Svært at forklare. Breum look closer var bedste track men lidt langsomt og for meget "sjæl" over den der "fesne stemme", derfor den ik rammer 100% men kun 80.
Bingo holder også:
www.youtube.com/watch?v=6_BGKyAKigs
Hvis jeg skal komme med et bud på et forholdsvist nyt DK-band, som ikke bliver til at komme uden om, må det blive Nelson Can
Lækkert, men dog ikke techno.
Hører rigtig meget Macklemore for tiden. Hans album The Heist er nuts :)
www.youtube.com/watch?v=NO6D4KXHcxI
/Brozze
-KD- skrev:
Hej drenge
Har ik kunne finde nogen nyere musiktråd så gætter på det er længe siden vi har fået updates :) Hva hører folk pt? Jeg er selv mest til dance/trance/techno
// KD
Jeg forstår ikke helt om tråden er beregnet på musik i OP's genre, men vover som så ofte før pelsen med lidt ultimativ grinding music :-)
Muddy Waters - Mississsipi Delta Blues
For at varme lidt op til en lang søndag foran skærmen må også nævnes:
Sweedish house mafia: www.youtube.com/watch?v=r1MN4pR5wXM
Samt som et par af jer andre diverse med Avicii, hvor der allerede er linket til et par stykker....
Tiesto's Swedish HM er en skrub sang! Åbnede den lige, hånden efter doubler jeg op med AA vs JJ
Lana Del Reys born to die:
www.youtube.com/watch?v=r08wfT8c8g4
Hin_Spage skrev:
Hvis jeg skal komme med et bud på et forholdsvist nyt DK-band, som ikke bliver til at komme uden om, må det blive Nelson Can
Ja, og de skriver også dyb lyrik.....
I was sitting here in an apple
it was really good in my mouth
heavy heavy heavy heavy
heavy heavy heavy heavy
heavy heavy heavy heavy
heavy heavy heavy apple pie
you taste like chick-food
like cockering cola cola
uuuh-uh-uh-uhuh
Hey bitch I think we're over!
Gennemført forfærdelig musik
iamrockybalboa skrev:
Tiesto's Swedish HM er en skrub sang! Åbnede den lige, hånden efter doubler jeg op med AA vs JJ
Nice...:-)
Jeg tror I har misforstået OP. Han spørger om råd til musikt... Hvad end musikt så er for noget?
Dimitri Vegas & Like Mike er rocketlaunched med deres nye monster hits
Derudover A&G(Miami) March Madness 2013:
soundcloud.com/#agmiami/march-madness-2013-mix
Badehat skrev:
Jeg tror I har misforstået OP. Han spørger om råd til musikt... Hvad end musikt så er for noget?
Angel Haze vokser mere og mere på mig...
Werkin Girls
Jungle Fever
Den her er en rigtigt toe-tapper
DJ Fresh Gold Dust
Nina Simone - Feeling Good
open.spotify.com/track/0ia3DCM0rSD77QM4c32IO4
www.youtube.com/watch?v=CJA69C6SlRk
Den er noget anderledes end hvad du hører, men den er fantastisk og fortjener en omgang sharing!
Den ene af tøserne i videoen er DJ, der bla har spillet til Sensation.
Her er hendes soundcloud :
soundcloud.com/nataliabarbin
Ducktails har lavet en ret chill plade, hvis man er til sommerlig guitarmusik.
Dette må være min top 3 lige for tiden :)
Til de af jer der ikke kan vente til Daft Punks nye album udkommer.
Her er et mashup af Justin Timberlakes Suit & Tie, hvor de har benyttet Daft Punks musikken fra et 10 sekunders reklamespot på Saturday Night Live
Lee H skrev:Hin_Spage skrev:
Ja, og de skriver også dyb lyrik.....
Gennemført forfærdelig musik
Det er en musik tråd og ikke en lyriktråd,
hvilket eksempelvis giver plads til techno hvor der jo ofte ikke er noget lyrik overhovedet.
Nelson Can er rost af musikfolk uden for Danmark også, så det kunne nok være dig der tog fejl :)
Nu kan det jo ikke være Bob Dylan det hele.
At dømme ud fra denne forsmag, så kunne det nye James Blake godt gå hen og blive nuts.
@Loehde
Porter Robinson er sådan et kæmpe talent. Ren fornøjelse at se ham spille på main stage til UMF.
Glæder mig til at høre noget med ham her! Helt igennem fantastisk stemme..
Skulle eftersigende feature Eminem på hans nye Album! Skal nok blive fedt! :)
ih8str8 skrev:
@Loehde
Porter Robinson er sådan et kæmpe talent. Ren fornøjelse at se ham spille på main stage til UMF.
Helt vildt! Så det på livestream, og han gjorde det virkelig godt!
Hvis I kan lide Porter Robinson, så skal I også prøve at lytte til danske Mikkas. Han bliver stor:
Pis nu af med jeres lortemusik
Det her er musik
Neil Young. Alt for sent at jeg har "opdaget" ham.
Spiller i Forum til august. 745,- pr billet.
Semi premieren på "Heart of Gold".
Anden stil, men sygt fed.
@Mati-Gol
Jeg anede faktisk ikke Mikkas var dansk. Hvorfor har han ikke fået mere LOVE herhjemme? Anyways, har været hooked på specielt Emma Hewitt remixet i et stykke tid og synes også det var et af højdepunkterne fra knife party's set til UMF.
Jo, han er skam fra noget så eksotisk som Herlev ;)
Desværre er vi stadig langt bagud mht. elektronisk musik herhjemme, en fyr som Daniel Kandi der har knapt 60k likes på Facebook og er kæmpestor i udlandet og har spillet til Tomorrowland og en masse andre store udenlandske fester, samt er blevet stemt ind på DJMags Top 100 flere gange, er jo stort set ukendt herhjemme.
Edit: Derudover er Mikkas først lige begyndt at DJ'e, så kan godt være han begynder at få noget mere credit nu. Han skal bl.a. på en mini-turné i USA her snart.
Den elektroniske scene i DK er bare ikke så stor og nuanceret (og det er endda blevet meget bedre med Sound of Copenhagen, Unga Bunga, Sensation etc). Bare se hvor lang tid der gik inden eksempelvis Noir's produktioner blev spottet i DK.
Det bliver i hvert fald spændende at se hvordan EDM Copenhagen spænder af. Håber de lever op til deres navn og booker andet end bare house artister.
Ultimative tilt sang:
www.youtube.com/watch?v=4hpEnLtqUDg
HADER DEN!
AV AV AV!
Ser frem til dette :) Kunne være så svedigt, hvis de spiller på Roskilde!