Har en note på McNugget, der siger "Super aggro", så planen med 3-bettet var at være villig til at gå hele vejen, men det forvirrer mig lidt, at Inever overcaller. Bør det ændre min plan for at calle?
Mit indtryk af Inever er, at han er en fisk, som kan finde på at limpe med alt muligt skrammel, men muligvis også med premium holdings...
HERO sitting in seat 1 with $208.65
Zizou10 sitting in seat 3 with $197.00
KungHardon sitting in seat 4 with $77.47
McNugget sitting in seat 5 with $197.00[Dealer]
Inever sitting in seat 6 with $140.86
Inever posted the small blind - $1.00
HERO posted the big blind - $2.00
** Dealing cards to HERO: 10♦, 10♥
Zizou10 folded
KungHardon folded
McNugget raised to $8.00
Inever called - $8.00
HERO raised to $38.00
McNugget went all-in - $189.00
Inever went all-in - $133.86
Inever > lol
Mystisk spot for 300BBs
Fold, ufattelig høj varians at komme ind her, så med mindre man er stuck og til den slags, synes jeg du skal drysse. Når du iøvrigt misforstår konceptet med 300BB's, så nå da i det mindste op til en 300BB pot, ellers er vi da helt væk.
(Det betyder typisk du selv og en involveret villain har 300BB's hver)
Hehe, muck nu bare. Selv de aggressive spillere, får også gode kort :) Du har kun et spot, hvis Inever ikke kalder, oftest har han JJ, QQ og AK, og nogle gange noget trapped AA og KK - med andre ord, du er ret langt efter hans range med TT.
Man kan vist ikke kalde det et 300 bbs spot, som Joonas skriver :)
Haha ok mange gange undskyld for den forfærdelige fejl mht. 300 BBs.
Lader til de fleste er enige om std. fold, og det er nok rigtigt nok. Jeg var dog en spew-abe og callede. McN have AKo mens Inever kunne fremvise en flot A6s. Ingen sugning, og HEROs stak var herefter næsten 300BBs større end hvis potten var røget en anden vej ;-)
Lol pænt luckbox / soulread ;-)
Der er også instant fold i min bog efter de pusher. Du kan også godt calle preflop for setvalue. Det er jo et perfekt setup med en super aggro spiller og en fisk tre-vejs hvis du rammer din 10'er på floppet.
Hånden er heller ikke super nem hvis de to villains vælger at smoothcalle da du vil møde overcards i 70% af tilfældene og egentlig kun ønsker at tage potten ned på floppet, da dit (over)par ofte vil være slået med any real flop action og du er OOP.
Jeg ville hellere calle preflop end at raise preflop og folde til push (så mister du utrolig meget value mod eks. AK) så din plan med at gå hele vejen er i dette tilfælde, efter min mening, den næstbedste løsning.
Men som joonas skriver giver det meget høj varians, da du ofter max. flipper i det spot hvis i ryger allin pre. Så derfor foretrækker jeg et call preflop.