I'm all-up again playing this tour, min tour til et finalebord. Anyone else?
Nattens 100K Mansion
Prøver igen. Den turnering er alt for god value til ikke at spille den.
Kan se butch_dk er på også. GL Eske.
jeg forsøger også har nu ikke haft meget held med det indtil videre, forsøgt 5 gange bedste placering nr 57.
Tillykke med finalebordet i går goldenwonder, hvad placering blev det til? og har skuffelsen lagt sig?
Jeg giver den også et skud..
Rart at man starter med 1.000 mere i chips nu
@Eske
Jo tak. Blev nr 8. efter JJ mod AK all in preflop med K på river, så surt. Skuffelsen er dog ved at have lagt sig. Var i øvrigt anden gang inden for få hænder jeg var all in med JJ. Med 10 tilbage var jeg 3-way all in mod 1010 og AK, hvor A spiker. Havde givet mig kæmpestack, men kom i stedet til FT som shortie. Doblede hurtigt og ville have ligget rigtig godt med, havde jeg bare vundet det flip. Desværre.
ahhh dobling i 3. hånd...
Åbner med 99, BB kalder
flop 345.
BB udstik. Jeg potkomitter mig og BB siger rest med 22. Jeg holder hjem.
Allerede ude, rammer caller et lille raise med 22, flop 345 rainbow, endte all-in. Ingen hjælp.
Haha Carl du buster bare fellow PN.
sorry viggosen, det var vist dig :-)
LOL, tyre Carl...
"ahhh dobling i 3. hånd...
Åbner med 99, BB kalder
flop 345.
BB udstik. Jeg potkomitter mig og BB siger rest med 22. Jeg holder hjem."
Arh det var måske også lige lovlig hidsigt af mig, jeg checkede lige, jeg har faktisk kun godt 36% til at vinde og 3 % til split pot, troede faktisk jeg havde lidt mere med et par og open ended straight. Dels kunne du jo bluffe, og jeg havde jo også selv puttet noget i potten, men det var nok en fejl.
Nice, vågnede 0410, men er nu i gang! Jeg får alligevel besøg af en måler-aflæser om nogle få timer.
@eskeman
Ja du ved jo at jeg godt kan lide at kommer derudaf....
@c_hope
Ja, du snakker altid om tight spil, at overleve længe og lave nemme folds, og jeg kender ikke nogen anden som spiller præcis modsat!
det er vel tight kun at spille gode kort :-)
Ikke uheldigt dér, Mr Aggro AQ!
nope :-)
Jeg er en heldig tyr ....
out efter en dårlig spillet hånd.
Godnat
Fra at være godt med går det sådan indenfor få hænder
Taber kk mod 910o, 2 par på flop! Derefter kalder en donk en stort reraise hvor jeg har top par, han viser 2 lave kort og har kun et inside draw. Rammer sin str8.
Nå, men good luck til rest
Out, første gang all-in med T9s, render ind i KK, samler 13 outs op på floppet, men misser som sædvanligt. GL rest.
Tabledonk skubber fra knappen (igen). Han dækker akkurat mig. JJ er ikke god nok mod A8s. Turn A.
"c_hope 12-01-2007 04:09
ahhh dobling i 3. hånd...
Åbner med 99, BB kalder
flop 345.
BB udstik. Jeg potkomitter mig og BB siger rest med 22. Jeg holder hjem.
Viggosen 12-01-2007 04:10
Allerede ude, rammer caller et lille raise med 22, flop 345 rainbow, endte all-in. Ingen hjælp. "
LOOOL!!!
har turneringen varet 6 timer indtil nu!..damn der må blive drukket meget kaffe.
har turneringen varet 6 timer indtil nu!..damn der må blive drukket meget kaffe.
@salomonsen.
Ja der slog jeg mig også på lårene af grin.....