Nattens nedbrud på PS

#1| 0

Jeg må ærligt indrømme, jeg var lidt irriteret over at skulle sidde i nat og vente i ca. 80-85 min før at mine turneringer blev genoptaget og ikke ane hvad der skete.

Jeg har stillet spørgsmålet til stars, om de synes det var i orden at ikke give informationer og hvad deres procesdure var ved nedbrud, der tager så lang tid.
Men p.t har de sprunget let og elegant over mit spørgsmål og dermed får jeg følelsen af de løber for deres ansvar. Og det der pisser mig lidt ekstra af, er at hvis man skal komme i betragtning til kompentasation, skal man selv give dem information om hvilken turneringer man har spillet med .



Hvad siger PN, kunne PS have gjort det bedre end de gjorde i nat omkring information ?

09-05-2013 15:38 #2| 2

Jeg tænker at de lige skal afklare hvad de har tænkt sig at gøre, men når det er helligdag i dag, så kommer der næppe svar før om et par dage.

Stars plejer at have rimelig godt styr på deres kundeservice.

09-05-2013 15:41 #3| 0

De sidder nok 4 mand og har ikke fået andre mails end din, så mon ikke de 4 mand snart har et fornuftigt svar klar til dig.

09-05-2013 15:47 #4| 0
hermod skrev:
Jeg tænker at de lige skal afklare hvad de har tænkt sig at gøre, men når det er helligdag i dag, så kommer der næppe svar før om et par dage.

Stars plejer at have rimelig godt styr på deres kundeservice.


Jeg ved ikke hvor mange andre lande end Danmark der har helligdag i dag. Malta har i hvert fald ikke, og det er her de fleste fra Stars kundesupport arbejder. Men de har givet et par 1000 mails de skal igennem.
09-05-2013 15:55 #5| 0
OP

Jeg er godt klar over, at de plejer at have godt styr på deres kunde service. Men det er første gang jeg ser de har fucket så godt og grundigt op i et nedbrud.

Er godt klar over der er mange mails og på trods af det har de været hurtige til at svare mig, men ikke med det svar på mit spørgsmål, Men mere en standard skrivelse.

På trods af det kunne de bare havdet kommet med en udmelding i klienten, som de plejer.



09-05-2013 16:21 #6| 1

Man kan vel ikke forvente at de skal gå samtlige 50.000 (random bud) brugere der var online i går da den klienten crashede igennem? Derfor er det vel helt fair at du skal kontakte dem for at kræve kompensation hvis du har været ekstra "hård" ramt.

Derudover synes jeg også man skal være lidt realistisk, de var nede i lidt over en time, hvilket jo er frustrende at vente på, men så heller ikke værre end det.

Det er jo ikke ligefrem noget de gør med vilje, og er heldigvis noget der sker meget sjældendt på stars.

09-05-2013 17:01 #7| 1

De må jo vide præcist hvem der var på i går.

Passende med en std. mail hvor de beklager, og lidt info om muligheder og fremgangsmåde hvis man vil klage. Tror også de ville undgå mange modtagne mails ved dette.

Jeg var selv på rail i går, og der skete jo ikke meget ved at jeg faldt i søvn:). men ville ikke være tilfreds hvis jeg havde valgt lige at spille en turbo sng inden sovetid, og den så blev udskudt en time. Hvor længe skal man vente, der kunne vel også være gået 2-3 timer.?

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar