Som topic. Søger den sang der bliver spillet ved EM i håndbold, det er noget tysk slchager agtigt, hvor de synger lå lå lå ...
Mine google evner rækker åbenbart ikke til denne ellers utroligt simple opgave :(
Navn på sang + EM håndbold 2014
Hent shazam til din smartphone - problem solved.
Kan selvfølgelig være at tilskuerne larmer så meget at det ikke virker.. Men forsøget værd :)
Og nej, det er ikke Seven nation army..
Ikke den desværre, omend den er noget lignende den jeg tænker på :-)
De synger noget med - the floor is moving tror jeg. Men ved heller ikke hvad den hedder. Også meget interesseret. Der må da være nogen herinde, der har været i Herning og ved hvad den hedder.
Den hedder lå lå lå lå, Ligesom alle de andre sange der bliver spillet..
Jeg tror det er "Laban - giv mig dit navn giv mig dit nummer."
Det er godt nok ikke schæfer men dansk 80'er musik :0)
Lars Lilholt - Onkel Christian
Tror den rigtige version findes på spotify.
Lol, jeg må være ved at blive gammel. Det er obv Gulvet gynger der er tale om :-) Er der bare mig der er halvdøv, eller kan det passe de spiller en tysk version af den under EM 14 ?
Sebbecenter ramte den :-)
Det er godt nok langt fra tysk schlager dog ... :-)
Den er så fed! Ordentli' kom igang sang :D
Den der linkes til på Youtube er et cover af den originale.
Kan dog ikke huske hvad org hedder, men den er på dansk...
Dog fesent den ikke er længere end 45 sek .
Plz en find hele sangen på engelsk :-)
Kæft den er retarderet ......selv for en slutrunde sang. Mine tæer kan ikke rettes ud igen :-)
I Godmorgen DK var Morten Reesen ude at besøge "hal Dj'en". Han fortalte om den "sang" du søger.
Såvidt jeg forstod, var det en han havde mixet/lavet specifikt til håndbold EM. Derfor er ikke en hel sang, men blot et klip han spiller, ligesom alle andre i kampen.
Jeg kan ikke finde klippet, men prøv at kigge på go.tv2.dk
Hvad hedder den hvor en kvindestemme synger almindeligt, for så at synge noget ala "go baby jump" og så kommer der ordentlig bas og trommer? Også en fra EM.
Koller skrev:
Hvad hedder den hvor en kvindestemme synger almindeligt, for så at synge noget ala "go baby jump" og så kommer der ordentlig bas og trommer? Også en fra EM.
Den her koller?
http://www.beatport.com/track/sawadee-original-mix/5041271