Sanderhey skrev:
Hej Suezo
Hvis tankerne er lidt større end et lokalt vinduespudserselskab, vil jeg mene navnet spiller en mere afgørende rolle, end man lige skulle tro. Det skal gerne skille sig tilpas nok ud til, at man kan huske det - og dermed kan fortælle andre om det. Markedet er i dag utrolig fragmenteret med mange mindre spillere, og der er rigtig mange enkeltmandsvirksomheder med 1-2 ansatte. Det betyder alt andet lige, at der kan ligge en del stordriftsfordele i at bygge en større forretning, fordi en stor del af en vinduespudsers dag består af kørsel og dermed tabt omsætning. Har du mange kunder, kan du ikke kun gøre det billigere pga. kort afstand mellem kunderne, men du kan også tilbyde et mere attraktivt job til en vinduespudser, fordi han/hun får en knivskarp rute hver dag - uden de skal være marketinggenier og have mange hatte på samtidig.
Håber det giver mening.
Var egenligt slet ikke min mening at gå i dybden med denne del, det var blot en sidebemærkning, men lad os alligevel være enige om at være uenig 😂
Min kommentar var blot til ydelserne, ikke størrelsen på virksomheden. Men hvis man vil være stor, så er kravene til navnet egenligt ikke ret store, udover at det skal være forholdsvis simpelt og nok ikke noget lignende noget lignende de lidt småbarnlige forslag der er her i tråden 😂