** NBA Playoffs 2012 **

#1| 0

Tråd til væddemål, jubel, nyheder, awesome highlights, hold-skrub osv.

Redigeret af emikroy d. 27-04-2012 18:15
27-04-2012 17:51 #2| 0

Flæske heldig bracket for Heat. Hvis ikke LBJ bringer trofæeet hjem i år, gør han det aldrig.

Heat kommer til at sejle igennem de første runder, mens alle kampe i toppen af øst kan gå i 6 eller 7 og bliver vildt hårde.

Har set Spurs 4-5 gange siden all star break. Fy for satan de spiller godt.

Mit bud: Spurs > Heat
Finalen alle vil se: Lakers - Heat
Finalen ingen vil se: Spurs-Pacers
Den frække: Grizzlies > Knicks

27-04-2012 17:56 #3| 0
OP

Helt enig i at Spurs virker skræmmende solide, og så har de efter min mening ligaens, gennem mange år, bedste coach. Jeg er overbevist om at de som minimum når western conference finals.

27-04-2012 18:08 #4| 0

Har svært ved at se at Miami er specielt heldige med Knicks. De kan efter min mening sagtens lave ballade mod Heat. Har spillet forrygende efter Woodson tog over og Lin blev skadet. Carmelo er NBA's bedste scorer lige nu og de har mange 3-point trusler.

Men Miami vinder selvfølgelig nok. Men jeg håber på en 6-7 kamps serie. Tror det bliver nogle fede kampe.

27-04-2012 18:20 #5| 1
HolchKnudsen skrev:
Flæske heldig bracket for Heat. Hvis ikke LBJ bringer trofæeet hjem i år, gør han det aldrig.

Heat kommer til at sejle igennem de første runder, mens alle kampe i toppen af øst kan gå i 6 eller 7 og bliver vildt hårde.

Har set Spurs 4-5 gange siden all star break. Fy for satan de spiller godt.

Mit bud: Spurs > Heat
Finalen alle vil se: Lakers - Heat
Finalen ingen vil se: Spurs-Pacers
Den frække: Grizzlies > Knicks

"Hvis ikke LBJ bringer trofæet hjem i år, gør han det aldrig" Arghhhhhhh, sku vi nu ikke tage det helt roligt mester. Du tror ikke det vil ske indenfor de næste 5-7 år? Men det er også ligegyldigt, for han bringer det forhåbentlig hjem i år sammen med den selvskrevne MVP tittel. Den kan ingen vist snakke fra ham - selv ikke de største LBJ haters.
27-04-2012 18:38 #6| 0

Med al respekt har jeg svært ved at se, hvorfor Heat skulle være favorit til at komme ud af øst, og at sige de sejler igennem de første runder er ret farvet. Knicks kan sagtens gå ned i 4-5 hvis de ikke finder rytmen, men Pacers er et helt andet hold end tidligere års, og det blir close mellem dem og Heat. Bulls må være de absolutte favoritter til at nappe øst. Har svært ved at se argumenter for andet pt, når man ser på formkurven, bænken, coachen og kemien.

I vest er der imo næppe andre end Spurs eller Thunder som ender på toppen, med mindre skader kommer i vejen.

Mit bud: Bulls vs. Thunder. Mit håb: Celtics mod Clippers. (Yeah right).

27-04-2012 18:44 #7| 0

Og LBJ er auto-snap MVP ofc. Alt andet er tyveri.

27-04-2012 18:45 #8| 0

LBJ er den bedste spiller. Men hvis "MVP" skal tages personligt er Durant, Love og Nash mere oplagte valg. Men enig i at han med længder er den bedste. Durant kan godt gå hen og vinde, der er politik i det lort og scoring champ for den 3 bedste record kan rykke nogen stemmer

Min kommentar om at han aldrig vinder var obv for at provokere. Men Heat har en nem vej, ja knicks spiller bedre, men Heats bracket er med længder den nemmeste. Både spurs bulls og okc er IMO bedre til playoff basket end heat

27-04-2012 18:53 #9| 0

Der er skrevet millionsvis af sider (omtrent) omkring hvordan MVP skal vælges, og der bliver naturligvis aldrig consensus. Mit take er, at man bør se isoleret på spilleren og ikke holdet han spiller på. Sagt på en anden måde: hvilken spiller ville have mest impact på et hvilket som helst hold han spillede på? Jeg kan ikke komme på en anden spiller som per automatik pt gør et -hvilket-som helst hold til mindst en sleeper i kampen om mesterskabet. Så er der han absurde PER og stats mv, som er glasur på kagen.
Men igen, det er blot min mening.

27-04-2012 20:50 #10| 0

Som Doktor. FG% putter ham et lille stykke over KD imo.

27-04-2012 20:59 #11| 0

lakers win;)

vil gerne se lakers vs Heat.

bare lige så kobe kan vise LB hvordan man vinder en ring;)

27-04-2012 21:24 #12| 0

MVP er i ordets betydning vel den spiller der har størst betydning for sit hold, og det er imo ikke LeBron, fordi han har så dygtige holdkammerater..

Som du dog også siger DOKTOR så er det svært at definere udvælgelsesprocessen..

MVP = ?
Ligaens bedste spiller = LeBron James

I NFL er det det samme, her har Peyton Manning også fået den et par gange, hvor han statistisk og vel i praksis ikke har været den bedste spiller. Man kunne måske endda være lidt flabet og sige at han var ligaens MVP i 2011 i ordets oprindelige forstand :)

27-04-2012 21:39 #13| 0

Nu synes jeg ikke helt NBA og NFL kan sammenlignes, fordi der er så mange vidt forskellige roller i NFL.
Men hvis man endelig skulle gøre forsøget, mener jeg stadig mit grundlæggende spørgsmål fra forrige post er det nærmeste man kommer et fælles grundlag for sammenligning. Og så er Peyton's trofæer fuldt berettigede, imo.

@JesperA
Der er ingen definitiv "ordets betydning" for MVP. Deraf uenigheden blandt eksperter. Jeg mener netop ikke at prisen skal defineres ud fra hvilket hold man spiller på, omend den tit gør det. Ellers ville Mailman og Chuckster aldrig have fået den foran MJ.

28-04-2012 00:49 #14| 0
Jeg mener netop ikke at prisen skal defineres ud fra hvilket hold man spiller på, omend den tit gør det. Ellers ville Mailman og Chuckster aldrig have fået den foran MJ.

Jeg er uenig i det første. Men jeg synes prisen skulle omdøbes til POY i stedet. Så ville der ikke være al den snak om holdet. En MVP titel hvor vi tager hensyn til impact på et hold vil også favorisere centers som bare er den vigtigste position. Fra 99-04 (sådan cirka) var Shaq (måske Timmy) ubetinget den spiller der betød mest for et hold, men han var ikke nødvendigvis den bedste spiller. Howard er ikke en specielt god basketball spiller (efter NBA standarder), men hans fysiske evner betyder han har en kæmpe indflydelse på ethvert hold.

POY er afgjort LBJ. Han er et stykke foran Durant og Melo som de næst bedste - imo. Som Laker fan må jeg indrømme at Kobe har skuffet mig i år. Melo har spillet lights out på det sidste, bedste half court scorer i ligaen.

For øvrigt er det tarveligt jeg punker heat for held i deres bracket. Det har jo intet med held at gøre. Jeg er bare bitter fordi jeg af hele hjertet håber at LBJ choker igen igen, men jeg ved jo godt inderst inde at de er gode nok til at vinde... øv :(

Men fuck it! reg season MVP er fucker ligegyldigt, der er kun 1 ting der tæller. Og det skal vi heldigvis igang med i morgen. Gal jeg er glad for mit league pass. Bliver dog nok ikke til så mange hænder den næste 1.5 måneds tid
Redigeret af HolchKnudsen d. 28-04-2012 00:50
28-04-2012 19:01 #15| 0
OP

Så er det nu der sner !

28-04-2012 19:40 #16| 1
HolchKnudsen skrev:

Jeg er uenig i det første. Men jeg synes prisen skulle omdøbes til POY i stedet. Så ville der ikke være al den snak om holdet. En MVP titel hvor vi tager hensyn til impact på et hold vil også favorisere centers som bare er den vigtigste position. Fra 99-04 (sådan cirka) var Shaq (måske Timmy) ubetinget den spiller der betød mest for et hold, men han var ikke nødvendigvis den bedste spiller. Howard er ikke en specielt god basketball spiller (efter NBA standarder), men hans fysiske evner betyder han har en kæmpe indflydelse på ethvert hold.

POY er afgjort LBJ. Han er et stykke foran Durant og Melo som de næst bedste - imo. Som Laker fan må jeg indrømme at Kobe har skuffet mig i år. Melo har spillet lights out på det sidste, bedste half court scorer i ligaen.

Jeg tror, igen med al respekt, ikke du finder mange som deler dit syn på tingene. At omdøbe den til POY kan jeg sagtens følge dig i, men resten synes jeg ikke så godt om. Centers er vigtige primært fordi der bare er så sindsygt få af dem. De rigtig gode altså. Trods alt lettere at finde en dygtig gut på 190 cm end en på 210. Når det så er sagt, kan man sagtens argumentere for at de er vigtigst på banen, men det er ikke en no-brainer. 90'ernes Bulls klarede sig jo fint uden.
Det jeg mener er blot at man kunne opstille det samme argument for guards. Hvornår vandt et hold sidst uden en verdensklasse 1'er eller 2'er?

At Dwight ikke er en særlig god basketspiller forstår jeg heller ikke helt hvad du mener med. Det er vist rimelig god consensus om at han er blandt de 5 bedste lige nu, og en shoe-in for HoF, så...
Melo derimod er ikke engang på min top 10 over MVP's af adskillige grunde. CP3, Howard, Bryant, Tony Parker og sågar Kevin Love er foran ham i min bog. Man kunne sagtens opstille argumenter for at Melo ikke engang er den mest oplagte kandidat hos Knicks. Det ville i så fald være Tyson Chandler, jvf betydning for holdet. Prøv at se på deres stats fra før og efter han kom til. Melo er self bedre (og mere underholdende at se på), hvis man er til offense, men prøv at se ham i den anden ende. Det er en grund til at han og Stat logger så få minutter sammen, og det er ikke kun pga skader, desværre.

Anyways, det er min mening. Skal gerne uddybe. Og no hate :-)

Enjoy the show! Go Celtics! Go Dallas!

Enjoy the show.
28-04-2012 22:48 #18| 0
OP

Jaja, Knicks er da oppe med 8 efter første halveg - vs LeBron.

28-04-2012 23:20 #19| 0

En så kold Melo og en Chandler lige fra sygesengen = blowout.

28-04-2012 23:30 #20| 0

Der kom en email (igår tror jeg) fra NBA.com til dem, der har en konto derinde ang. noget rabat på League Pass. Jeg kom til at slette den, så er der nogen der også har fået den, der gider sende den videre til mig?

Send mig en PM.

28-04-2012 23:37 #21| 0
OP
Langemand skrev:
Der kom en email (igår tror jeg) fra NBA.com til dem, der har en konto derinde ang. noget rabat på League Pass. Jeg kom til at slette den, så er der nogen der også har fået den, der gider sende den videre til mig?

Send mig en PM.

"Dear NBA Fan,

As we conclude a highly competitive and entertaining regular season, I wanted to thank you for your continued support of the NBA. Without you, our league would not be what it is today.

In appreciation of your loyalty, we are offering you a special 20 percent discount on the 2012 League Pass Playoffs package that will allow you to watch every playoffs and Finals game live and on demand on your computer, mobile device, or tablet. Please click here and use the promotional code "NBAPLAYOFFS" at checkout to redeem your special rate.

Enjoy the NBA Playoffs and The Finals.

Sincerely,

David J. Stern"

Redigeret af emikroy d. 28-04-2012 23:38
28-04-2012 23:53 #22| 0

Kanon! Tak emik

29-04-2012 00:26 #23| 1
OP

Derrick Rose ude resten af sæsonen :/

29-04-2012 00:31 #24| 0

For helvede hvor jeg dog hader skader i sport! Synd for Rose :(

29-04-2012 00:49 #25| 0

Simpelthen så træls. En vild vild serie mod Celtics og Heat blivernu en kæmpe profil mindre. Dér røg sandsynligvis et titleshot.

29-04-2012 00:53 #26| 1

Så bliver det Heat i finalen :(

29-04-2012 00:56 #27| 0

Jeg ville ikke discounte Celtics så hurtigt. De står ret godt til Heat og det er sidste chance for dem. Det ku godt blive epic, og sandsynligvis den bedste serie i hele playoffs.

29-04-2012 01:25 #28| 0

Lebron spillede lidt af en opvisningskamp i aften og det kan derfor meget vel blive en kort PO for Knicks. Håber dog at det bliver tættere i de næste kampe.

Redigeret af DrezR d. 29-04-2012 01:25
29-04-2012 04:02 #29| 0

Så kom årets første upset allerede (imo). How can you not love NBA?

29-04-2012 04:05 #30| 0

Det så bestemt ikke godt ud for Pacers til sidst, de fik dårlige skud og fordelte ikke bolden til deres closer (West), lige netop det man frygtede ville blive deres problem når det galt. Men tror dog stadig de vinder over Orlando.

29-04-2012 04:57 #31| 0
OP

Ja, første upset, men helt sikkert ikke det sidste :)

OKC får også kamp til stregen her i første opgør.

29-04-2012 06:09 #32| 0
OP

Exciting stuff :)))

29-04-2012 06:21 #33| 0
OP

FEEEEEEED KAMP! Det kune godt gå hen og blive en epic serie.

29-04-2012 06:21 #34| 0

BOOM KEVIN DURANT

29-04-2012 12:55 #35| 0

Husk de sender Lakers mod Denver på DK4 21.30...

GOD KAMP ALLE!!!

29-04-2012 15:14 #36| 0

Lidt synd Dallas ikke lavede upsettet. Jeg synes de fortjente sejren. Hvis man holder med Thunder må man håbe det blot var startvanskeligheder, for ellers blir det en tung playoff for dem.

29-04-2012 15:18 #37| 0
Vegas CHEF

forfærdeligt med Derrick Rose - kan næsten ikke klare det

øv for en lortestart på disse playoffs

vildt at se Indiana gå sådan ned til sidst igår - Granger misser 2 straffekast, laver skridt og misser frit layup indenfor de sidste 2 min. - satme ikke specielt smukt

29-04-2012 15:40 #38| 0
TUD73 skrev:
forfærdeligt med Derrick Rose - kan næsten ikke klare det

øv for en lortestart på disse playoffs

vildt at se Indiana gå sådan ned til sidst igår - Granger misser 2 straffekast, laver skridt og misser frit layup indenfor de sidste 2 min. - satme ikke specielt smukt

Helt sikkert træls med Rose. Håber holdet hæver niveauet som trodsreaktion. De er unge og har talentet. Smadderærgeligt at de er i bracket med Celtics. Gad godt se begge hold mod Heat.

Pacers var epic fail. De blev nok forvirrede over pludselig at være relevante igen, lol. Kan kun blive bedre.
29-04-2012 16:36 #39| 0

Så syndt for Dallas, rimelig heldigt bounce Durant får på den sidste.

Shawn Marion er til gengæld den største retard på jorden, at han med 1,5 sek igen ikke får sendt den afsted er utilgiveligt, at han så gjorde samme nr. i 1 eller 2 quater gør det ikke bedre, at en rolle spiller leger stat luder i playoffs kan jeg slet ikke tage.

29-04-2012 17:17 #40| 0

Jeg har heller aldrig set noget lys i Matrix, men han dækker godt forsvar. KD havde marginalerne til sidst, men synes helt klart Dallas styrede kampen fra start til slut. Brand-ærgeligt at Kidd ikke sætter den åbne treer med ca 2:30 tilbage. Den havde nærmest lukket kampen. Så havde Dallas været oppe med 10 og Thunder havde kaldt TO. Istedet får Thunder easy two, laver et run og har heldet når det gælder. De små marginaler.

29-04-2012 17:19 #41| 0

Nogen der ved hvilken kamp DK4 viser i aften?

29-04-2012 17:32 #42| 0

Go C's.

29-04-2012 18:00 #43| 1

Matrix er en god perimeter defender og er meget vigtigt for Mavs mod Durant.

Den serie bliver tæt. Mavs er et markant bedre playoff hold end deres reg season record indikerer. Veteran hold kan godt sjofle sig lidt igennem reg season, specielt i en lockout season som denne. Derudover har de i Dirk den vel nok giftigste half court scorer gennem de sidste 8-10 år. Carter og Jet er heller ikke uduelige i half court bold. Jeg tror snildt den serie kan gå i 6 eller 7, selvom det ville have været mere sandsynligt med en Mavs win i nat.

Super skuffende for øst at både Rose, men også Shumpert er ude med torn ACL. Shumpert er ekstrem vigtig for Knicks D. Igen, i playoffs er det half court bold. Shumpert var udset til at guarde både Wade og LBJ. Nu bliver det endnu nemmere for Heat - specielt hvis LBJ holder niveau fra i går. Fy for satan han spillede godt. Hans D på Melo er det bedste jeg har set. Og obv var han også en kæmpe på offence.

Bulls uden Rose er stadig gode nok til at gå i 6 eller 7 mod Celtics i en semi. Det er imo stadig det største problem for holdene i den øverste bracket. Hvis Heat kan komme igennem de første runder i omkring 10 kampe vil de have en kæmpe fordel mod det hold der kommer ud af den anden bracket, hvor jeg tror serierne går i flere og hårde kampe.

Bulls kan imo ikke dømmes ude. Men fuck det er synd for dem og Rose. Øv!

Redigeret af HolchKnudsen d. 29-04-2012 18:01
29-04-2012 18:18 #44| 0
Salt And Pepper skrev:
Nogen der ved hvilken kamp DK4 viser i aften?

http://dk4sport.dk/index.php?page=news&id=6015
29-04-2012 20:41 #45| 0

Boston all the way bitches! Watch out! KG rykker dem alle rundt :D!

Redigeret af snigr d. 29-04-2012 20:46
29-04-2012 21:39 #46| 0
OP

Med chance for at blive upopulær, så håber jeg på Hawks og Nuggets kan overraske i første runde, og mener heller ikke at det er helt urealistisk :)

29-04-2012 21:47 #47| 0

Jeg tror også at Lakers - Nuggets serien kan blive tæt. Kobe spiller bare ikke godt nok i år. Så nytter det ikke noget at resten af holdet har fundet formen - når de altså ikke har karantæne

Til gengæld tror jeg Hawks får det svært. Boston har spillet godt siden all star break og deres gamle har fået lidt hvil på det sidste.

29-04-2012 21:50 #48| 0

Kobe stepper op og bliver playoff mvp for sure:)

29-04-2012 21:58 #49| 0

Spillet ændre sig i playoffs og Denvers hurtige spil kommer ikke til at fungere i samme grad.

29-04-2012 22:07 #50| 0
BobbyOlsen skrev:
Spillet ændre sig i playoffs og Denvers hurtige spil kommer ikke til at fungere i samme grad.

Enig. Lakers er bedre bygget til half court bold med Kobe og de 2 store inside. Men Lakers er tynde på bænken, indtil videre ser det ud til de kører en 9 mands rotation. Denver har i Aflalo en rigtig gode defender at sætte på Kobe og de er ikke helt små inside.

Hvis Kobe kan få gang i den og hvis Lakers kan dominere rebounds så tror jeg Lakers napper den i 4 eller 5, maks 6.

Hvis Aflalo spiller Kobe godt og Denver generelt kan få gang i nogen fast breaks fra god D, så tror jeg det bliver en tæt serie.

Spurs så for øvrigt uhyggelige ud i den første kamp i dag. Pengemændene på ABC og i NBA frygter det værste :)
Redigeret af HolchKnudsen d. 29-04-2012 22:08
30-04-2012 00:01 #51| 0
OP

Next stop: The Highlight Factory

30-04-2012 00:24 #52| 0

Er der nogle der har oddstips til nba og nhl i nat?

30-04-2012 00:38 #53| 0
emikroy skrev:

Go Grizzlies! Objektivt set kan kampen kun blive bedre i forhold til Lakers-Nuggets - ikke megen spænding der, men godt at se Lakers dominere.

Tror Clips-Griz kan blive en god serie
30-04-2012 00:56 #54| 0
OP
HolchKnudsen skrev:
emikroy skrev:

Go Grizzlies! Objektivt set kan kampen kun blive bedre i forhold til Lakers-Nuggets - ikke megen spænding der, men godt at se Lakers dominere.

The Highlight Factory = Philips Arena :)

- Men ja, jeg gælder mig også til Clippers @ Grizzlies senere. Jeg har ingen idé om hvem der vinder den serie.
30-04-2012 01:03 #55| 0

Tror i ikke, at Celtics slår Hawks?

30-04-2012 01:10 #56| 0
emikroy skrev:
HolchKnudsen skrev:
emikroy skrev:

The Highlight Factory = Philips Arena :)

- Men ja, jeg gælder mig også til Clippers @ Grizzlies senere. Jeg har ingen idé om hvem der vinder den serie.

my bad :)

Jeg troede vi skulle til Griz-Clips nu og du mente lob city.
30-04-2012 01:12 #57| 0
liderdider skrev:
Tror i ikke, at Celtics slår Hawks?

Hawks må være små faves på hjemmebane
30-04-2012 03:42 #58| 0

Brag: Sad på række 14 til Lakers-Nuggets kampen.. Var dog ikke den store spænding imo og atmosfæren er også set bedre i Staples Center. Regner ikke med at Lakers får de store problemer før næste runde i playoffs..

30-04-2012 04:16 #59| 0
OP

Endnu et 1st qtr blowout!

@UnLuckyRic
nice

30-04-2012 04:38 #60| 0

Seriøst... Nu behøver Heat vist ikke mere hjælp. Rondo får med stor sandsynlighed 1 kamps karantæne for den kæmpe brainfart. Det betyder med 99% sikkerhed at C's taber kamp 2. Hvis Hawks napper Celtics, så er der snart ikke mere spænding i East.

Og Grizzlies er for real. Det må de fleste kunne se nu.

30-04-2012 04:50 #61| 0

Enig, uden Rondo og Allen tvivler jeg paa at C's har en chance i game 2. Ikke ligefrem det jeg havde haabet paa, men det er hvad det er.

Kan altid haabe at LBJ choker som saedvanlig.

30-04-2012 05:23 #62| 0

Jeg er hverken hater eller fanboi af LBJ. Men jeg tror ikke han choker i år. Hvis Heat ikke slutter på toppen, er det pga af deres roleplayers og ikke deres to superstars. Lebron har stort set ikke hørt på andet siden Finals end at han er en spotlight choker. Han blir et bæst. Han kommer til at snitte mere end 30-5-5, og det blir også nødvendigt hvis Heat skal ha den ring.

30-04-2012 06:10 #64| 0
OP

22-1 run by Clippers - We got a game!

30-04-2012 06:13 #65| 0
OP

26-1, Clippers i front !!!

30-04-2012 06:15 #66| 0

Wow. Just wow.

Tror aldrig jeg har oplevet en så dramatisk åbning på playoffs.

30-04-2012 06:20 #67| 0
OP

Clippers vinder, wow! - og av av av den bliver sgu svære at sluge for Grizzlies.

30-04-2012 08:21 #68| 0

Øst har aldrig set svagere ud end de gør nu. Mange vigtige spillere på mange hold der er ude.

Celtics mangler Allen og måske karantæne i Rondo.
Magic mangler Howard.
Hawks mangler Horford.
Bulls mangler Rose.
Pacers så bare meget skidt og forvirrede ud.
Knicks mangler Shumpert og Lin samtidig med at Chandler er ved at komme sig over sygdom og Stoudemire er ved at komme sig over sin rygskade.
Philly så jeg ikke, men jeg tror ikke at de kommer forbi Bulls (selv uden Rose).

Heat kan vel nærmest ikke undgå at komme i finals igen i år?

30-04-2012 14:40 #69| 0
OP

Rob City:

30-04-2012 16:28 #70| 0

Episk comeback clippers lavede, gal et momentum det må gi dem.

30-04-2012 16:47 #71| 0

Er der nogen som ved om det er muligt at købe All Star jerseys? Synes ikke jeg kan finde dem nogen steder :(

30-04-2012 17:37 #72| 0
Mrcharming skrev:
Er der nogen som ved om det er muligt at købe All Star jerseys? Synes ikke jeg kan finde dem nogen steder :(

store.nba.com
01-05-2012 01:23 #73| 0

Rondo har karantæne som forventet til kamp 2 og Allen regner højst med at være 50% hvis han overhovedet spiller. Hawks har en tendens til at slappe lidt for meget af når tingene synes i deres favør. Hvis de ikke gør det, er det gg for Celtics i næste kamp.

01-05-2012 05:13 #74| 0
OP

LoL, så smadrer Stoudemire hånden ind glasset omkring en brandslukker, i fustration efter kampen, og misser nok som minimum Game 3.

01-05-2012 05:50 #75| 0

God kamp lige nu.

01-05-2012 15:18 #76| 0
FetaPik skrev:
Mrcharming skrev:

store.nba.com

Jeg har kigget der inde, synes ikke jeg kan spotte dem nogen steder..

Hvad siger folk til nattens kampe? Personligt tror jeg på Lakers og Hawks. Bliver sjovt at se hvordan det kommer til at gå for Bulls når de er uden rose.
01-05-2012 15:31 #77| 0
Mrcharming skrev:
FetaPik skrev:
Mrcharming skrev:

store.nba.com

Jeg har kigget der inde, synes ikke jeg kan spotte dem nogen steder..

Hvad siger folk til nattens kampe? Personligt tror jeg på Lakers og Hawks. Bliver sjovt at se hvordan det kommer til at gå for Bulls når de er uden rose.

Det ser ud til man ikke kan købe dem mere derinde. Ret sikker på at man kunne før og under playoffs. Hvorfor vil du også have en allstar jersey :) ?

Lakers sejr - Lakers er for stærke på hjemmebane.
Bulls sejr - Bulls er stadig et bedre hold end Philly, selvom Rose ikke er med.
Hawks sejr - C's uden RayRay og Rondo.
01-05-2012 15:33 #78| 0

Synes bare at den var ekstremt fed i år :-D

Redigeret af Mrcharming d. 01-05-2012 15:39
01-05-2012 16:47 #79| 0
Hawks sejr - C's uden RayRay og Rondo.

Er RayRay ikke "day to day"?

Rondo er i hvert fald tilbage til kamp 3.

Det bliver obv op ad bakke, men med Rondo og RayRay tilbage tror jeg snildt Cs kan nappe de to i Boston. C's spiller imo bedre playoff basket end Hawks, men de skal obv helst ikke tabe i aften og kun splitte de to i Boston.
01-05-2012 17:13 #80| 0

Garnett er også småskadet - han vil bare ikke snakke om det. Det er lidt en offentlig hemmelighed. Ray er godt nok day-to-day men det er udelukkende fordi det er playoffs. Han bliver ikke meget friskere end det han er nu, før han får den operation. Det ser ret sort ud for C's. Men nu må vi se. Jeg håber de får vendt skuden. Meget hænger på Truths skuldre, og jeg tror ærligt talt at han så småt er ved at være for gammel til den slags.

Redigeret af D0KT0R d. 01-05-2012 17:13
01-05-2012 23:24 #81| 0
www.insidehoops.com/forum/showthread.php?t=261720&page=15

<3 <3 <3
02-05-2012 03:15 #82| 0
OP

Mid 3rd qtr game 2, Celtics first 3-pointer of the series.

1-21 flot!

Redigeret af emikroy d. 02-05-2012 03:17
02-05-2012 03:29 #83| 0

De slap godt nok den 11 pt lead lidt for let pierce tilter mig

02-05-2012 04:19 #84| 0
emikroy skrev:
Mid 3rd qtr game 2, Celtics first 3-pointer of the series.

1-21 flot!

Nok til at gaa 1-1 mod Hawks :)
02-05-2012 04:20 #85| 0

Ok, Truth's skuldre kan stadig. Men også vildt at Hawks -intet- har lært af deres tidligere kampe hvor de også tog for let på det. Godt for serien though. Den går i 6 eller 7.

Stakkels Bulls btw. Det er godt nok kun én kamp, og Sixers var smoking, men det er svært at se Bulls gør noget alvorligt i de næste runder, skulle de komme forbi Philly.

02-05-2012 04:41 #86| 0

Det er surt at en spiller som DRose som kunne blande sig i snakken om GOAT (med nogen sandsynlighed), nu ligner en spiller som for evigt skal plages af skader og maa traekke sig tilbage tidligt (uden nogle ringe).

Jeg haaber for Bostons skyld at de napper serien foer den gaar i 7. Ikke saa meget fordi jeg levner dem en chance for videre avancement, men mere fordi jeg elsker at se C's i playoffs :)

02-05-2012 11:37 #87| 0

Undskyld hvad? Trækker du lige GOAT kortet på D Rose?

Skal vi nu ikke lige slappe lidt af...

02-05-2012 12:16 #88| 0

Synes jeg ikke der er nogen grund til. Det er ikke urimeligt at spekulere at DRose kunne have blandet sig i den snak efter endt karriere - men tvivler naturligvis paa at det bliver tilfaeldet nu, pga alle de skader.
DRose er helt ulaekkert god.

02-05-2012 13:50 #89| 0

Men så kan man jo spekulere i alt muligt. De fleste siger på nuværende tidspunkt at LeBron ikke kan blande sig i GOAT debatten. Jeg er KÆMPE LeBron fanboy og jeg er helt enig i at der ikke er nogen der kommer i nærheden af Jordan. LeBron er efter min mening langt bedre end Rose. Der er jo en grund til at han anses for at være den bedste spiller i verden. Det er også derfor han 100% sikkert bliver regular season MVP.

02-05-2012 13:57 #90| 0

For at illustrere hvad jeg mener synes jeg at det er tyndt at drage Rose ind i GOAT debatten på baggrund af hvad han har / ikke har klaret.

Han har aldrig været i en finale (eller vundet et mesterskab).
Han har været MVP bare én enkelt gang (Og jeg synes godt den kunne være gået i en anden retning).
Han har aldrig været på NBA all defensive team.
Han har aldrig været scoring champ.

Han er god, bevares. Men der er nok også en grund til at Bulls fik #1 seed i øst til trods for at Rose var ude i lange perioder.

02-05-2012 14:08 #91| 0

Rose er god, men GOAT? Også selvom vi bare spekulerer?

Skal vi ikke starte med at sammenligne ham med andre PGs. I min tid er han ikke i nærheden af Magic og Isiah endnu. Og jeg tror aldrig han når et niveau, hvor vi seriøst kan tale om DRose og Magic som de to bedste PGs all time. Men jo, han er tisse god!

BTW. Hvor god var Kobe i nat? Jeg har været efter ham i år, men i nat var det "Kobe of old". Hvis Kobe kan få gang i den og skyde +46-47%, sammen med Bynums dominans bliver de rigtig svære at slå - specielt når Artest kommer tilbage.

02-05-2012 14:19 #92| 0

Det er umuligt at sige hvad der kunne vaere sket, men hvad der er helt sikkert er, at DRose har enormt gode stats over sin career indtil videre og det selvom han ikke altid har haft et godt hold omkring sig. Hans ppg average er hoejere end Magics, men hans assists er lavere. Til gengaeld var Magic en markant bedre rebounder - Iunno, men faktum er i min verden at DRose nok kunne komme paa hoejder med de allerbedste, hvis han ikke var saa skadesplaget - han har vaeret MEGET skadet i sin karriere allerede.

02-05-2012 14:37 #93| 0

Stats schmats. Men hvis vi skal kigge på dem

Magics PPG var aldrig rigtig højt - fordi han aldrig var go to guy på et hold med Kareem og senere Worthy. Men han var en effektiv scorer der scorede på langt færre skud end Rose. Magic skød langt over 50% de første mange år (ok, dårligere defences dengang), snittede væsentlig flere assists, og reboundede næsten dobbelt så meget som Rose.

Men det er bare stats. Rose har spillet 4 år. Da Magic var 4 år inde i karrieren havde han 2 ringe. Fair nok, på bedre hold. Magic var heldig at komme ind på et godt hold, og Lakers var omvendt heldige at få ham. Men Magic havde altså 2 finals MVPs 4 år inde i karrieren og det til trods for at Magics 2 sæson røg mere eller mindre i vasken pga skade.

Men det der imo gør Magic til KLART den bedste PG ever er hans størrelse og atletiskhed. Magic er det tætteste vi har på en Lebron i nyere tid. Hvor mange andre PGs har gennem tiden startet en finals som rookie på center positionen? Han var lige så stor og hurtig som Lebron, men spillede PG.

Hvis nogen nogensinde er i tvivl om Magics exceptionelle evner skal de bare læse historien om kamp 6 i 1980 finalerne. Cliffs: Kareem går ned i kamp 6. På flyet til Philly uden Kareem, sætter rook sig i Kareems sæde og smiler rundt til de triste medspillere: "have no fear, Magic is here". Starter med at tage tip off, spiller samtlige 5 positioner i kampen, scorer 42, napper 15 boards, uddeler 7 dimes og 3 steal i en win og bliver finals MVP - som den eneste rookie nogensinde(?)

Rose er god. Men fald til ro. Han kommer aldrig i Magics stratosfære. Skal vi sammenligne med Magic er det klart mere oplagt at se på LBJ.

Redigeret af HolchKnudsen d. 02-05-2012 14:47
02-05-2012 16:16 #94| 0

Havde en lang post som jeg fik klippet pga backspace button paa min mus.

Cliffs:

DRose havde clocket rings tidligt hvis han havde landet paa et hold som det Magic landede paa. Forestil dig DRose hos Spurs f.eks.

DRose er (igen!) ikke selvskreven GOAT, men jeg tror stadig han ville have blandet sig i diskussionerne ved endt karriere, hvis ikke han var blevet en lille skadestrold. Jeg synes han er THAT GOOD (og jeg er ikke noget der ligner bulls fan)

Fuck Lebron.

02-05-2012 16:25 #95| 0

eneste man kan tale om, som bare har en lille chance for GOAT er Kobe. ingen andre har pt gjort det godt nok(endnu)

02-05-2012 16:41 #96| 0

Hverken Kobe, LBJ, Magic Johnson eller Derrick Rose overgår Jordan. Punktum.

Men hvis vi nu skal spekulere om hvem der kunne være blevet RIGTIG gode, så vil jeg godt kaste T-Mac i puljen!

02-05-2012 16:53 #97| 0

ja T-Mac kunne være blevet stor. desværrer for ham gik det ik den vej

02-05-2012 17:05 #98| 0

Enig i T-Mac. En anden der missede ud er Grant Hill

@ Heh

Forestil dig DRose hos Spurs f.eks.

Spurs op til Rose's draft er 1 milliard gange stærkere end Lakers op til Magics draft. Kan ikke sammenlignes. Lakers var ikke noget særligt i årene op til de draftede Magic. De var afgjort bedre end det typiske hold der får #1, men kan slet ikke sammenlignes med Spurs.

Men fuck it. Vi bliver ikke enige.
02-05-2012 17:42 #99| 0

T-Mac havde et stort talent, men han var (er) generelt mest brugt som et skræmmeeksempel for up and coming spillere, primært pga hans notorisk dovne tilgang til træning og hans manglende vinderinstinkt. Virkelig en skam.

Jeg må nok tilslutte mig koret af folk som smiler lidt ved snakken om GOAT og DRose. Så god er han altså heller ikke, set i forhold til de allerbedste. Han mangler en del, skader eller ej, for at nå spillere som (vilkårlig rækkefølge) 
Jordan, Bird, Magic, Big Dipper, Big O, Shaq, Kareem, The Dream, Jerry West, Bill Russell, Willis Reed og Isiah.
Man kan nok godt tilføje Kobe og Lebron til den liste om et par år, omend de ikke topper den imo.

Redigeret af D0KT0R d. 02-05-2012 17:43
02-05-2012 20:20 #100| 0

Lebron er IMO klart laengere vaek fra den liste end DRose er. Han har ikke vindermentalitet.

02-05-2012 20:42 #101| 2

GO CHRIS BOSH!!! Så grineren lavet!!!

assets.sbnation.com/assets/1091949/Bosh_Rises.gif

02-05-2012 21:57 #102| 2

Sorry, nu troller du jo bare pokerheh.

02-05-2012 22:05 #103| 0

Naeh det synes jeg nu ikke jeg goer. Lebron mangler i den grad vinderinstinkt. Kan ikke rigtig bruge hans highlight reel til noget.

Redigeret af pokerheh d. 02-05-2012 22:05
02-05-2012 22:58 #104| 0
pokerheh skrev:
Lebron er IMO klart laengere vaek fra den liste end DRose er. Han har ikke vindermentalitet.

Lol just lol.

Det er jo helt væk det der.

Der er nok ingen der nogensinde vil komme på Jordans niveau igen, men igen må jeg lige pointere hvad de mange nba eksperter siger. Jeg tror de ved en lille smule mere om emnet end en flok PN'er. Dog er det en håblås debat, som vi aldrig bliver enige om.

Du vil hellere have Rose på dit hold end du vil have Lebron fx?
Redigeret af FetaPik d. 02-05-2012 22:58
02-05-2012 23:43 #105| 1

Det er ok ikke at kunne lide Lebron. Smag og behag. Bare lidt en skam når det fjerner al saglighed.
Jeg uddyber gerne min liste, men gider ærligt talt ikke bruge mere tid på det, hvis jeg er oppe mod vindmøller.
Så hellere bruge tiden på noget andet:

Grizzlies - Clippers. Hvem tager den? Oplagt at melde Grizzlies op, men CP3 er bare sådan et lækkert wildcard. Jeg siger Grizzlies nupper den, trods alt.

03-05-2012 00:27 #106| 0

Foer Lebron beviser at han ikke er superchokeartist#1 i vigtige kampe, saa kan han aldrig nogensinde komme paa tale som GOAT. Ever.

Og det har intet at goere med at jeg ikke bryder mig om Lebron som person.

03-05-2012 01:02 #107| 0

Jordan er vel den mest afgørende spiller i sin samtid, og det er vel en af de ting der vejer tungest når alt kommer til... og så er det jo USA så mon ikke også en enkelt statistik også tæller lidt med ;)

03-05-2012 03:22 #108| 1

Chris Duhon and the travel dance.. Priceless!!!

www.youtube.com/watch?v=V7zlnz6uW9s

03-05-2012 10:31 #109| 0

Lebron har taget sit hold i finalen 2 ud af 8 år, god chance for at gå 3 for 9 i år. DRose er 0 for 4. Ok, LBJ chokede sidste år og det tilter mig han føler han skal have hjælp til at vinde en ring. Men stop nu, han er længder foran Rose i en eventuel GOAT samtale. Men lad nu drengene spille deres karriere ud, før vi evalurerer dem i en i øvrigt ligegyldig og umulig GOAT debat.

LBJ tilter mig som sagt. Men man må give ham at han har taget store skridt siden hans Cavs tid. Jeg er vild med hans defence, han skyder mid range jumpers bedre og han viser sporadisk at han kan spille på low posten. Det pisser mig af at se folk med hans talent skyde 75 fra linjen, men det er en biting. Der er snart ikke flere ting vi kan bede ham om andet end at vinde nogen ringe. Han har potentiale til at overgå Jordan, men han skal have vundet noget ringe.

Redigeret af HolchKnudsen d. 03-05-2012 10:32
03-05-2012 12:47 #110| 0

Hvordan tror i kampene i nat kommer til at gå?

Miami @ New York

OKC @ Mavs

Umiddelbart tror jeg heat - knicks bliver tæt, men heat napper den.

Den anden ser jeg som ret åben. Jeg overvejer om Mavs er blevet gjort til for stor favorit? Mavs er godt nok stærke på hjemmebane.

Hvad siger i til de to kampe?

03-05-2012 13:06 #111| 0

Jeg tror faktisk Knicks er bedre uden Stoudemire, men jeg kan ikke se nogle scenarier hvor den serie ikke ender i et sweep til Miami.

Jeg holder selv snotten fra OKC/Mavs. Jeg synes OKC +3.5 er en snert for taet, men jeg vil tro at jeg roeg den vej hvis jeg skulle spille.

03-05-2012 17:33 #112| 0

Uden Lin, Shumpert og Stat er Knicks tynde. Shumpert er vildt vigtig mod Heat. Jeg tror Melo har nemmere ved at score på 4'eren end på 3'eren med Stat og Chandler, men de er simpelthen for tynde.

Som pokerheh hælder jeg til at Heat napper den i 4. Lebron har været et bæst på D og de har for mange måder at score på.

04-05-2012 02:08 #113| 0
OP

Hold da op noget lækkert basketball i MSG ... or not.

04-05-2012 02:15 #114| 0
OP

Men det ser ud til at det kunne gå hen og blive spændende hvis Knicks kan holde den føring til halveg.

04-05-2012 02:20 #115| 0
OP

Det kunne de så heller ikke ... Mon ikke Heat bare kører dem over i 2. halveg?

04-05-2012 02:22 #116| 0

Enig. Ikke den flotteste kamp. Hvem har du i fantasy i denne runde. Har selv Melo her!

04-05-2012 02:25 #117| 1
OP

Jeg har også Melo, det var jo oplagt :)

Nu har jeg spillet Heat til 1.80.

04-05-2012 02:49 #118| 0
OP

Av, LBJ med 4 fouls tidligt i 2. halveg - time to step up Wade!

04-05-2012 02:59 #119| 0

Nu er Wade da ved at blive varm!

04-05-2012 03:19 #120| 1
OP

Så er James tilbage i kampen :)

04-05-2012 03:32 #121| 0

Så er den fest snart slut. WP

04-05-2012 03:35 #122| 0

Mario!!

04-05-2012 03:39 #123| 0

omg et block

04-05-2012 03:42 #124| 0
OP

Ja, og i det hele taget imponerende godt D#

04-05-2012 04:20 #125| 0
OP

VC

04-05-2012 06:21 #126| 0

Saa blev det alligevel ikke helt lige

04-05-2012 09:00 #127| 0

Man kan vel sige at Dallas ikke kendte sin besøgstid i Oklahoma. De havde chancerne til at vinde begge, men sådan skulle det ikke være. Tror det blir en fed serie mellem OKC og Lakers. BEAT L.A.!!

04-05-2012 13:08 #128| 0

De saa gamle ud i gaar. Bliver sjovt at se hvordan de haandterer deres free agency og kontrakter med f.eks Terry naeste aar.

05-05-2012 04:12 #129| 0
OP

Så skal vi i OT for første gang i Playoffs 2012 :)!

05-05-2012 07:19 #130| 0

Rart med en haardt vundet sejr til C's, men overall er west sgu nok lidt mere interessant end east i aar - der er iaf flere hold som ligner noget. Glaeder mig til at se Spurs i naeste runde.

05-05-2012 08:53 #131| 0

Man må sige at dette års playoffs tegner til at blive som eksperterne forudså før reg. season startede: Skader og uheld kommer i højere grad end normalt til at afgøre hvem der ender op med ringene. Skræmmende lang liste med folk som er ude for resten af playoffs, og hvis man inkluderer de som kun spiller fordi det er playoffs, bliver det helt grotesk. Lidt en skam set fra tilskuernes synspunkt.
Jeg synes også at man kan se/fornemme hos flere spillere, særligt de lidt ældre, at det allerede nu trækker tænder ud. Tror vi går adskillige "grimme" kampe i møde, som Knicks-Heat i forgårs (den var ikke kønnere irl kan jeg hilse og sige), og Hawks - Celtics inat. Men hey, det er heldigvis med playoffs som med pizza...

05-05-2012 11:36 #132| 0

Jeg har lige læst på et andet forum at vi har en dansker der træder ind i NBA draften i år. Det bliver spændende at se om han formår at blive drafted (jeg kan have min tvivl) og bliver den første dansker der får minutter i NBA.

Følg med den 28. juni!

06-05-2012 16:27 #133| 0

Nogen som ved hvor man kan oddse på player specials i NBA? Irrelevant om de har dansk licens eller ej.

06-05-2012 18:18 #134| 0

Betsson, Bet365, Pinnacle

07-05-2012 00:53 #135| 0

Odds til nattens kampe?

11-05-2012 06:34 #136| 0
OP

Ty “Awesome” Lawson owner Lakers big time !

11-05-2012 07:09 #137| 0

Yep, Kobe med bae i shortsne. :)

Og KG med en god respons til Hawks ejer.

13-05-2012 04:41 #138| 0
OP

Bump for Lakers-Nuggets Game 7

Go Nuggets!

13-05-2012 04:57 #139| 0

Bliver en voldsomt offensiv affære, føler mig dog overbevist om at Lakers tager den noget mere overbevisende end Celtics gjorde tidligere. ;)

Redigeret af Buub d. 13-05-2012 04:57
13-05-2012 05:28 #140| 0

Madsmpsejler

13-05-2012 07:48 #141| 0

Fedt at se at de andre stjerne hos Lakers stepper up når Kobe har en off-day. Og når Blake går 5 for 5 treere må det være svært at slå Lakers...

Spændende kamp (lidt for spændende i slut 3rd quarter).

Bliver en virkelig interessant anden runde med Lakers vs Thunder - god action!

I øvrigt fedt at Kobe lige er ude og high five Justin Timberlake efter han lagde den dybe treer med 45 sekunder tilbage. Klasse.

Redigeret af DrezR d. 13-05-2012 09:22
13-05-2012 14:27 #142| 0

OKC er obv way bedre end Nuggets. Men Lakers står bedre til OKC's stil end Nuggets transition ball. Der er nogen rigtig fede matchups. Kobe bliver nok sat på Westbrook. Artest vs Durant bliver også fed, Pau/Bynum mod Ibaka/Perkins er også vigtig. Harden bliver måske grundstenen i en OKC win...? (Go Lakers!)

Celtics tror jeg kan nappe 6'ers i 5, måske kun 4. C's fik mange åbne hopskud i går som de brændte en del af. Det tror jeg ikke de bliver ved med. 6'ers half court offence er imo ikke godt nok, hvis C's kan skrue op for effektiviteten på deres half court O, så kan de stikke af med den serie i 4.

Personligt håber jeg på Grizz mod Spurs. Det bliver en top fed serie, selvom den vil have seertal på 0 udenfor San Antonio og Memphis :)

Redigeret af HolchKnudsen d. 13-05-2012 14:28
13-05-2012 14:36 #143| 0

Er der playoffs kampe på USAs østkyst fra d. 16. juni og 2 uger frem?

13-05-2012 15:04 #144| 0

June 12 -- 2012 NBA Finals begin (possible move up to June 10)
June 18 -- NBA Draft Early Entry Entrant Withdrawal Deadline (5:00 p.m. ET)
June 26 -- Last Possible Date for The Finals

Der burde være mulighed for det. :-)

13-05-2012 15:05 #145| 0

NBA finals er sat til at begynde mellem 10 og 12 juni og er færdig senest den 26 juni.

Edit: Eller som aLETman :)

Redigeret af HolchKnudsen d. 13-05-2012 15:05
13-05-2012 15:19 #146| 0

mener ik kobe havde en off dag igår. han spillede bare bolden rundt og styrede spillet. syntes han steppede op og tog en for holdet & fik alle med.. fedt at se ham i den rolle også.

13-05-2012 15:29 #147| 0

Han steppede op efter sidste kamp med hans udtalelser, i nat var han en skygge af sig selv. World Peace, Blake og Gasol leverede dog varen.

Redigeret af Buub d. 13-05-2012 15:29
13-05-2012 16:27 #148| 0

Ja det var heller ikke ment som at han var helt væk, men han var slet ikke i den rolle som han plejer at indtage på holdet. Så det er vel et spørgsmål om ord.

Lakers kan blive rigtigt giftige hvis de spiller som de gjorde i morges og Kobe laver endnu flere point, som han plejer. Come on Black Mamba!

13-05-2012 16:34 #149| 0

go boston go grizz

13-05-2012 17:11 #150| 0

Siden hvornår er 17 point på 16 skud og 8 assist med 3 TO en off day? Hvis man snitter det på en sæson er man all star og formentlig på all NBA 2nd eller 3rd team. Stop nu!

Lakers er bedst når Kobe skyder under 20 gange. Det er et sundheds tegn at han ikke skulle mere.

13-05-2012 21:43 #151| 0

Det var, som jeg tilsyneladende uden held forsøgte at få fremstillet, blot for at sige, at han ikke leverede den samme vare som han gjorde i de hidtige kampe, omend han leverede "varen".

Jeg er Kobe fan, no hate

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar