Nem-Id problemer?

#1| 0

Der står: restart ur browser bla bla, to run the security apllication by DanId.....

Nogen der ved hvordan man fixer det?

Har prøvet at genstarte, men der sker ikke noget :o

17-10-2013 15:49 #2| 0

Du kan kun vente på at Nets fixer det

17-10-2013 15:51 #3| 0

og det gør de i morgen fredag, hvis du er heldig..

17-10-2013 15:53 #4| 0

Så alle har problemer med at logge ind?

17-10-2013 15:59 #5| 0

Der er vist en der ikke så nyheder i går.

Ja, alle der har opdateret JAVA. Du kan eventuelt lede efter den første NEM ID tråd fra i går. Der er en beskrivelse for, hvordan man "nedgraderer" sin JAVA version, således at den virker.

17-10-2013 16:00 #6| 1

Har et par venner der har benyttet sig af denne guide:
Den indeholde link til Java 40(eller hvad det hedder) og guide til afinstallering af nuværende java.
www.nemid.nu/dk-da/support/java/

Det skulle vidst hjælpe,

Redigeret af Lede d. 17-10-2013 16:01
17-10-2013 17:13 #7| 0

Jeg siger mange tak til Lede

Det var hurtigt og nemt.

17-10-2013 17:15 #8| 0

Sagde hun også igår

17-10-2013 18:19 #9| 0

Awesome Lede!!

17-10-2013 18:20 #10| 0

@ OP
Tag evt. lige og ret overskriften til "Nu med løsning" så folk ved det :)

17-10-2013 19:04 #11| 0

jeg kan godt logge ind på pokersider men ikke netbank

17-10-2013 19:20 #12| 0

Hvad gør man som Mac-bruger? Er det ik umuligt at downgrade sin JAVA når først den er updated??

17-10-2013 20:24 #13| 0

#6
Afinstaller Java og installer den ældre version

18-10-2013 07:10 #14| 0

f you have updated your Java to the latest version, you are most likely having difficulties using NemID. This is a problem that affects all Danes.

NemID have stated that the problem will not be resolved before tomorrow Friday at the earliest.

Here you will find two solutions which will enable you to play now:

Play on our app
Play on our app if you have a smartphone or tablet where you are not required to use NemID. Read how you can get our app.

Play on PC
If you have a Windows based PC, please follow the instructions below to roll your Java back to the previous version:

1. Close any open programs you may have running, especially your web browser
2. Go to Control Panel
For Windows XP or older: Start -> Settings -> Control Panel -> Add/Remove Programs
For Windows Vista or 7: Start -> Control Panel -> Programs -> Uninstall a Program
For Windows 8: Type "Control Panel" in the Start menu then select Programs > Uninstall a Program
3. Remove “Java 7 Update 45”
4. Download and install Java version 7.40

We hope the problem soon will be solved, so you can use the latest Java version again. Follow progress of solving the issue here (in Danish).
Regards,

PokerStars Support

18-10-2013 07:57 #15| 0
www.ernemidnedeigen.dk/
← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar