NEM ID udløber? Tid

#1| 0

Jeg har 20 nøgler tilbage til nem id jeg bruger mellem 2-3 nøgler hver dag dag. Kan overhoved ikke undvære en dag uden nøgler. Kan man gøre noget for at få flere nøgler hurtigst muligt? Jeg har hørt at de sender automatisk flere nøgler så snart man har under 20 tilbage men hvor længe går der før de ankommer? Vil helst sikre mig at jeg ikke har dage uden nøgler.

Tjepan

15-03-2012 22:33 #2| 2

www.nemid.nu/support/noeglekort/noegleviser/

Så skulle det problem være løst
15-03-2012 22:33 #3| 0

Ehm, jeg fik min på 2 dage. De blir sendt automatisk da jeg har 30 nøgler tilbage!

15-03-2012 22:33 #4| 0

boger service kan hjælpe med det samme

15-03-2012 22:40 #5| 0
OP

Takker. Satser på jeg får flere nøgler på mandag :)

15-03-2012 22:42 #6| 2

Du kan også bare indstille at de skal sende nyt nøglekort når der mangler 50 koder. Men invester bare i nøgleviseren. Den fungerer perfekt

15-03-2012 22:43 #7| 0

Du kan bestille op til 3 ad gangen - så burde du være sikker :)

15-03-2012 22:45 #8| 0

Nøgleviser er nuts som de andre siger. Spiller du jævnligt er det et must

15-03-2012 22:45 #9| 0
OP

Bestiller nøgleviser asap :) thx

15-03-2012 23:42 #10| 1

Godt med hjælp! Der har da ikke været andre tråde om emnet, vel?

16-03-2012 08:23 #11| 0

Som flere - nøgleviser er det eneste, der duer. Sidder i mit nøglebundt=altid med på farten, uendeligt antal koder i batteriets levetid, ca. 3 år. Og så har man stadig pappet som backup.

16-03-2012 08:48 #12| 0

@ Thomas JJ

Hvordan fungerer nøgleviseren, taster du tallet fra computeren ind på nøglen og den popper så op med koden eller hvad?? Går i rundt med den i jeres nøglebundter btw??

16-03-2012 09:10 #13| 0

Jeg har haft problemer med min nøgleviser de sidste par dage..

Når man trykker på den viser den en dato (16 feb 2011) istedet for en nøgle..

Andre der har haft dette problem??

ps. og det er umuligt at komme igennem deres kundeservice..

16-03-2012 09:14 #14| 0

@Naitsirhc

Den fungerer sådan at den blot beder dig om at trykke på nøgleviseren og taste det viste tal ind..

Og ja.. Den hænger i nøglebundtet..

16-03-2012 11:05 #15| 0

@mrJBK

Det samme skete for mig efter jeg havde haft min nøgleviser i et par måneder.

Du skal bare sende den ind til dem og de refunderer de 100,- Og så kan du så få lov til at bestille en ny.

www.danid.dk/rma

16-03-2012 11:46 #16| 0

I kan bare bestille en ny uden at returnere den gamle - men når i tager den nye i brug bliver den gamle lukket. Men i får self ikke de 100 kr tilbage hvis i ikke returnerer

Jeg har snakket med kundeservice - det tog ca. 30-40 min telefonkø inden jeg var igennem, men det kan selvfølgeligt også godt defineres som umuligt... Til gengæld ydede supporteren rigtig god service da jeg først kom igennem

16-03-2012 14:00 #17| 0

@Alle

Såfremt i er kunder i Danske Bank og har problemer med Nemid, så ring på tlf: 70 105 501

Såfremt i ønsker at ændre på bestillingsgrænser på hvornår der sendes nye nøglekort til jer (standard er ved 20 resterende nøgler) eller i ønsker at bestille ekstra kort (max 3), så gå på Nemid.nu og log ind. Herfra kan i administrere jeres nemid.

!!!!! GÅ ALDRIG I BORGERSERVICE ELLER ANDRE OFF.INST. I FORBINDELSE MED UDFORDRINGER/SPØRGSMÅL TIL JERES NEMID!!!!
KONTAKT I STEDET JERES BANKERS SUPPORT AF NETBANK/NEMID

16-03-2012 14:03 #18| 0

Tillæg til mit tidligere indlæg:

NØGLEVISEREN kan kun erhverves via nemid.nu, men kan også supporteres i jeres banker, dog ikke i forhold til returnering/klager eller ombytning.

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar