Jeg oprettet en konto iaftes, og fik med det samme to mails fra dem. Den ene var med mine kontooplysninger, den anden var en mail hvor jeg skulle bekræfte min adresse mv. samt sende et kontoudtog til, så de kunne se at min adresse var rigtig....
Jeg kan se at min konto på nuværende er spærret, er der nogen der ved hvor lang tid der går før den bliver effektueret?? Har heller ikke hørt noget via mail...
Neteller
Jeg hopper lige på denne her tråd og lytter med. Jeg mener at jeg, dengang jeg i tidernes morgen oprettede en konto at jeg blev ringet op, men hvad er fremgangsmåden i dag præcist?
Pokerklubben
Fish 'n' Chips
www.fish-n-chips.dk
@T-Killer og Fish
Så vidt jeg husker skal man kontakte dem telefonisk for at bekræfte sin identitet. Dette kan man dog kun gøre fra en fastnet telefon.
Hvis man ikke har fastnet eller ikke selv vil ringe, kan man tage kontakt til deres live-chat og bede dem om at ringe dig op, og det gør de vist normalt inden for 1-2 dage.
Det var sådan fremgangsmåden var hos mig i hvert fald.
@BimBam
Kender du deres åbningstider?? Tror du de har åbent når man kommer hjem fra arbejde i aften.
@T-Killer
Det tror jeg godt du kan regne med. Hvis ikke du får fat i nogen, så tag fat i deres live-chat. Der kan man altid komme i kontakt med nogen, men det kan tage lidt tid.
@BimBam
Håber jeg kan få den aktiveret IDAG så jeg kan komme igang med at spille!!! :o))
Jesus Crist!!! Har lige talt med Neteller min konto vil tidligst i næste uge være effektueret, på trods af at de har fået al den dokumentation de havde behov for, det er da virkelig under al kritik!!!
SÅ bliver visa kortet da straks hevet frem i stedet, for det er da helt sikkert....!!
@T-Killer
Det er desværre ikke første gang jeg hører det. De er ikke for hurtige på aftrækkeren.
@BimBam
Det er jo bestemt bare ikke kundeminded, og nu resulterer det bare i, at når jeg kommer hjem så bliver det VISA kortet der bliver indskudt fra, for dette gider jeg ikke og vente på...:o))
@T-Killer
Kan jeg godt forstå. Der findes vist også andre alternativer til Neteller bl.a. Moneybookers, men dem kender jeg desværre ikke noget til.
@BimBam
Har godt hørt om dem, men nu bruger jeg mit visa i første omgang så må vi se hvor lang tid de er om, at få snøvlet sig færdig...:o)
Money talks.....
@Analpirat
Jeg har fået 3-4 mails med bekræftelse på oprettelse af konto, og tak fordi du oprettede konto hos os og blablabla....
Men stadig skal de bruge ca. 1 uge på at få tingene verificeret så jeg kan benytte den, det er jo under al kritik!!!
@T-Killer, det tager ikke en uge at få det bekræftet.
Send dem en kopi af en "utility-bill" der er max 90 dage gammel.
Jeg sendte dem blot en kopi af min seneste kontoopgørelse, og bad dem ringe mig op (da jeg kun har mobil) og så var min konto åben inden for 24 timer.
Sørg dog for at indscanningen er tydelig+farver, ellers kan du bøvle længe med det
Jeg havde også en meget laaangg snak/skriveri med dem. Jeg var ved at opgive til sidst, men det gik dog i gennem efter 1 1/2 uge.
Husk at skrive NØJAGTIGT det samme som der står på din dokumentation som du sender! Bl.a. mellemnavn, lokal bynavn hvis det står på din dokumentation osv.
/Relojoto
Jeg må jo indrømme jeg selv bruger Neteller for det er sku nemt at bruge. Men jeg ventede lidt over en måned på at min konto kom til at virke med div skriverier frem og tilbage...