Jeg er ved at oprette en neteller konto, men de kan ikke ringe mig op. Andre der har haft det problem, og hvad gjorde i ved det ??????
Thomas
Neteller
Ja, de skrev at heller ikke kunne ringe mig op. Jeg opgav ellers mit mobil nr. og hjemme nr..
Men lidt skriven frem og tilbage, kom vi frem til at de aktiverede min konto alligevel. Tror det var bare fordi de var træt af at høre på mig.
Men prøv at skriv hvad du skal gøre til dem.
Jeg har samme problem.. Ham aben i live chatten fatter ikke, at jeg kun har ét nummer.. Til sidst lukkede han bare chat vinduet ned.. Det er satme irriterende..!
Hvad skal jeg gøre?
De har prøvet at ringe 6 gange nu, men de kan ikke komme igennem. Jeg har snakket med 3 (hvor jeg har abonnement), og det er ikke noget i vejen med mit abonnement eller telefon.
Ved det er oplagt men
har du husket 0045?
jeg overvejer også at oprette en konto hos neteller..
skal man ringes op, inden ens konto bliver aktiveret..?
Er det rigtigt forstået, at man maks kan ha 1900 dollars stående på kontoen, eller får man bare bare forhøjet efter ønske..?
Moneybookers FTW.
er Moneybookers bedre og billigere og har de kort?
Der er ihvertfald ikke ligeså mange historier ude om folk der har haft problemer med Moneybookers. Dog er de selvfølgelig heller ikke ligeså store.
Rick
Man faar det bare forhoejet. Saa vidt jeg husker har jeg op til $100 K
Jeg har oprettet MB account i lørdags, og det spiller bare max :D
I øvrigt kan jeg bedre tage dem seriøst end Neteller, da de skilter åbent med deres gebyrer, intet gemt væk...
MB har så vidt jeg forstår mindre gebyr. Oprettede mig i går, og har tænkt mig at flytte mine penge derover, og så droppe neteller. Skal ikke kunne sige, hvordan MB's support er, men netellers er i hvert fald ikke noget at prale af.
Jeg har også droppet NETeller og oprettede en MB's account i går..
Kan man godt hive lidt ud fra Stars og ind på f.eks. Titan Poker, selvom man ikke har indbetalt med MB på Stars? Nogen der ved det?
Jeg havde næsten udelukkende problemer med neteller..
MB har været næsten perfekte - der har kun været et mindre problem.
MB er klart bedst og jeg håber at alle skifter fra neteller :)
@ folk med MB konto
Er det nemmere at oprette en MB konto, eller skal de også have billeder af pas, el regning, konto udtog og hvad fanden ved jeg.. Ligesom Neteller... Jeg har en neteller konto, men jeg har aldrig fået den aktiveret 100% da jeg ikke har givet og scanne pas og 100 andre ting..
Jeg vil sgu prøve og se hvad Moneybookers er bedre til end Neteller - for jeg er satme godt nok træt af, at vente på deres support, som ik er en skid andvendelig alligevel...
lige et spørgsmål til MB - hvad currency vil i anbefale mig at vælge? eller er det måske fuldstændig underordnet?
/Michael
Ragedk :
EUR er ret stabil, har salv valgt det i forhold til dollar, som jo svinger op og ned. Vil så i fremtiden oprette mig med EUR på pokersites, i stedet for dollar, som jeg har nu. Skal til at skifte ipokre site, så det passer helt fint.
Så har jeg oprettet en MB account, og har igangsat de forskellige verifications - adresse, bank og kreditkort
Indtil videre noget nemmere end Neteller - thumps up!!
Og der er valgt EUR som MrMvp foreslog =) er sådan set ligeglad
Og lad mig tilføje....der er stadig 5 minutters ventetid på netellers live chat support (ud af 27 min)
/Michael
@ MrPaulsen
Neteller og Moneybookers driver BANKFORRETNING ! Tror du de vil have Al Capone, eftersøgte hos interpol, kendte hackere og forbrydere osv osv som kunder. Samtidg skal de overholde nogle meget stramme hvidvaskningsregulativer. Hvad regner du med :-)
Prøv at høre og gør sådan :
De skal alle bruge billeid, fødselsdato og bekræftelse af din adresse.
1. Kørekort/pas, sygesikring og en tilfældig regning i scanneren
2. Smid scannet ind i Paint og slet de sidste 4 cifre og evt kontonumre osv.
3. Gem dokumentet.
Nu kan du godkendes allesteder, også når et pokersite beder om id. ved f.eks check osv. osv.
Det tager 10 min samlet.
@Snake112
Jaja, alt det der er jeg godt klar over, og kan da også sagtens se fornuften i det. Problemet er at jeg er for doven :) Men ku godt være man bare sku lave en lavt opløselig pdf fil med de 3-4 ting de forskellige sites skal bruge :)
Her er et udpluk af en samtale med neteller....
så kan i se hvor tunge de er - det er sick
Michael: now can i be the one asking the questions? :-)
Christian: Please do so.
Michael: I sent an email to [email protected] with the last piece of document for my account verification, and was promised a fast resolution, since this process has taken far to long, and that was 3 days ago, but no news yet
Christian: It will take 3-5 business days to review your information, please keep in mind that we do not review documents during the weekend. as soon as we review your documents we will contact you
Michael: yes but i was promised a supervisor would take a look at it within hours
Michael: the thing is, i'm tired of waiting to be able to do my business, and if my account is not verified by wednesday morning, i will have to go elsewhere
Christian: The documents you sent on the 11th appeared to be large files, you should try and shrink this files if possible and resend them.
Michael: and this is said nicely and with the same amount of patience i have showed all along
Michael: i have shrunken the files and resend them
Michael: the new file is 112kb
Christian: As soon as we receive the documents we will contact you, however please email supervisor@neteller again and inform them of this delay, they should be able to help you with this matter.
Michael: thats the thing, you never contact me, you dont send confirmation emails, you dont report back to me when a file is corrupted or it can't be verified - and i have already emailed the supervisors WITH the new document, and was promised a resolution within hours, so why should i use my precious time, writing and asking your supervisors why they can't keep their word? I appreciate your help and understanding so far, and i know that you are poweless in this matter, but my god am i about to have a bitch-fit
Michael: i will write your supervisors again with a kind, but very clear message
Christian: I will report exactly what you have said to [email protected] myself right now, we appreciate your patience, I will do that for you today.
Michael: Ok thank you, and I know and understand, that you are a busy company, but i have sent you the most private documents i have, passport, drivers license, bank statements and so on - and i want that trust repaid
Christian: I have send an email already, sorry for the inconvenience.
Michael: You can go home from work today knowing that (in my experience) you are the mest qualified employee Neteller.com has - it is nice to finally get heard - thank you and good day now