Neteller

#1| 0

Jeg er ved at oprette en neteller konto, men de kan ikke ringe mig op. Andre der har haft det problem, og hvad gjorde i ved det ??????

Thomas

14-01-2008 11:14 #2| 0

Ja, de skrev at heller ikke kunne ringe mig op. Jeg opgav ellers mit mobil nr. og hjemme nr..

Men lidt skriven frem og tilbage, kom vi frem til at de aktiverede min konto alligevel. Tror det var bare fordi de var træt af at høre på mig.

Men prøv at skriv hvad du skal gøre til dem.

14-01-2008 11:45 #3| 0

Brug deres live chat, det er 100 gange nemmere! :o)

14-01-2008 12:25 #4| 0

Jeg har samme problem.. Ham aben i live chatten fatter ikke, at jeg kun har ét nummer.. Til sidst lukkede han bare chat vinduet ned.. Det er satme irriterende..!

Hvad skal jeg gøre?

De har prøvet at ringe 6 gange nu, men de kan ikke komme igennem. Jeg har snakket med 3 (hvor jeg har abonnement), og det er ikke noget i vejen med mit abonnement eller telefon.

14-01-2008 14:00 #5| 0

Ved det er oplagt men
har du husket 0045?

14-01-2008 16:29 #6| 0

Ja, selvfølgelig har jeg det ;)

14-01-2008 21:27 #7| 0

jeg overvejer også at oprette en konto hos neteller..

skal man ringes op, inden ens konto bliver aktiveret..?

Er det rigtigt forstået, at man maks kan ha 1900 dollars stående på kontoen, eller får man bare bare forhøjet efter ønske..?

14-01-2008 21:46 #8| 0

Moneybookers FTW.

14-01-2008 23:10 #9| 0

er Moneybookers bedre og billigere og har de kort?

14-01-2008 23:12 #10| 0

Der er ihvertfald ikke ligeså mange historier ude om folk der har haft problemer med Moneybookers. Dog er de selvfølgelig heller ikke ligeså store.

14-01-2008 23:34 #11| 0

Rick
Man faar det bare forhoejet. Saa vidt jeg husker har jeg op til $100 K

14-01-2008 23:35 #12| 0

Jeg har oprettet MB account i lørdags, og det spiller bare max :D

I øvrigt kan jeg bedre tage dem seriøst end Neteller, da de skilter åbent med deres gebyrer, intet gemt væk...

14-01-2008 23:56 #13| 0

MB har så vidt jeg forstår mindre gebyr. Oprettede mig i går, og har tænkt mig at flytte mine penge derover, og så droppe neteller. Skal ikke kunne sige, hvordan MB's support er, men netellers er i hvert fald ikke noget at prale af.

15-01-2008 10:35 #14| 0

Jeg har også droppet NETeller og oprettede en MB's account i går..

Kan man godt hive lidt ud fra Stars og ind på f.eks. Titan Poker, selvom man ikke har indbetalt med MB på Stars? Nogen der ved det?

15-01-2008 10:53 #15| 0

Jeg havde næsten udelukkende problemer med neteller..

MB har været næsten perfekte - der har kun været et mindre problem.

MB er klart bedst og jeg håber at alle skifter fra neteller :)

15-01-2008 11:04 #17| 0

@ folk med MB konto

Er det nemmere at oprette en MB konto, eller skal de også have billeder af pas, el regning, konto udtog og hvad fanden ved jeg.. Ligesom Neteller... Jeg har en neteller konto, men jeg har aldrig fået den aktiveret 100% da jeg ikke har givet og scanne pas og 100 andre ting..

15-01-2008 11:04 #16| 0

Jeg vil sgu prøve og se hvad Moneybookers er bedre til end Neteller - for jeg er satme godt nok træt af, at vente på deres support, som ik er en skid andvendelig alligevel...

lige et spørgsmål til MB - hvad currency vil i anbefale mig at vælge? eller er det måske fuldstændig underordnet?

/Michael

15-01-2008 11:13 #18| 0

Ragedk :

EUR er ret stabil, har salv valgt det i forhold til dollar, som jo svinger op og ned. Vil så i fremtiden oprette mig med EUR på pokersites, i stedet for dollar, som jeg har nu. Skal til at skifte ipokre site, så det passer helt fint.

15-01-2008 11:37 #19| 0

Så har jeg oprettet en MB account, og har igangsat de forskellige verifications - adresse, bank og kreditkort

Indtil videre noget nemmere end Neteller - thumps up!!

Og der er valgt EUR som MrMvp foreslog =) er sådan set ligeglad

Og lad mig tilføje....der er stadig 5 minutters ventetid på netellers live chat support (ud af 27 min)

/Michael

15-01-2008 11:44 #20| 0

@ MrPaulsen

Neteller og Moneybookers driver BANKFORRETNING ! Tror du de vil have Al Capone, eftersøgte hos interpol, kendte hackere og forbrydere osv osv som kunder. Samtidg skal de overholde nogle meget stramme hvidvaskningsregulativer. Hvad regner du med :-)

Prøv at høre og gør sådan :

De skal alle bruge billeid, fødselsdato og bekræftelse af din adresse.

1. Kørekort/pas, sygesikring og en tilfældig regning i scanneren
2. Smid scannet ind i Paint og slet de sidste 4 cifre og evt kontonumre osv.
3. Gem dokumentet.

Nu kan du godkendes allesteder, også når et pokersite beder om id. ved f.eks check osv. osv.

Det tager 10 min samlet.

15-01-2008 11:46 #21| 0

@Snake112

Jaja, alt det der er jeg godt klar over, og kan da også sagtens se fornuften i det. Problemet er at jeg er for doven :) Men ku godt være man bare sku lave en lavt opløselig pdf fil med de 3-4 ting de forskellige sites skal bruge :)

15-01-2008 12:05 #22| 0

Her er et udpluk af en samtale med neteller....

så kan i se hvor tunge de er - det er sick

Michael: now can i be the one asking the questions? :-)

Christian: Please do so.

Michael: I sent an email to [email protected] with the last piece of document for my account verification, and was promised a fast resolution, since this process has taken far to long, and that was 3 days ago, but no news yet

Christian: It will take 3-5 business days to review your information, please keep in mind that we do not review documents during the weekend. as soon as we review your documents we will contact you

Michael: yes but i was promised a supervisor would take a look at it within hours
Michael: the thing is, i'm tired of waiting to be able to do my business, and if my account is not verified by wednesday morning, i will have to go elsewhere

Christian: The documents you sent on the 11th appeared to be large files, you should try and shrink this files if possible and resend them.

Michael: and this is said nicely and with the same amount of patience i have showed all along

Michael: i have shrunken the files and resend them

Michael: the new file is 112kb

Christian: As soon as we receive the documents we will contact you, however please email supervisor@neteller again and inform them of this delay, they should be able to help you with this matter.

Michael: thats the thing, you never contact me, you dont send confirmation emails, you dont report back to me when a file is corrupted or it can't be verified - and i have already emailed the supervisors WITH the new document, and was promised a resolution within hours, so why should i use my precious time, writing and asking your supervisors why they can't keep their word? I appreciate your help and understanding so far, and i know that you are poweless in this matter, but my god am i about to have a bitch-fit

Michael: i will write your supervisors again with a kind, but very clear message

Christian: I will report exactly what you have said to [email protected] myself right now, we appreciate your patience, I will do that for you today.

Michael: Ok thank you, and I know and understand, that you are a busy company, but i have sent you the most private documents i have, passport, drivers license, bank statements and so on - and i want that trust repaid

Christian: I have send an email already, sorry for the inconvenience.

Michael: You can go home from work today knowing that (in my experience) you are the mest qualified employee Neteller.com has - it is nice to finally get heard - thank you and good day now

15-01-2008 15:14 #23| 0

Well i still hate neteller. its for life.

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar