Hello,
jeg skal lige høre om der er nogen med erfaring fra neteller, som kan fortælle mig om deres support normalt er meget langsom?
Jeg har fået froset min konto, og er blevet bedt om, at sende id til dem. Det er 5 dage siden jeg sendte det, og har stadig ikke fået et svar - til trods for at jeg har sendt 2 rykker mails?
Er dette std. kundesupport hos neteller?
Neteller
Dette er fuldstændig standard NETeller service. Prøv deres livesupport men forvent ikke det store. Generelt er NETeller bare et firma man bør undgå. Jeg mangler stadig 4700$ jeg hev ud fra min NETeller konto til min bankkonto d. 9 november.
skriv en mail hvor du ber dem ringe til dig, eller brug deres online chat, klart de bedste måder at komme i kontakt med dem og de gange jeg er blevet bedt om id har det været nok at svare på en del spørgsmål her
Konto verification/upgrade plejer at tage ca 7 arbejdsdage(og det er træls)
Kan kun sige :
BRUG LIVECHAT - HAV DINE OPLYSNINGER KLAR.
Jeg har virkeligt aldrig haft problemer med neteller, og har altid fået resultat ud at hjælp fra livechatten.
Har brugt dem konstant i 4 år, dog kun med 0-5000$ på kontoen, og har aldrig haft problemer, udover et freeze da jeg skiftede adresse.
Hende der ringer op, taler engelsk med så horribel accent (et eller andet britisk streetslang), at hun er virkelig svær at forstå.
@spliff
Dette er korrekt men hjælper mig ikke det store. Ifølge NETeller er deres bank igang med en trace. NETeller virker dog ikke synderligt bekymrede (faktisk ligeglade) så jeg tror ikke de er uvante med at smide folks penge væk.
@ Hippo
Jeg blev også bedt om at indsende ID, og sendte første gang den 2. januar og igen den 6. januar, da jeg troede den første mail var gået tabt.
Kontoen blev genåbnet den 9. januar