Jeg har spillet lidt på everestpoker de sidste par dage, og ville udbetale lidt herfra til at spille en turnering Betsafe.
Jeg valgte at lave udbetalingen på 50 dollars til neteller, og da jeg så logger ind idag for at se om overførslen er gennemført, kan jeg se at der kun står 30 dollars????
Mit spørgsmål, som uvidende lowlimit pokerspiller er: hvad fanden sker der??? Hvem er det der vælger at skrabe 20 dollars til sig for en transfer?? Er det everest poker eller neteller der har denne syge pris for en minimal ydelse?
neteller
29-03-2008 01:07
#1|
0
29-03-2008 04:25
#3|
0
Nu har jeg selv for lang tid siden hevet ud fra everest -> NETeller og der fik jeg hver en $ med ud.
Så mon ikke bare der er sket det at du har ramt 3-tallet i stedet for 5 tallet?
29-03-2008 07:08
#4|
0
Jeg har samme erfaring som SanderM. Gjorde det sidste gang i slutningen af 2007 uden problemer.
29-03-2008 10:02
#5|
0
Du har ikke inbetalt $20 med dit VISA kort, da du i sin tid startede på everest?
I så fald er de $20 røget tilbage den vej,og de sidste 30 til neteller. ;) Det er hvist politikken hos alle, at visa indskudet skal tilbage, samme vej.
Blev selv lidt overrasket da jeg efter en uge stadig ikke havde modtaget $1000 på neteller. :p hehe man bliver lidt lidt nervøs.. Men de stod på i banken i stedet :D
Du skal være logget ind for at kunne skrive et svar!