Neteller

#1| 0

For 6 uger siden, modtog jeg en mail om at der var hævet $100 på min Neteller konto.
Da jeg ikke kendte noget til det, skrev jeg naturligvis en mail til Neteller, og kaldte dem også op på deres livechat.
Nu er der gået 6 uger, og absolut intet er sket.. kontoen er stadigvæk lukket og hver gang jeg henvender mig til livechat, får jeg disse 2 geniale svar:

Rosanna: i am sorry we cannot handle your case here, only the responsible team can handle your case, and it is still in process

Rosanna: the responsible team is still working on your case, so they would reply you if they get the result.

Jeg har naturligvis skrevet et par mails til dem om ugen, men hører absolut intet fra dem..

Er der andre der har samme problemer?

17-08-2009 17:01 #2| 0

Neteller.

der har efterhånden været MANGE tråde der banner neteller langt væk.

Deres løsning er SKOD ligesom deres service.

Moneybookers FTW.

17-08-2009 17:11 #3| 0

Jeg har kun gode oplevelser med Neteller.

Jeg opdagede at jeg var blevet hacket, da der manglede penge på min konto, og jeg skrev at de skulle lukke min konto.

Der gik 2 min. før jeg fik mail om at min konto var lukket og 5 min. senere blev jeg ringet op og forklaret hvad der ville ske. Ca. to uger senere var min konto åbnet igen og pengene var tilbage.

Er du VIP derinde? (Jeg ved ikke om det har noget at sige)

17-08-2009 17:15 #4| 0
OP

Har endelig fået dem til at ringe mig op.. positivt.. troede jeg :-(
Det eneste han kunne fortælle var, at de var igang med at undersøge det.. synes seriøst det er en joke.. 6 uger!!

31-08-2009 21:57 #5| 0
OP

Fik en opringning mere i dag.. for at fortælle mig, at de endnu ikke har fundet fejlen, og min NETeller konto desværre ikke kan åbnes endnu.. JEZZ....!!

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar