Neteller

#1| 0

Er der nogen der har problemer med deres netellerkort for det har jeg.

Jeg kan ikke hæve fra de automater, som jeg plejer, at hæve fra. Den ene har ingen forbindelse og den anden siger at kortet ikke kan anvendes og spytter det ud igen.

Hjælp.....

Edit : den ene automat er fra danske bank og den anden er fra sparnordbank.

edit edit : nu er det sån, at i danske bank automat kunne jeg trykke pinkode og trykke på hvor mange penge jeg skulle have ud. Nu er det vel ikke sådan, at når forbindelsen kommer igen, at pengene fosser ud for så er jeg på skideren. Skal jeg slå telt op foran automaten og vente på forbindelsen kommer igen :D

27-10-2006 12:02 #2| 0

Nordea, jyskebank virker heller ikke. Kortet kan ikke anvendes i denne automat er den besked jeg får.

27-10-2006 12:12 #3| 0

Hævede i går uden problemer (Danske Bank).

27-10-2006 12:37 #4| 0

henry, det lyder godt, kan det mon være "stormen" der har lavet ged i den? er der ingen der har prøvet, at hæve idag?

Edit : Det var også danske bank jeg kunne "logge" på, mens Sparnord, Jydske Bank og nordea ikke ville godtage kortet. Sjovt nok for det er jo de samme kort der kan bruges i de forskellige automater, men prøver Danske Bank igen senere idag.

27-10-2006 15:10 #5| 0

Dur stadig ikke. På kvitteringen står disse 3 kort udstedere Eurocard/Mastercard/Cirrus og i bunden står der : Ingen forbindelse til kortudsteder.

Jeg må væbne mig med tålmodighed og prøve igen imorgen.

27-10-2006 15:59 #6| 0

Hævede i en Nordea automat til morgen. Ingen problemer der.

27-10-2006 16:02 #7| 0

Tror dit kort er lukket grunder forkert indstastet kode, kontakt neteller og få det låst op.

/Peter

27-10-2006 16:02 #8| 0

Tror dit kort er lukket grunder forkert indstastet kode, kontakt neteller og få det låst op.

/Peter

31-10-2006 04:35 #9| 0

Har skrevet til neteller om at mit kort ikke virker mere og får sådan et ubrugeligt svar.

You can withdraw funds from your account at automated teller machines (ATM) and retail point-of-sale (POS) terminals worldwide using the Cirrus/Maestro network. You must make sure that these ATM Machines or POS are under these two systems.



If you have any questions about the NETELLER Card please visit the NETELLER Card FAQ or email [email protected].



Thank you for choosing NETELLER.


@caladin
Har ikke tastet nogen forkert kode. Det virker bare ikke mere.




31-10-2006 04:54 #10| 0

Små-problemer som disse har jeg hørt om før. Nogen gange skal man skifte før det virker, og andre gange kan du proppe kortet i samme automat 2 sek. efter uden problemer.

/Mikael

31-10-2006 05:03 #11| 0

@DanTheMan

Har du hørt om nogen der har fået skiftet deres kort? dvs. der er håb forude..:)

31-10-2006 05:17 #12| 0

Nej nej, skifte automat - ikke kort :-)

Jeg ved ikke hvad fejlen skyldes, men jeg ved at mange har oplevet den og at den som regel forsvinder igen, hvis man venter en times tid. Ganske irriterende, men ingen katastrofe.

/Mikael

31-10-2006 05:32 #13| 0

@DanTheMan

Jeg har prøvet 5 forskellige automater og dette over nu 3 dage.

Men er der nogen der har prøvet at hæve i Aalborg området kan i så ikke lige skrive hvilken automat i har brugt, så jeg kan prøve den.

tak.

31-10-2006 06:20 #14| 0

Har også prøvet det..

Problemet med mig var at der var sket en teknisk fejl hos neteller så mit kort stod i 0(dengang vi ikke kunne se hvad der stod på kortet) på trods af at der lige var overført penge dagen i forvejen...

Tag fat i livechatten... de ordnede det på 2 minutter..

/Martin

31-10-2006 11:47 #15| 0

LOOOL, har lige snakket med neteller over telefonen for jeg kunne ikke snakke i livechatten, da jeg ikke kunne huske mit hemmelige spørgsmål.

Men sikke da en joke jeg fattede ikke halvdelen af hvad hun sagde (hvorfor har de ikke nogen der snakker ordentlig engelsk) og hun ville åbentbart have mig til at prøve at hæve igen fra de samme maskiner som jeg nu har gjort i 4 dage nu.

Ok, fik da lavet mit hemmelige svar om til et jeg kan huske, så lidt fik jeg da ud af det.

edit: men der er ikke noget galt fra netellers side, da ham den første jeg snakkede med sagde at der ingen tekniske problemer er.

Jeg har nu set, at magnetstriben bagpå neteller kortet er slidt, sådan at man kan se noget hvidt igennem magnetstriben kan det mon være derfor at det ikke virker? nogen der har forstand på det.

02-11-2006 09:03 #16| 0

Har nu snakket over mail med neteller og snakkede med een om at få et nyt kort og jeg skulle skrive tilbage om jeg ville have et nyt eller ej. Det gjorde jeg så og får nu dette svar af en anden medarbejder.

The ATM network is currently performing much needed upgrades. These upgrades are required in order to provide continued service to our members.

Until the upgrades are completed our Valued Blue card holders will not be able load their cards or withdraw funds from ATM machines. You will get a "card expired message" from ATM machine.

The ATM network has assured us that the upgrades will be performed as quickly as possible.

Thank you very much for your patience and we sincerely apologize for any inconvenience this may have caused.

WTF er det kun mig der har problemer med dette kort?

Ved ikke om ovenstående passer, men iforgårs lykkes det mig at hæve fra en automat jeg ikke havde prøvet at hæve fra før, men dagen efter kunne jeg ikke hæve fra samme automat, da den skrev at mit kort var udløbet...???? fatter intet....nå, men jeg prøver denne automat igen idag.

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar