Neteller - Chikane?

#1| 0

Hej.

Jeg gennem 14 dage bøvlet med Neteller, og ville lige høre om der er andre der har været udsat for lignende behandling.

Det startede med min konto var blevet spærret efter en overførsel på 600 dollars ( havde ramt grænsen ) - fair nok.

Skulle nu sende ID + en regning max 3 måneder gammel.

1: Sender scan af kørekort + scan af regning.

Svar: duer ik - regningen er fra nettet.

2: Går i banken og får et print fra betalingsservice, tager digital shot og sender + digital shot af pas.

Svar: Duer ik - for dårlig kvalitet.

Bliver stjerne tosset over det svar da kameraet er 8 megapixel, og skriver derfor en mail.

nu en time senere får jeg en mail om at mit betalingsservicedokument ikke duer da det er et udprint fra nettet - WTF.

HVad fanden skal man gøre, jeg kører sgu da alt over nettet??

ved godt 600 dollar ik er alverden, men syntes firmaet stinker max.

Mejefe

03-11-2008 22:35 #2| 0

meld dig ind i en bogklub, så får du et girokort, scan det og send det, og meld dig så ud igen med det samme

03-11-2008 22:36 #4| 0

Skift til Moneybookers..... kan varmt anbefales.

03-11-2008 23:52 #6| 0

havde samme problem dog med fulltilt, tog et billede af mit kørekort med et 8MP kamera, fik en mail tilbage om det var for dårlig kvalitet, så blev jeg whineren skrev til dem at de godt kunne pudse brillerne og komme med et ordenligt svar og ikke det standard crap jeg havde fået

dagen efter kom et personligt svar om at den var god nok, det var desværre for dårligt kvalitet og blah blah blah.......

så ændrede jeg filnavnet på de 2 billeder jeg havde taget fra DSC45467/DSC56566 til Digiscan01 og Digiscan02 og KLASK, 6 timer senere, fik jeg en mail om alt var iorden og klaret!

Flot tosser :)

04-11-2008 00:06 #7| 0

Noget siger mig at Moneybookers kan anbefales på det varmeste..


04-11-2008 00:09 #8| 0

jeg har præcis samme problem, scannede dog ind med vores (balla) scanner på work til 100kizh....ikke godt nok (nå ok!), har fortalt dem at der ikke findes bedre kvalitet og venter på det går i orden

04-11-2008 00:43 #9| 0

Kan kun sige det igen og igen. Hold jer for guds skyld fra NETeller. Brugte 3 måneder på at bevise over for dem at jeg aldrig havde modtaget de 4000$ jeg havde withdrawet. Mindst 50 mails frem og tilbage, adskillige anklager fra deres egen bank om at jeg løj osv. på trods af bank statements og at jeg rent faktisk var nede flere gange og få min egen bank til at trace dem. Påstande om at deres bank havde ringet til min bank som havde fortalt dem at jeg havde modtaget pengene, hvilket min bank aldrig har hørt noget til osv. osv. osv.

Har ikke selv den store erfaring med Moneybookers men har dog hørt gode ting om det. Hvad end du gør så hold dig for guds skyld fra NETeller.

04-11-2008 00:53 #10| 0

jeg har også opgivet neteller.

jeg har kæmpet med dem i over 1 måned, lige meget hvor gode billeder og kvalitet det er så er det ikke godt nok til neteller.

Jeg tror seriøst ikke de ville godkende mine documenter om de så havde dem fysisk i hånden.

jeg har sendt dem digitale billeder af både kørekort, pas og regning. (billeder der er så følsomme at jeg ikke tør at have dem på min computer)

Min bank konto er rigistreret hos dem, og de har sku også sendt et clobewallet kort til min adresse, og jeg har også brugt det.

Men de tror sku stadig ikke på hvem jeg er. flot

Også er standard svartid min. 1 uge. OMG

De er lallende idioter, og burde ikke have ret til at holde folks penge.

country...

04-11-2008 01:15 #11| 0

Hvad er bedre på Moneybookers?

-Service
-Lavere gebyr
-Bedre kurs
-Hurtigere betaling

Overvejer selv, at skifte, men hvad kan PN fortælle om disse 4 punkter

04-11-2008 01:25 #12| 0

Moneybookers?

Thja.... jeg har godt 5K$ stuck på Moneybookers fordi jeg efter at havde været kunde 2 år og lavet mindre bevægelser nu satte lidt mere ind.

Nu vil de have fysisk tilsendt verificeret kopi af mit pas. Det vil sige jeg skal finde et offentligt "borgerkontor" og så bede dem verificere en kopi for formedelst 175 Kr. i gebyr og så sende det per post til England.

Nemt? Get the fuck out of here!

Eksplicit

04-11-2008 01:34 #13| 0

Neteller er lidt underlige en gang i mellem...
De meldte det samme op hos mig engang - regningen jeg sendte ind til dem var fra nettet.

Jeg fortalte dem at den var identisk med dem jeg ville få med posten, men det var alligevel ikke godt nok. Så spurgte jeg dem om det var i orden hvis jeg printede denne "internet-regning" ud, scannede den ind og sendte den til dem. Det ville de gerne godtage :S

Nogen gange skal man være lidt kreativ over for dem... De er meget princip-faste, men tænker i øvrigt ikke særlig meget længere end det efter min erfaring...

04-11-2008 01:39 #14| 0

min konto blev spærret i budapest herover weekenden, som så gjorde at jeg var stuck i fishheaven uden at kunne hæve en klink.. so pardon my french when i say : suck my baaaaalls neteller!

04-11-2008 11:17 #15| 0

Aflutningen på denne tråd må bare være:

Don't fucking use NETELLER.

/JEfff

04-11-2008 11:36 #16| 0

@jigsaw

Kan man få et hævekort (mastercard) som man har på neteller?

Jeg har haft nøjagtig de samme problemer som dig mejefe. Derfor jeg gerne vil skifte

/pokerfighter

04-11-2008 11:53 #17| 0

@ Eksplicit

Har du fået det ordnet, står nemlig i nøjagtig den samme situation:(

04-11-2008 11:55 #18| 0

@ Magnus

Det er faktisk en sikkerhedsprocedure at de lukker kontoen hvis du logger ind fra et andet land. Du kna få den ophævet igen med det samme, når de har checket nogle ting, men må da være bedre at de lukker end at en russisk hacker bare kan lege med dine penge.

04-11-2008 13:00 #19| 0

I de 5 år jeg har brugt Neteller har jeg aldrig haft nogen form for problemer, og altid kun fået god og hurtig service... Jeg bliver da lidt nervøs af at læse denne tråd, men vil da også sige til andre, der overvejer Neteller, at det altså ikke er alle, der har problemer...

04-11-2008 13:15 #20| 0

LOL@ god og hurtig kundeservice ;)

@jaybee

jeg har også haft neteller i flere år, og havde aldrig haft problemer.

men stille og roligt finder man ud af hvor inkompetente de er.

country...

04-11-2008 15:09 #21| 0

samme her, har selv haft neteller i 4 år efterhånden og har aldrig haft problemer med dem som ikke kunne løses enten via deres live support eller hvis det er en validation af ens account, ja så tog det maks 24 timer.. Men jeg er måske også VIP?!?!??!

04-11-2008 15:17 #22| 0

Sendte pas og billede af lønseddel - godkendt uden problemer efter 8 dage.

04-11-2008 15:20 #23| 0

Bliv HIGHROLLERE, så blir alle i LOWROLLEREE automatisk VIP medlemmer :)

04-11-2008 16:20 #24| 0

Nu er det efter min mening bare sådan når det kommer til folk der håndterer ens penge, at dem som ikke har haft problemers udtalelser vejer væsentlig mindre end dem som har haft problemer. Self. skal der nok være nogen der ikke har haft problemer, ellers ville de jo nok ikke stadig være i business sagen er bare den at selvom 3 mand i denne tråd ikke har haft problemer, ændrer det ikke på at rigtig mange andre har.

04-11-2008 18:37 #25| 0

Jeg har både neteller og Moneybookers.
Jeg har ingen problemer haft med Moneybookers overhovedet. For hæve sin limit har man flere valgmuligheder, såsom verificering af kontonummer hvor de overfører et lille beløb til din konto, eller de ringer til dig, eller du sender en kopi af dit pas. Alt sammen noget man kan læse om på deres hjemmeside, så man er forberedt og man kan gøre det når det passer en selv.

Neteller derimod. Jo jo. Pludseligt ringer de eller sender en mail om at de har lukket ens konto fordi at man skal sende papirer ind.
Alt det der pis med "dårlige kopier" har jeg også været igennem. Endnu mere fucking irriterende er det at det tager dem 2 uger HVER gang at de skal foretage sig noget som helst. (Såsom at finde ud af at ens kopi ikke er i farver eller i for dårligt kvalitet eller fra nettet or what fucking ever.)
Seriøst, de fatter bjælde!
Hold Jer til Moneybookers hvis I har muligheden.
Kan lige afslutte med at sige at det tog mig halvanden måned at få genåbnet min neteller konto. Sjovt? Ikke særligt...

04-11-2008 19:08 #26| 0

MB rocks:) Under 12 timer fra PokerStars til bankkontoen:)

04-11-2008 20:20 #27| 0

Den anden dag fik jeg en mail om, at skulle få valideret min konto ellers ville de suspendere min konto her pr. d. 01-11-2008, indtil det blev gjort.

Jeg har nu sendt scanning af pas og digitalt billede af konto udskrift. Begge blev godkendt......men nu kræver de en telefon verifikation og vil ringe til mig på et tidspunkt i dagtimerne ?

Har nogen af jer været ude for det samme eller hørt om denne procedurer før ??

04-11-2008 20:51 #28| 0

@pokerfighter.

Ved faktisk ikke om de har et hævekort tilknyttet. Har aldrig haft den store fidus til de kort...betyder bare endnu flere gebyrer.

04-11-2008 20:56 #29| 0

Nu hvor vi alligevel sankker om at sende dokumenter og pas osv, hvor vigtigt er det så at overstrege fx de sidste 4 i cpr-nr eller 4 cifre i ens pasnr.?

04-11-2008 21:03 #30| 0

@Faceman

Jeg har været ude for alle procedurer man overhovedet kan tænke sig til....ønske om sikkerhedskoder over telefonen...Bank statement (I FARVER), Kopi af pas (I FARVER), Utility Bill (I FARVER)....og husk nu ingen bukkede kanter......osv.....osv.......osv.......sov........jeg vil blot i ren Lonnie Star stil konstatere.....JEG MAGTER DET IKKE!!!

04-11-2008 21:36 #31| 0

Har aldrig haft problemer med hverken Neteller eller Moneybookers. Har klaret eventuelle problemer enten via Live chat eller telefon.

Syns de virker meget ens mht. hvad de kræver af dokumentation osv. og har mødt standard blanke supportmedarbejdere begge steder.

04-11-2008 21:47 #32| 0

@faceman

Jeg fik samme melding som dig efter de havde bedt om de papirer alle andre nævner. Da jeg mailede dem papirerne fik jeg svar tilbage at det var en fejl og at det ikke var nødvendigt med ny papirverification - min konto var i fineste orden, de skulle bare snakke med mig, hvorfor de ville kontakte mig pr. tlf i nærmeste fremtid (det er 3 uger siden). Når jeg logger ind på neteller nu får jeg en melding om at jeg skal huske at verificere min konto ellers kan jeg ikke bruge den efter den 11/11-08 - Tror sgu bare jeg ringer til dem selv her en af dagene og får det ud af verden. Det virker håbløst ude af kontrol imo.

04-11-2008 21:51 #33| 0

God idé....tager kun ca. 25 min. af komme igennem på deres nummer. Men du kan jo prøve deres live-chat....er godt nok endnu ikke kommet igennem den vej....men måske er du den heldige lotte-vinder. Ellers er der jo altid en god gammmeldags mail som du med lidt held får svar på om ca. 10-12 dages tid.

04-11-2008 22:00 #34| 0

Neteller er lort hader det pis som pesten.

2 min efter jeg satte penge ind første gang. lukker de min konto ned og vil have dokumentation. fucking 2 min jesus krist.

14-11-2008 23:42 #35| 0

Argggg har fået taget billeder af regning og pas, men så fucker de mig sgu i røven og siger at billederne er for mørke? Det er satme nederen at de skal chikanere en sådan...

Er Moneybookers ligeså kompatibel med pokersiderne som NETELLER? Så kunne jeg nemlig godt finde på at skifte...

15-11-2008 00:06 #36| 0

Neteller er retarded.

15-11-2008 00:13 #37| 0

Før der blev lukket for USA, var Neteller oppe på beatet.. er gået en smule nedad siden!

15-11-2008 00:18 #38| 0

Moneybookers anyone? Svært at skifte mht til de pokersider jeg spiller på nu og banken osv?

15-11-2008 03:46 #39| 0

Kan kun anbefale NETeller... Jeg har selv været igennem alt det samme besvær som i beskriver, men i denne omgang kommer det rigtigt mange af os kunder til gode mht deres nye online og egne fysiske kort... Jeg er kun glad for at de er så seriøst en virksomhed som de er og at de passer så godt på mine penge... Har ingen erfaringer med Moneybookers!

15-11-2008 04:10 #40| 0

hvorfor ikke bare bruge sit visakort?

15-11-2008 04:33 #41| 0

Jeg har aldrig haft problemer med Neteller. Jeg oprettede min konto og scannede en kopi af mit kørekort+min regning ind og bang extended account. Herefter skulle jeg så lige snakke med en repræsentant i 2 min og så var det i orden.

Det folk klager mest over herinde er tydeligvis sikkerheden, hvilket jeg slet ikke forstår :)

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar