Jeg har idag lavet min første Neteller account, og derefter et lille deposit.
Som forventet ringer der en mand for at høre den er god nok, og jeg svare på spørgsmålene osv. :)
Men når jeg nu (1 time efter pt.) prøver at logge på min account, siger den at "der blev registreret en fejl", og at min konto er stilelt midlertidig i bero for at beskytte mine personlige oplysninger. Dette stod der også i mailen, så det var forventet, men syntes en time var lang tid, så skrev ti lderes live chat for at kaste lidt lys på det.
Her blvier jeg så henvist til det danske support telefonnummer, og får at vide, at jeg nu skal ringe ind til dem?
Er helt grøn inden for dette, så ville høre om det er helt normalt at jeg skal ringe ind til dem bagefter?
Neteller - første gang
06-11-2006 21:54
#1|
0
06-11-2006 22:30
#2|
0
De kan godt lide at snakke canadierne, så ring du bare til dem...
06-11-2006 23:17
#3|
0
schnd OP
Kunne ikke lige komme igennem, så prøver at skrive en mail til dem :)
kan da ikke passe de skal snakke med mig to gange :s?
07-11-2006 00:02
#4|
0
schnd OP
Kan også prøve at spørge å en anden måde:
hvor lang tid går der normalt fra man har snakket med telefonsupport, til ens konto er funktionel?
07-11-2006 10:59
#6|
0
schnd OP
Også det jeg troede, men den er stadig "on hold".
Prøve at snakke med en gennem deres live chat, og han sagde at jeg skulle ringe derind igen, så det må forhåbentlig være løsningen :)
Synes bare det er underligt når jeg har snakket med en.
07-11-2006 11:10
#7|
0
Går ud fra at du skal snakke med dem i Canada.
Hvis du vil undgå en vild telefonregning, så bed dem om at ringe til dig i stedet
Du skal være logget ind for at kunne skrive et svar!