NETeller @ fusk? :/

#1| 0

Okay jeg har i den seneste tid haft store problemer med mit debit card! Jeg fik mit kort for omkring 4-5 måneder siden og brugte det 2-3 gange kort efter.

Jeg ville så bruge det her for en 3 ugers tid siden. Men da jeg havde valgt hvor meget jeg ville hæve og skulle til at spytte penge ud sagde den noget om "no connection to the card distributor"

jeg tænkte okay, kan være det er nede?! Hvad ved jeg - men desværre sagde den det samme 2 gange mere nogle dage efter hvor jeg prøvede igen!

I forgårs ville jeg så prøve igen, men nu var min kode ligepludselig forkert!!"# Jeg var/er 100% sikker på min kode, for har haft den skrevet ned lige siden jeg fik skidtet! Derfor prøvede jeg igen med det samme, da jeg jo kunne have trykket forkert. 2. gang sagde den fejl igen og at mit kort var blevet låst fordi jeg havde trykket koden forkert 3 gange (reelt kun 2)

Inden alt det gøjl med koden skete, har jeg haft skrevet 3 gange til; [email protected] uden at få et svar!

Ergo, er far her en smule bange for sine hårdt tjente gryn er ved at blive "stjålet".

Derfor vil jeg gerne have nogen reaktioner fra jer, hvordan i synes jeg skal gribe sagen videre an?

Synes at kunne huske nogen har sagt at man ikke kan få de penge som er på kortet tilbage når man har fået det låst :(!

Help me, Claus

06-04-2005 21:21 #2| 0

Lyder mærkligt men når den skriver: no connection to the card distributor, er det typisk at du har indtastes forkert kode. Prøv evt. at skrive til deres live support eller ringe til dem.

Mvh
Peter

06-04-2005 21:23 #3| 0

Har du overhovedet forsøgt at snakke med Neteller - der kunne jo være tale om en fejl!

De gange jeg har snakket med dem har de været flnke nok - og der har aldrig været problemer med min konto

06-04-2005 21:33 #4| 0

Ja. Hvis du ikke kan få svar på e-mail, så ring til dem... Be" dem om at ringe dig op, fordi du bor i udlandet, det gør de gerne...

06-04-2005 21:35 #5| 0
OP

Jeg har som sagt skrevet til dem 3 gange med 1 uges mellemrum - det der gørmig lidt nervøs er at La_Locka skrev til dem og fik et svar 1 dag efter - jeg har stadig intet hørt..

Har tjekket at min mail ikke er nede ved at sende til andre adresser og de har modtaget mine mails..

jeg har selvfølgelig overvejet at ringe til dem, men ville gerne lige have andres opfattelse af sagen!

06-04-2005 22:03 #6| 0
OP

Foresten nogen der har haft deres kort låst? Kan de genåbne det, elelr skal man have et nyt kort og mister man så de penge derpå???

06-04-2005 22:37 #7| 0

Prøv livechatten, de plejer at være hjælpsomme.
Ellers: skriv hellere til [email protected], de tager sig af dagligdagsproblemer.

Neteller er ikke ved at stjæle dine penge, tør jeg godt love. Med mindre altså, at du ikke har rent mel i posen :-)

06-04-2005 22:41 #8| 0

Tro mig, de er ikke ved at stjæle dine penge, slå koldt vand i blodet.

Som andre også har sagt, no connection beskeden kan betyde to ting, enten at der ingen forbindelse er, eller at koden er indtastet forkert.

I tilfælde af et låst kort skal du kontakte dem, prøv deres live support i stedet for kun at benytte admin@ mailen. Hvor har du fået den adresse fra i det hele taget?

Såvidt jeg ved kan de godt genåbne et debit card.

06-04-2005 22:59 #9| 0
OP

Okay, lyder godt hvis de kan åben det igen! mail adressen fik jeg af La_locka i en tidligere tråd fornoget tid siden!

Claus

06-04-2005 23:05 #10| 0

Du vil komme langt ved at kontakte dem pr. telefon, uden tvivl!

06-04-2005 23:56 #11| 0

@larsen

neteller er registreret på borsen i london, så hvis der var nogle problemer med hensyn til økonomien ville man sikkert vide det.

Min konto blev lukket engang fordi jeg loggede på fra 4 forskllige ip"er en dag.

Den blev åbnet 15 mins efter jeg havde snakket med dem.

Faktisk ringede de mig op 2 gange for at tjecke at jeg var den jeg var.

07-04-2005 00:01 #12| 0
OP

Lyder betryggende med jeres kommentarer - men blev sq noget paranoid med alle de probs!

Ringer til dem lige om 5 mins, er ved at runde min poker session af..

Claus

07-04-2005 00:06 #13| 0
OP

Hvad nummer skal man ringe på - det jeg har prøvet eksisterer ikke.. Har prøvet med både 00, +45 og uden noget foran nummeret

Europe (toll free): (00) 800-7767-6343
(available in the following countries: UK, France, Germany, Netherlands, Spain, Denmark, Italy, Norway, Sweden and Finland)

Help me :D

07-04-2005 00:12 #14| 0

normalt skal du bare ringe 00.

Men brug deres livehelp og få dem til at ringe til dig.
Sig du ikke kan komme igennem på toll free

Husk du kan ikke ringe til 800 numre fra mobil

07-04-2005 00:25 #15| 0
OP

Har prøvet at benytte deres livehjælp, men så lukker min explorer og det nye window bar ened (har prøvet med både internet explorer og mozilla)

07-04-2005 00:31 #16| 0

Smid dem en mail så :)

07-04-2005 03:01 #17| 0

Det ligner et Amerikansk nummer og i så fald skal du have 001 foran. Altså vil jeg tro du skal ringe 001 800 7767 6343. Ingen garantier. Skulle selv ringe til ecashdirect i dag på et nummer til lignede overnstående og der hjalp det med 001 foran

07-04-2005 03:02 #18| 0

Canada

07-04-2005 11:36 #19| 0

yes, har selv lige snakket med dem, der er i canada.
00-800-7767-6343 virkede for mig

07-04-2005 16:38 #20| 0

Hr. Larsen, her er lidt hjælp

You can contact NETELLER customer service at any of the following email addresses:

[email protected] (for general questions about your account or transactions)
[email protected] (for questions about NETELLER Debit Cards)
[email protected] (for questions about closed accounts or privacy and security)

07-04-2005 20:16 #21| 0
OP

Jeg skrev til [email protected] igår aftes og har nu fået mit kort åbnet igen - så nu vil jeg forsøge at hæve endnu engang :)

Tak for alle de gode svar, jeg stoler nu 100% på NETeller igen!

Claus

UPDATE: Det virker nu :)

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar