Neteller & Internet Bank

#1| 0

Har været igang med at overfører nogle USD til min Neteller konto. Beløbet er sørme trukket fint fra min konto som det skal og jeg har talt med min bank som kan bekræfte at de er fremsendt til den rigtige bankkonto (Netellers bank). Så er det jo´ bare at man undre sig over at man ikke snart kan se sine indsatte penge på ens Neteller konto. GAB! Skrevet email til dem, ingen responce her 5 timer senere, søgt på deres side om man kunne se noget om forvendtet behandlings tid men ak nej det kan man ikke (kun noget lamt tekst om at der er afhængig fra land til land). Hvad gør man så prøver deres online chat help:

All operators are currently assisting others members. Your estimated wait time is 52 minutes. Thank you for your patience.

GAB!!! Tror hvis ikke Neteller er værktøjet mere. Er der nogle som har erfaringer om hvornår opdatering finder sted altså når man har overført penge til dem via Netbank

07-11-2007 16:42 #2| 0

Husk at være opmærksom på online chatten. Hvis der går mere end 3 minutter fra support er der til du svarer, er det om bag i køen. Dette er forresten pænt belastende når man har ventet + 1 time...

NETellers support er vel en af de værste overhovedet, dog nok stadig overgået af TDC, og hvis jeg var dig ville jeg ikke forvente en e-mail fra dem de næste mange timer/dage/uger.

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar