Neteller opringning?

#1| 0

Er der ikke lige en venlig sjæl der skriver præcis hva jeg skal trykke på min telefon for at jeg kan ringe op til Neteller og få åbnet min konto?

Be om meget pænt!

05-09-2006 22:48 #2| 0

Kan du ikke bare få dem til at ringe dig op?

05-09-2006 22:54 #3| 0

Ja få fat på dem i live chatten og få dem til at ringe dig op så du ikke betaler noget.
Skal dog påregne at vente op til 3 timer på deres opkald.

05-09-2006 22:55 #4| 0
OP

Kan man bare gøre det? I er geniale, men hva fanden skal man ellers forvente sig af pokernet?

Takker :)

ser på det i morgen

05-09-2006 23:23 #5| 0
OP

Nogen der forresten kan fortælle mig hva det muligvis kan dreje sig om? Havde en snak med deres livechat for en uges tid siden:


Chat InformationPlease wait for a site operator to respond.
Chat InformationYou are now chatting with 'Megan'
Megan: Welcome to our live chat service. How may we help you?
Post hunter: Hi
Megan: Hello.
Post hunter: I just tried to logon to my account but this appeared
Post hunter: An error has been encountered Your account has been closed. Please call NETELLER Security at 00 800 7767 6343 and press 0 then option 2, or email [email protected]. We apologize for any inconvenience.
Megan: Before we proceed, may I ask your security question please?
Post hunter: sure
Megan: xxxxxxxxxx
Post hunter: xxxxxxxxxxxxxx
Megan: Thank You. At this time we will need to speak to you in regards to this the account as this is the best means of identification within the NETELLER systems.
Post hunter: Why? I have allready spoken to you once
Post hunter: when I made my first deposit
Megan: Unfortunately sir I am unable to assist you as you will need to contact our customer support team in regards to your account.
Post hunter: ok

Altså jeg har snakket med dem en gang før, så hvorfor skal jeg identificeres igen??

Redigeret af Dieb d. 29-02-2012 14:30
05-09-2006 23:33 #6| 0

Det lyder da mystisk, når du allerede har snakket med dem... jeg var, som du selv nævner, ude for det samme ved mit første deposit. Der havde hende damen i telefonen dog et problem med at identificere mig, så min konto blev spærret midlertidigt. Derefter skrev jeg til supporten, om de ikke kunne få en til at ringe til mig, og 45 min senere blev jeg ringet op af en som kunne hjælpe mig. Jeg skulle scanne mit pas eller kørekort ind og sende til dem, og dagen efter jeg havde gjort det, blev min konto åbnet...

OT: Det er da grinern at man som en ung knægt på 19 år bliver kaldt "Sir" - Vi kunne nu lære noget her i DK mht. service!

05-09-2006 23:36 #8| 0

De skal have security Q+A hver gang det drejer sig om ens konto, og dem der sidder i live chatten er aldrig i stand til at ændre ting i forbindelse med din konto.
De er der blot for information og vejledning og de magter desværre ikke at stille om til en kompetent person.
Man skal ringe eller som sagt be dem pænt om at ringe dig op, så ringer en af deres folk til dig når de har tid.

Good luck with that Sir ;-)

05-09-2006 23:36 #7| 0
OP

"OT: Det er da grinern at man som en ung knægt på 19 år bliver kaldt "Sir""

Hehe ja det er sgu lækkert :P

05-09-2006 23:56 #9| 0

Jeg har da engang fået personen jeg chattede med til at ringe til mig. Det var meget nemmere end at vente på at blive ringet op.

Husk at du ikke kan ringe til dem fra en mobil.

06-09-2006 00:05 #10| 0

Men jeg vil stadig sige, at det er hul i hovedet at ringe til dem, da det koster kassen! Alle de gange der bliver sagt "One moment, Sir(!)" kan jo snildt rende op i et par minutter... Nu afhænger det måske af hvilket selskab man har, men alle ved da, at det kan mærkes på regningen, hvis man laver et long-distance call til Canada!

Så det er da klart at foretrække, at køre freeroll stilen og få dem til at ringe op...

06-09-2006 00:14 #11| 0

d r gratis at ring t dem

06-09-2006 09:22 #12| 0

For en måneds tid siden stillede jeg selv samme spørgsmål... Og der fik jeg at vide, at det ikke er gratis...

www.pokernet.dk/forum/show.asp?tid=115536

06-09-2006 10:00 #13| 0

deres live chat er så håbløs.

er der nogen der kan hjælpe med følgende:

skal åbne en account for anden for at overføe 1150 usd (gæt selv hvorfor)


1: skal nyåbnet konto ringes op?

2: skal konto valideres eller lignende for at man kan lave interaccounttransfers?

3: og hvordan?

4: et hurtigt bud på hvor lang tid det tager fra man åbner til man har 1150 inus gebyr på konto ( jeg siger 2 minut for at åbne account, 3 timer for opringning og så 5 minut-2 timer mht id f.eks)?

takker

og ha en fantastisk dag

bajawaen

06-09-2006 11:56 #14| 0

Du kan ringe til dem gratis på 00800 7767 6343

06-09-2006 13:50 #15| 0

bump

06-09-2006 14:04 #16| 0

mansion har lukket deres promo... så det er vel ikke længere aktuelt ;-)

06-09-2006 14:08 #17| 0

bajawa

1: Ved ikke
2. Ja.
3. Ja, den nye kontos indehaver skal sende kopi af pas/kørekort og en kopi af en regning.
4. Du skal nok beregne en dags tid i hvert fald


Asger Dokkedal
www.dokkedalpoker.dk

06-09-2006 15:03 #18| 0

tak for svar Asger. det var sgu sødt af dig


og ja promoen væk. nederen for dem der ik ku få fingeren ud.

super god dag

06-09-2006 20:15 #19| 0

Da jeg oprettede min account på Neteller for en måneds tid siden scannede jeg mit sygesikringsbevis og sendte det til dem og det var rigeligt, så jeg forstår ikke det med den opringning.

Jeg er enig i at deres live-support stinker bigtime de ved intet måtte selv løse problemerne men nu er jeg rigtig glad for Neteller som penge-station :)

Jesper pedersen

07-09-2006 11:52 #20| 0

@Razga

Tilbage til tråden :)
Har du forsøgt at logge på din neteller account fra en udenlandsk IP addresse? I så fald lukkes kontoen indtil de har talt med dig og verificeret at der ikke var tale om misbrug.
Det er helt standard og egentlig ok når man tænker over det.

Jeg kan iøvrigt anbefale ikke at glemme svaret på det hemmelige spørgsmål, det giver noget bøvl ;)

/Jack

07-09-2006 12:17 #21| 0
OP

@Mayol

Jeg har ikke været så heldig at være i udlandet.

Det er dog 1-2 måneder siden jeg sidst har logget ind, men jeg går ikke ud fra det kan være et problem.

07-09-2006 12:49 #22| 0

+44-0-870-351-3462
tror du skal udelade 0'et foer 870

07-09-2006 15:15 #23| 0

Glem _aldrig_ jeres security question. :-(

18-09-2006 21:11 #24| 0
OP

Jeg ringede 0044 870 351 3462

Og...

Hva satan han ku sgu snakke dansk... :-) bonus!

Det var åbenbart deres system der havde lavet en fejl, og dermed troede jeg havde logget på NETeller fra udlandet (hvilket jeg ikke har). Det er ikke fordi jeg ikke må logge på fra udlandet, de vil bare godt have det at vide inden jeg gør det.. Fair nok..

God service!

20-09-2006 00:19 #25| 0

@ razga.

var det toll free det nummer der?

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar