Har idag prøvet adskillige gange at logge ind på neteller, da jeg har en masse rare $ jeg gerne vil have ud.
Hver gang jeg forsøger at logge ind, får jeg efter at have tastet mine log-ind oplysninger denne besked:
"An error has been encountered
The account you are trying to log into has been closed due to automated features we have in place which close accounts based on certain criteria.
Please contact the NETELLER Security Department at 00.800.7767.6343 (press option 0 and then option 2) or you can email us at [email protected].
We apologize for any inconvenience. "
Nogen herinde, der ved hvad dette er??
Det ligner noget maintanance, men kontoen har været lukket i over 6 timer nu. Jeg har forsøgt at ringe på deres help-line, men ingen bekymrer sig om at tage telefonen (??). Istedet har jeg så prøvet at sende et par mails. Jeg modtager godt nok en kvittering, så jeg kan se at mailen rent faktisk bliver læst, men at give sig tid til også at svare på den, bekymrer åbentbart ikke de "service-minded" medarbejdere hos Neteller. Vor herre bevares!!!!
Neteller problem
Samme meddelelse jeg fik da jeg loggede på fra laptop"en hos en ven.
Sendte dem en mail og bad dem ringe til mig, så fik jeg det her 2-3 minutter senere og så ringede de til mig.
"We have automated features implemented that temporarily suspend accounts based on certain criteria. If you are traveling outside the country you registered your NETeller account from we require a phone contact to verify your location."
Ja, da jeg snakkede med dem i telefonen skulle jeg svare på det "security question" og give min fødselsdato også genåbnede de den.
Det er helt til grin det her....Der er INGEN hos Neteller overhovedet der gider at svare på mine henvendelser. L**** service.....
Sikker på du har det rigtige nummer? Husk også på at det er en amerikansk kundeservice du ringer til, så der kan let være en tidsforskel som gør at der ikke er nogen på posten.
Telefon: - 100% sikker.
Mail: - Jeg får "Modtaget"-kvittering på alle de mails jeg har sendt, og de aktiveres jo (som du sikkert allerede ved) først når mailen fysisk er blevet åbnet af modtageren. Der er bare ingen der gider at tage sig tid til at svare på dem, hvilket jeg synes er ekstremt ringe service. Så vanskeligt er mit spørgsmål jo heller ikke, og det er jo faktisk mine penge der er låst lige nu...Møg irriterende.
så så jeg min mobilregning.
"opkald til udlandet 180kr"...
Det var en dyr fornøjelse at oprette den konto.