Jeg er ved at gå amok, har sat 70 dollars ind på en neteller account den 2 november de står som pending.
jeg har overført dem fra netbank, og på deres hjemme side står der at overførelsen skulle tage 2-5 dage men nu er der gået 9 dage og der er ikke sket en dart.
Jeg har så sent en mail til dem og får så denne besked:
For security reasons, I have replied to the email associated with your
account.
If you have any questions, please contact our Customer Service Department at
1-888-258-5859 and we will be more than happy to assist you. Please choose
option #0 then select option #1 from the phone menu to be connected directly
to an agent.
jeg ringer dem så op men kan ikke kómme igennem, så prøver jeg deres livechat og får så denne besked:
We are experiencing technial difficulties at this timem any personal requests or question will need to be dealt with via telephone please call us at 1-888-258-5859 option 0 then option 1 from the phone menu if is a general inquiry we will be more that happy to assist you via the live chat(som ikke nogen svarer på).
We appologize for any inconveniences.
jeg vil høre om andre har haft samme problem, om der er nogle fælder man skal kunne se når man overfører fra netbank..
Og en anden ting hvordan cancler jeg et beløb som står som pending???? kan ikke finde den cancel buttom som står skrevet på siden
Hilsen Zazzy
Håber at det bare er mig der er noob og det hele er min egen fejl og det kan rettes op så jeg kan spille på nettet.
Neteller problemmer
"Jeg er ved at gå amok, har sat 70 dollars ind på en neteller account den 2 november de står som pending."
Det tyder på at du ikke er blevet færdig med at lave din oprettelse af kontoen, hvilket jo er en procedure alle skal igennem førend "lortet" virker !
F.eks. kan det være at din mailadresse måske ikke er korrekt eller lign.
Hvis du har en mail til eller fra dem vedrørende denne oprettelse, kan du f.eks. tage den frem igen fra dit mailarkiv og videresend den med dine kommentarer.Hvis ikke at du har en kopi af denne kan du jo skrive en ny mail til dem . Gør her opmærksom på at du evt. er i tvivl om din amiladresse er korrekt og når/hvis du modtager svar fra dem må vi jo så ta" den derfra...vil gerne være dig behjælpelig med det....
Har du snakket i tlf med dem ?
De gennemføre ikke første overførelse før du har været i telefonisk kontakt, de prøver at ringe på oplyste nr. Ellers prøv og ringe igen, det gjorde jeg.
så har jeg sat min mail ind og modtaget en bekræftelse. Så det var da mulighed for at det vil virke, skal man ringe derind for at bekræfte første overførelse?? så vil jeg gerne have nummeret helt som man skal ringe på har prøvet de numre på hjemme siden, men 0045 45 først og 00 og lige på men uanset kommer jeg ikke igennem
hvad skal jeg trykke for at komme igennem det er som om den er optaget hele tiden
hvorfor trykker du 0045??? du skal da ikke ringe til danmark??????????????.....ind på TDC"s hjemmeside og find landekoden til Canada!
Europe (toll free): (00) 800-7767-6343
(available in the following countries: UK, France, Germany, Netherlands, Spain, Denmark, Italy, Norway, Sweden and Finland)
[a:http://www.neteller.com/ab/help/phone/][a]
husk hver gang du trykker på "click here to view debitcard balance" eller noget i den stil, tager de 5 dollars =/
Nej, det er altså ikke rigtigt at de tager noget som helst for at trykke på debitbalancen...
og det kan mand altså få bekræftet ved at gøre det flere gange efter hinanden og du vil se at saldoen er den samme før og efter, og da det er et kort efter hævekortsystemet hvor saldoen ikke kan overtrækkes kan det hller ike lade sig gøre, for hvd gjorde de så hvis der f.eks. "kun" stod 27 cent på kontoen ...gemte gebyrene. f.eks. 12 gnge gebysaldo til næste gang du overførte penge...se det går jo ikke, det ville være for tykt for dem ...
næh der hvor de "tager fat" er når de omveksler pengene to gange ved overførslerne mellem din neteller konto og dit debit card...og senere når banken der ejer pengeautomaten gør det samme...but anyway...jeg er stadig glad for mit kort ....
Tror ikke de ringer når man overfører via netbank.. tror kun det er ved dankort. jeg har ihvertfald overført med netbank og har ikke snakket med dem en eneste gang udover mail og live support
//Steffen
* Tune
som jeg skrev tidligere jeg har prøvet at ringe på de numre der er på hjemmesiden men kommer ikke igennem det nummer du har skrevet ned har jeg ringet til, til hudløshed.....
fremover kan det varmt anbefales at sætte ind et sted som party først og så cashe dem ud til neteller - nemt bekvemt og gratis :)
og det tar ca 30 minutter fra cashout til de står der...
jeg har snakket med dem mange gange på det nummer, er altid kommet igennem....
@Tune
Bruger du så lande kode 001?? For det kunne være grunden til, at du kommer igennem og zazzy ikke gør det.
God weekend til alle :o)
Hmmm synes nu også der er mange problemer med neteller.
Lidt mærkeligt at der er alle disse "små" problemer når de har SÅ mange kunder, og er et af de førende.
Jeg har endnu ikke oplevet af der IKKE har været problemer med deres site. Live help virker sjældent, cash prices virker sjældent, man kan ikke komme igennem over tlf. Jeg begriber simpelthend ikke at de ikke får styr på det, det kan sgu ikke være så svært at køre et simpelt web site. De har jo også $$$ til at få det fixet.
Men man godtager MEGET når man har muligheden for at gå ned i en ATM automat og hæve danske kroner ;)
Thomsen: JEPS det er måden at gøre det på ;)
/Holyfield
skal jeg bare trykke 001 foran nummeret, ja der kan man bare se vil ringe så snart jeg kommer hjem:)
Oki jeg er ved at græde snot i stænger, jeg har nu prøvet at ringe til neteller med 001 foran,
001 800-7767-6343 kommer igennem til noget der hedder global international som ihvertfald ikke kender noget til neteller...
Hvad gør jeg forkert, er jeg bare en mega noob eller hva????
"så har jeg sat min mail ind og modtaget en bekræftelse. Så det var da mulighed for at det vil virke, skal man ringe derind for at bekræfte første overførelse?? så vil jeg gerne have nummeret helt som man skal ringe på har prøvet de numre på hjemme siden, men 0045 45 først og 00 og lige på men uanset kommer jeg ikke igennem"
Jamen kære hr. Zazzy !
Hvad er det dog for en gang meningsforstyrrende kaudervælsk du her fyrer af.....
Hvad mener du f.eks. med "så har jeg sat min mail ind og modtaget en bekræftelse ???
fald nu ned på jorden og tag det hele stille og roligt.
Den første betingelse for at din Neteller konto skal kunne virke er jo som tidligere nævnte at du har oprettet dig ...og det er der noget som tyder på at du ikke har fuldført.
Og så vil du gerne ringe til dem...det giver ikke nogen mening lige nu..specielt ikke når du ikke kan finde ud af at ringe til deres nummer. Du kan ringe til TDC"s oplysning som vil guide dig i at ringe til et nummer i Canada, som starter med 001 o.s.v.
Håber snart du får styr på det...
Ja så har jeg ringet til tdc og fået bekræftet at jeg skal sætte 001 foran nummeret, igen kommer jeg igennem til global international:(
jeg ved godt at 0045 er vores landekode, men i febrilsk vildskab så prøver man alt:(, nu har jeg 3 gange ringet til det samme selskab i USA som ikke har noget med sagen at gøre, er der en som vil hjælpe mig??? send mig en mail med dit nummer så ringer jeg dig gerne op
[email protected]
Håber virkelig på at komme ud af denne knibe:) med et positivt resultat
(00) 800-7767-6343, virkede for mig, snakkede med en der hed Steve, hvis du stadig ikke kan komme igemmen så smid en email afsted, forklar dem hvad dit problem er og skriv at de kan ringe til dig.
Tror jeg har luret problemet.
Af en eller anden grund siger en stemme at nummeret ikke findes, når jeg ringer til (00) 800-7767-6343 fra min mobil.
MEEEEEEN... prøvede så fra min fastnet og vupti, kom direkte til det ellers så hemlige Neteller...
Så grib en fastnet telefon og tryk: 00-800-7767-6343.
GL