For noget tid siden skrev jeg, at neteller iflg. deres live chat havde fået ny mail adresse til deres rebate.
Nu sker det så at jeg ikke hører fra dem hverken på min konto eller ved mail. Deres livechat har jeg prøvet flere gange og de vil ikke tage sig af det og mener jeg skal sende en mail til deres support - som så ikke svarer igen. 4 mails er sendt afsted til dem.
Derfor vil jeg gerne høre om andre har samme problemer ?
Får i stadig jeres rebate ?
neteller rebate
jeg har også sendt afsted, uden at få svar :S
Deres alm kundesupport er ikke eksisterende længere. Overvej at blive vip medlem og få instant svar + en del andre goder. Jeg tror det koster lidt mere, men er det hele værd.
Asger Dokkedal
www.dokkedalpoker.dk
ok....takker dokkedal
Men mener du man i så fald får det man skal ha'.
Fin min sidste rebate d. 12. dec, ingen problemer. Tog 3-4 dage.
Hvad er det nu lige Neteller VIP medlem er for noget?
@ supaking
skrev du bare standard brevet?? Og til hvilken mail ???
Som Klaphat skriver i vidensbanken:
Send mail til: [email protected]
Account ID: xxxxxxxxxxxx
Hello,
I would like to receive your 1,9% rebate on my latest neteller account -> debit card transfers please.
Kind rgds
xxxxxxxx
lul jeg får svar fra deres live chat at den ikke længere eksisterer - den er ændret til netellercards@........
hvad er det for noget rebate i snakker om..... mig ha mig ha !!!
jegersqok
@ dokkedal
he he....... 3 ting skal opfyldes for at være VIP neteller
Chessa: You need to have cleared at least 20,000 GBP per week, and not had any transactions go NSF for at least 5 months, and you must have had your NETELLER account for at least 5 months
det er sgu mange penge dokkedal !!!!!