Neteller - respons tid normalt ?

#1| 0

Hey all...

Har et lille problem med neteller.
Har ikke brugt produktet det sidste halve år - men har en kammerat som har overført lidt testpenge til mig.
Når jeg så prøver at logge ind på neteller - kan jeg ikke komme ind. Der står at et " sikkerheds kontrol kræves " og at jeg kan kontakte deres admin via mail.

Jeg har tjekket mine koder etc og de passer allesammen.

Har prøvet at maile dem 3 gange de sidste 24 timer !

Nogen der har erfaringer med deres support ?

Xsuited

04-06-2007 20:21 #2| 0

Jeg er pt igang med at genåbne min konto, fordi de åbenbart lukkede den (sikkerheds-thingy). De ville have mig til at sende alle identifikationspapirer, bank-halløj osv igen selvom jeg har brugt Neteller i lang tid uden problemer. Processen har indtil videre stået på i 2 og en halv måned. Først brugte de over 1 måned på at fortælle at de selvsamme papirer jeg havde sendt ind da jeg oprettede kontoen, nu var ugyldige fordi de var for slørede. Dernæst brugte de 1 måned på at verificere de nye papirer jeg sendte ind, og fandt ud af at det lille Nordea-logo øverst i bankstatementen skulle være i farve.
Det fik jeg så sendt ind, og har i de sidste to uger så ringet og snakket med livesupport adskillige gange pga. den lange proces, og har nu fået min helt egen kontaktperson til at klare sagerne... great...

Så nu venter jeg bare på hun vil åbne min account, så jeg kan flytte alle midler til Moneybookers. Magen til lorteservice hos Neteller skal man lede længe efter.

04-06-2007 20:28 #3| 0

Welcome to hell........
Der kan være sindssygt lang responstid. Efter du har sendt de samme papirer ind 7 gange, kan du stadig få en mail hvor de høfligt udbeder dig om at scanne og emaile dem, før de kan gå videre i processen.....

Ligeledes kan dte være svært at komme igennem til dem på tlf, så mit bedste forslag er at maile dem og angive hvornår de skal ringe til dig, det plejer at have den største succesrate.

Men 24 timer er ingenting. Desværre. Du kan være heldig at alting går rapt, så bliver tingene løst på et par timer. Eller også kan det tage månedsvis.

04-06-2007 20:53 #4| 0

Kontakt deres live chat. Det går hurtigt.

web.neteller.com/content/en/contact_index.htm

/Dafne

04-06-2007 21:13 #5| 0

Hurtig live chat? You gotta be kidding me!

Ventetid i 45 mins på LC er ikke unormalt. Det er ved at blive et irriterende firma, pga deres lange responstid og dårlige opfølgning på deres sager.

04-06-2007 21:16 #6| 0

Well, jeg har nu aldrig haft så lang ventetid, max 5 min. Måske jeg har været heldig de gange jeg har haft brug for det.

/Dafne

04-06-2007 21:18 #7| 0

Ja, eller også har jeg været uheldig. De seneste to gange har jeg i hvert fald siddet i omegnen af 45 mins.

04-06-2007 22:36 #8| 0
OP

Har lige fået mail fra dem nu - hvor de mener at min konto har været forsøgt åbnet fra et andet land end det land det er registreret i..

Har meget svært ved at tro at andre end mig selv har interesse i at åbne min konto - ingen penge står der og har kun lavet 1 overførsel so far ;-D

Og de skrev self. at jeg skulle ringe til deres support - men hvem har stationær tlf i disse dage ? Kæft jeg hader de firmaer der ikke modtager opkald fra mobil... Har de også først lige fået email eller hvad ?

Xsuited

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar