Jeg er (ligesom de fleste andre) blevet bedt om at validere min Neteller konto som ellers bliver suspenderet pr. 1/11 indtil valideringen er ok.
Jeg har sendt dem de relevante dokumenter og har via mail spurgt dem om det er godt nok, men jeg modtager ikke svar.
Jeg tør ikke bruge min Neteller indtil jeg får ok fra dem og min frist er overskredet d. 1/11. Problemet er, at jeg skylder nogle penge væk, som jeg gerne ville have ud af verden og det skal jeg bruge Neteller til.
Jeg kan sagtens logge ind på min Neteller konto, men kan ikke se nogle steder om min validering er trådt igennem.
Hvad gør jeg?
Neteller validering
Jeg kan ikke se der skulle være noget galt i at logge på. Hvis du stadigvæk ikke modtager noget fra neteller må du prøve at sende din info igen.
Kan varmt anbefale at ringe til dem eller bede dem ringe dig op hvis du er i tvivl, de har en af de mest behagelige kundeservice jeg nogensinde har snakket med. Du skal bare kunne svare på dit sikkerhedsspørgsmål inden de kan hjælpe dig naturligvis.
@AcesInPlaces
Enig benyttede nu deres chat, selvom det tog lidt tid.
@77cuts
Jeg kan sagtens logge på Neteller, det har jeg kunne hele tiden, men der står intet om min konto er valideret eller ej.
@AcesInPlaces
Jeg har pt. ingen erindring om, hvad mit sikkerhedsspørgmål er, det håber jeg, at jeg kan huske, når jeg kommer dertil. Har de et dansk telefonnummer?
@jokerspokers
Jeg prøver deres chat, hvis det ikke virker må jeg prøve at ringe til dem.
Vil også anbefale dig at bruge deres chat. Den plejer at være ganske fin, selvom det kan tage lidt tid at komme igennem.
Jeg har selv fået mine ting valideret, og fik også en mail fra dem efter det var gennemført.
MVH Vedel
Jeg blev bedt om det samme. Jeg har dog ikke fået gjort noget ved problemet, men sjovt nok virker min neteller stadig. Og jeg har lavet transfers påde den ene og den anden vej.
@Eskeman
Jeg mener hvis du logger ind på din neteller konto, og forsøger at oprette et net+ card eller hva' det nu hedder, så vil den skrive du skal valideres først, hvis du ikke er valideret.
Men du modtager også en mail fra dem når du er valideret, det tog mig riiiiiigtig lang tid
@Eskeman
Du kan jo forsøge med chatten, det var ventetiden værd for mig. Iøvrigt oplyser
systemet jo hvilket nr. du er i køen.
DU kan jo bruge ventetiden i debatterne her. Jeg må da tilstå, at jeg
har fået nogle gode råd.
Har også en neteller konto som skulle valideres. I dag fik jeg så en mail fra neteller. Det ligner sådan en standard mail som de sender når man ikke har brugt sin konto længe. I den var der også en feedback formular som man kunne bruge hvis man havde noget man var utilfreds med. I den skrev jeg bl.a. at jeg ikke længere gad at bruge neteller da jeg havde læst på diverse debat fora at folk havde problemer med at få deres konto valideret og skrev at jeg havde én gang for længe siden fået valideret min konto og at det måtte være nok. Jeg skrev desuden at jeg ikke havde lyst til at sende personlige papirer til dem.
1½ time efter fik jeg denne mail:
Thank you for your inquiry. Your information were resubmitted to our verification system and they were all verified. Please enjoy using your account. I do apologize for any confusion.
Should you have any question, please contact us anytime.
Thank you for choosing NETELLER!
hey
Har lige modtaget en mail fra neteller hvor de skriver følgende:
Dear you
Our records indicate there has been no activity on your NETELLER account since 7/15/2005. We apply an Inactive Administrative Fee of up to 30 USD to all accounts that have not been used for 14 months.*
Avoid the fee
If you want to avoid the fee, all you have to do is deposit, withdraw or make a transfer with a merchant. You may also want to check out our new Net+ card services that allow you to securely shop with funds from your NETELLER account anywhere MasterCard is accepted.
Visit www.neteller.com to sign in and see what you can do with your account. If you do not use your account, the funds will be removed from your account by the 15th of next month.
If you would like to speak directly to a NETELLER representative, please contact us.
The NETELLER Payment Network
WTF WTF.. Jeg oprettede neteller tilbage i 2005 ved en fejl og har ikke brugt den eller hørt fra dem og nu kræver de 30 $ .. ?? hænger sku da ikke sammen.. hvad skal jeg gøre i denne situation.? kan de bare trække 30$ sådan uden videre når jeg aldrig har brugt den konto og ikke har det i sinde.?? what to do??
anyone??
@doolce
Ja, ifølge deres T&C kan de godt trække 30$ pr. år, din saldo vil gå i minus, såfremt du ikke har dækning på din konto.
Har du ikke tænkt dig at bruge neteller nogensinde, kan du bare ignorere det, eller evt. få din konto lukket ved at ringe til dem. Hvis du vil derimod fortsat vil bruge neteller uden at sku betale gebyret bliver du nødt til at lave en enkelt transaktion. Fx. indsætte 20$ med visa, eller overføre penge fra en pokersite til neteller.
Må indrømme at jeg nærmest beundrer de modige sjæle der rent faktisk stadig tør at bruge NETeller... I må have nerver af stål eller en virkelig god økonomi når i kan tåle sådanne risici.
@Eskeman
Har selv lige været igennem samme mølle og der gik også et godt stykke tid inden de bekræftede tilbage at dokumenterne var godkendt. Men nu krævede de så en telefonisk bekræftelse.
Endu 2-3 uger gik før de så endelig ringede og langt om længe er det hele bragt i orden.
Der er jo Moneybookers som jeg dog ikke selv har brugt særlig meget men som jeg har hørt gode ting om. Ville bare aldrig selv turde at have penge på NETeller igen.
Neteller har et dårligt ry ja, og det er de til dels selv uden om med deres til tider meeeget langsomme håndtering af forskellige ting som disse. Men jeg har ikke kendskab til en eneste person som ikke med tiden har fået løst deres problemer med Neteller. Dermed vil jeg ikke anbefale folk at have en stor %'del af rullen permanent på neteller, men til at flytte $ hurtigt og uden gebyr mellem sites er de gode.
Det tog også lang tid før min konto blev valideret selvom jeg straks mailede de ønskede dokumenter.