Neteller/Upgrade??

#1| 0

Hej derude.

Håber søndagens turneringer har været indbringede:-)

Mht. Neteller, så er der sket det at min account er blevet frosset - de ville have jeg skulle opgradere.

Derfor har jeg sendt ID, regninger til deres support. Nu er der gået en lille uge og intet er sket.

Ifølge supporten var det noget der ville ske lynhurtigt??

Har i erfaringer med dette??

Pft/Mejefe

27-10-2008 09:15 #2| 0

Der plejer at gå en uges tid efter man har sendt div. dokumenter, før man hører noget, det er min erfaring

27-10-2008 10:17 #3| 0

Har heller ikke endnu modtaget melding om at upgraden er i orden. Mon ikke de har pænt travlt for tiden?....

27-10-2008 11:02 #4| 0

Forvent det værste fra Neteller... Du hører ikke fra dem den næste måned. Derefter har du sikkert sendt noget ind der er sort/hvid eller et scan med en bøjet kant. Så kan du gå igennem det hele igen.

Deres sagsbehandling stinker. Mere er der ikke at sige om det !

27-10-2008 12:25 #5| 0

Lyder ikke spor fedt:-(

27-10-2008 13:42 #6| 0

@Don007

You where right!..

Rykkede dem lige, og nu viser det sig at de ikke kan brugte udskrifter af El-regning fra Nettet.. Jesus fxxx...

Hvad sker der.. de skal bruge regninger sendt til adressen! WTF1

27-10-2008 14:31 #7| 0

Det lyder som klassisk neteller.... I det mindste fik du et svar ud af dem :-)

27-10-2008 15:26 #8| 0

I'm done using that shit...

27-10-2008 15:56 #9| 0

De skrev til mig, at jeg skulle mine ID oplysninger ind og sendte så pas samt en regning ind.

En uge efter får jeg at vide det var en fejl for de skulle slet ikke bruge dem :/

Amen har de overhovedet styr på noget?

30-10-2008 22:06 #10| 0

Hvor mange derude er, udover undertegnede, så pissetræt af Netellers elendige validation-process og generele kundeservice at de overvejer at smide dem på porten. Har da aldrig nogensinde oplevet magen til cirkus....

30-10-2008 22:14 #11| 0

Jeg indsendte skan af pas, og et pdf kontoudtog. 12 dage efter var kontoen valideret.

30-10-2008 22:25 #12| 0

Kontoudtog ikke nok her....nu vil de have utility bill i farver som er sendt til min adresse (ikke fra min E-boks, hvortil alt bliver sendt). Pas skal være i farver osv osv osv..... det mest frustrerende er at det tager 2 uger at få svar på en mail og en halv time at komme igennem på deres telefon-linie, hvor der så sidder en engelsktalende indisk kvinde som er lige så blank som Jennifer Tilly med et fuldt hus...

30-10-2008 22:29 #13| 0

Jeg har også fået den samme besked om at indsende ID og regning, dette gjorde jeg så og fik derefter en mail om jeg skulle kontakte dem pr. live chat men de vil kun chatte med mig hvis jeg kender mit sikkerheds spørgsmål og det kunne jeg selvfølgelig ikke huske så nu skal jeg ringe til dem...

Måske man burde bruge sin Moneybookers konto noget mere...

30-10-2008 22:32 #14| 0

tømte kontoen da de ville opgradere - egentlig tror jeg det er billigere
at bruge sit normale visakort, og så længe man spiller skattefri steder
er det jo ikke et problem at få penge overført til ens normale konto herhjemme, man betaler jo gebyr hos neteller hver gang pengene skal veksles til euro

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar