NFL 2011/12

#1| 2

Synes vi mangler en rigtig NFL-tråd herinde. Kampene passer jo meget godt sammen med søndagsgrinden, og er - i hvert fald for mit vedkommende - meget forstyrrende for nattesøvnen om søndagen.

Efter lockouten blev afblæst er der allerede sket en del store handler, og også et par af de helt store. Patriots har hentet to kæmpeprofiler ind, Haynesworth og Ochocinco. Eagles har tradet Kolb væk, så det ser ud til de vil satse på Vick! De har også hentet to af ligaens største profiler på CB-pladsen, Rogers-Cromartie og Asomugha, og de har i forvejen Asante Samuel, som også må betegnes som en af de i hvert fald 5 bedste.

En af mine personlige ynglingsspillere, Reggie Bush, er søgt til Miami, og Saints har i stedet hentet Darren Sproles ind.

Der er garanteret mange andre store handler i vente, og jeg ser virkelig frem til en helt kanon NFL-sæson, der bliver skudt i gang om lidt over en måned.

Redigeret af JesperA d. 31-07-2011 15:29
30-07-2011 22:08 #2| 0

Af hvad jeg har kunne læse mig frem til er der desværre ikke sket de store tranfers for Colts. Men så længe de ikke får ligeså mange skader som i forrige sæson, og de ikke trader Manning eller Wayne så er jeg tilfreds, og tror på de går hele vejen.

30-07-2011 22:15 #3| 0

De har mistet Clint Session til Panthers, men ellers har du ret.

Peyton Manning har sagt nej tak til en lønforhøjelse, for at klubben kan sikre at nogle af de andre vigtige spillere bliver i klubben, og samtidig holder sig inden for lønloftet.

30-07-2011 22:34 #4| 0

Hvor får du disse oplysninger fra?

30-07-2011 22:48 #5| 0
TV2Sport, Sportenkort og NFLs officielle hjemmeside
30-07-2011 23:01 #6| 0
Football Forum er også en suveræn kilde til NFL-info, på dansk. :)

Mega-flot af Manning, må man tage hatten af for. Som Patriots-fan er jeg rigtigt begejstret for 85 og Big Al, det er bare SÅ klassisk at hente gutter som dem ind, til billige penge, og få dem til at præstere på et højt plan igen. Ser i hvert fald rigtigt lovende ud.

Men er du vimmer, hvor ser Eagles giftige ud efterhånden. Hvis Vick er i topform i år igen, og med det onde onde defence de kan mønstre, og generelt et fornuftigt angreb.. så bliver de dælme et monsterhold.

Edit: af en eller anden grund gider mit link ikke at virke, uanset hvad jeg gør - adressen ser rigtig ud, men man bliver sendt videre til CARES hjemmeside?? Anyway, adressen er: www.armleg.com/footballforum/
Redigeret af CoSMoS88 d. 30-07-2011 23:03
30-07-2011 23:02 #7| 0

Jeg er ked af det Vikings har gang i. De skiller sig af med deres bedste WR, Sidney Rice. Derudover henter de McNabb som jeg desværre ikke har ret stor tiltro til!

30-07-2011 23:26 #8| 0

Jeg er også selv Patriots-fan, så jeg er også meget begejstret for 85 og Haynesworth. De passer perfekt ind i Bellichicks måde at drive klubben på - hente nogle tidligere topspillere og måske endda problembørn, og tilpasse dem til klubben og spilsystemet. Det bedste eksempel er selvfølgelig Randy Moss. Hvis Brady kan finde 2007-armen frem, så har han den vel nok bedste short-throw receiver i Welker, og en kæmpe playmaker i 85. Forsvaret har haft brug for en leder de sidste par år, og ham har de nu fundet i "Big Al". Det er to fuldstændig perfekte spillere til Patriots som jeg ser det.

Eagles tror jeg nok skal nå sindssygt langt, Vick så helt vild skarp ud mod slutningen af sidste sæson. Hvis de samtidig kan finde lidt af den gamle Vince Young har de kæmpe potentiale på angrebet med Vick og LeSean McCoy til løbene, og så Avant, Maclin og ligaens største playmaker - DeSean Jackson - til at gribe de bolde der måtte komme fra Vick og Young. Jeg tror dog de er nødt til at trade Asante Samuel efter de har opgraderet så kraftigt på Cornerbacken, for at holde sig inden for lønloftet. Hvis det sker, så håber jeg virkelig at Patriots henter ham tilbage, selvom han er en dyr herre. Jeg tror det dog ikke, da han var så utilfreds med klubben, og den løn han fik, at han fik tatoveret "PAY ME".

Edit:
Der er desuden stadigvæk nogle fantastiske Wide Receivere der er Free Agents, og jeg har et håb om at Patriots snupper endnu en topklasse WR til Brady. TJ Houshmandzadeh, Terrell Owens, og Randy Moss(!) er alle ledige på markedet, og jeg håber en af dem (helst Moss obv.) ender i New England.

Eller måske endda en sensationel signing af alle Patriots-fans' hadespiller nr. 1, Plaxico Burress.

Redigeret af JesperA d. 30-07-2011 23:37
30-07-2011 23:29 #9| 0

Rygterne siger at han kunne ryge til Jets. Det må han gerne lade være med, for min skyld. Den gode Mr. Samuel.

Jeg tvivler nu på Big Al som leder på forsvaret, må jeg sige. Hans "work ethic" har været, for at sige det diplomatisk, tvivlsom, de senere år, og jeg er tilfreds når bare han kommer i nogenlunde form, og viser lidt af hvad han gjorde før han røg til Redskins. Men noget godt bud på en leder-type ser han ikke ud til at være. Ikke i år i hvert fald. Men ellers meget enig!

30-07-2011 23:38 #10| 0

Jeg glæder mig til sæsonen starter :)

Får mig til at tænke på den glade skoletid, hvor flere af drengene altid sad og halvsov hele mandagen.

Det skal nok blive godt uanset hvad.

30-07-2011 23:43 #11| 0

Jeg tvivler på at der kommer en WR mere i topklasse, selvom der vel er cap space til det nu, efter de seneste cuts. Synes dog der er større needs også.

Plax kunne være et frækt bud, men han rygtes til Eagles også nu - hvis de får fat i ham, må de vel nærmest være en af SB-favoritterne??!

31-07-2011 01:48 #12| 1

Peyton Manning ny 5-årig kontrakt med Colts til en værdi af 90 mill $.

31-07-2011 01:59 #13| 0

Heldigt nok at Chad kunne få nr. 85 i Patriots ;-)

Hvordan Reggie Bush kan være nogens yndlingsspiller er mig en gåde ;-)

Denne sæson glæder jeg mig specielt til at se:

-Eagles, der viste kæmpe styrke sidste sæson, og har hentet yderligere forstærkninger.
-Arian Foster, kan han holde dampen oppe fra sidste års sindssyge sæson.
-Lions forsvar!!!!
-Mark Ingarm, varm varm RB Rookie - skuffer han som andre unge RB's gjorde det sidste år (Ryan Matthews og Jahvid Best)
- Og selvfølgelig en masse god football og vilde tacklinger!!

31-07-2011 02:08 #14| 0

Jeg glæder mig også til at følge rookie QB Tim Tebow, har set et par kampe med Florida Gators, og han var fænomenal. Blev draftet i 1. runde af Broncos.

Grunden til Reggie Bush er min ynglingsspiller er nok at han var den helt store sensation i college, for nogle år siden, da jeg begyndte at interessere mig for sporten. Han er en spektakulær spiller, og en kæmpe playmaker. Han har selvfølgelig skuffet i forhold til de forventninger der var til ham, men han havde trods alt også en lille andel i Saints' triumf sidste sæson.

Jeg glæder mig også til at følge Devin Hester og DeSean Jackson, det er nogle fænomenale spillere der kan gå fra at være store talenter til etablerede superstjerner hvis de fortsætter på det niveau de har spillet på hidtil.

Jeg tror virkelig på Eagles, det eneste problem er måske deres kaste-angreb, da hverken Vick eller Young er traditionelle pocket-QBs. Men Vick havde en overraskende god arm mod slutningen af sæsonen, og receiverne er rigtig dygtige, så det betyder nok ikke helt vildt meget.

31-07-2011 02:13 #15| 0
JesperA skrev:
Eagles tror jeg nok skal nå sindssygt langt, Vick så helt vild skarp ud mod slutningen af sidste sæson. Hvis de samtidig kan finde lidt af den gamle Vince Young har de kæmpe potentiale på angrebet med Vick og LeSean McCoy til løbene, og så Avant, Maclin og ligaens største playmaker - DeSean Jackson - til at gribe de bolde der måtte komme fra Vick og Young. Jeg tror dog de er nødt til at trade Asante Samuel efter de har opgraderet så kraftigt på Cornerbacken, for at holde sig inden for lønloftet. Hvis det sker, så håber jeg virkelig at Patriots henter ham tilbage, selvom han er en dyr herre. Jeg tror det dog ikke, da han var så utilfreds med klubben, og den løn han fik, at han fik tatoveret "PAY ME".

Vince Young bliver kun en faktor i det offence hvis Vick bliver skadet, eller de fører en kamp med + 50 point i 4Q. Deres signinger af Babin og Jenkins er en trilliard gange mere interessante end en washed up mammas's boy med oppustet ego ;). Las os helt seriøst nu se om VY overhovedet er på rosteren pr 1 september.
31-07-2011 02:19 #16| 0
Bechm8 skrev:

Hvordan Reggie Bush kan være nogens yndlingsspiller er mig en gåde ;-)

Denne sæson glæder jeg mig specielt til at se:

-Eagles, der viste kæmpe styrke sidste sæson, og har hentet yderligere forstærkninger.
-Arian Foster, kan han holde dampen oppe fra sidste års sindssyge sæson.
-Lions forsvar!!!!
-Mark Ingarm, varm varm RB Rookie - skuffer han som andre unge RB's gjorde det sidste år (Ryan Matthews og Jahvid Best)
- Og selvfølgelig en masse god football og vilde tacklinger!!

Lions D er stadig fukking miles away. Fairley og Levy fortjener en chance for at vise deres værd, men derudover er det kun Suh og Delmas der får mit pis i kog - de er så også røvgode. Men hvis ikke Mayhew for gjort noget mere i offseason kommer det forsvar til at koste dem en potentiel PO plads. Secondary og LB'ere er slet slet ikke gode nok. Offence er godt nok.

Best var for øvrigt ingen skuffelse. Han havde altså turf toe på begge fødder fra omkring 3 runde og viste stadig eksplosive ting. Der er ingen Lions fans der ikke er stoked over Lions half backs.
31-07-2011 03:38 #17| 0

Bliver meget spændende med Vince Young i Philly. Han skal sidde bag en spiller som selv har haft sine problemer og derfor kan være den mentor Vince Young har brug for.
Dog tror jeg Vick har flere år i sig og lykkes VY tager han videre til et sted for at spille, så ideen med at han skal overtage for Vick duer ikke.
Istedet ender Philly med at bruge en masse ressourcer på en mulig backup, dog en backup der kan vinde kampe, og som med Vick's skadeshistorie helt sikkert kommer i spil.
Eagles DB er virkelig spændende, de har signet den bedste Corner by far i ligaen i Asomugha, som skal line op med Rodgers Cromartie, såfremt de shopper Asante Samuel.

Mit eget hold Bucs har ikke gjort det store væsen af sig, de har smidt kassen for Koenen hvilket jeg ikke helt forstår, når jeg kigger på hans punter stats. I forhold til kickoffs fik Connor Barth gennemsnitlig bedre field position end Koenen sidste sæson. Så eneste logiske må være at de vil have en veteran place kicker ind, ala Morten Andersen typen.
Kunne Tampa få fat i en stor WR ville angrebet efterhånden se rigtig godt ud, ligeledes en change of pace RB.
På forsvaret ser det desværre ikke så godt ud, nu hvor Talib den klart største profil nok ikke vender tilbage.

Det sjove ved Free Agency i år er at alt skal gå så hurtigt, så man vågner op til en masse store signings hver dag.

31-07-2011 04:50 #18| 0
JesperA skrev:
Jeg glæder mig også til at følge rookie QB Tim Tebow, har set et par kampe med Florida Gators, og han var fænomenal. Blev draftet i 1. runde af Broncos.

Ehm det lyder som om du siger Tebow blev draftet i år, hvilket ikke er tilfældet :) Denver brugte ham i flere goal-line situationer hvor han scorede nogle TD's og han fik vidst også de sidste 2 kampe fra start, hvor der dog ligesom i college var problemer med hans accuracy.. Men spændene at se ham i hans anden sæson om han har det der skal til :)

Jeg er selv seahawks fan, og glæder mig helt vildt til sæson starten hvor jeg tillader mig at være optimistisk, efter et indtil videre fantastisk free agency også pga det fact at vi jo spiller i NFC West ;)

Men hensyn til nyheder, rygter og general diskussion vil jeg gerne anbefale www.footballsfuture.com/phpBB2/ som er et fantastisk forum med helt vildt mange aktive brugere...
31-07-2011 08:21 #19| 0

Hvad angaar Asante Samuel siger rygterne at Patriots ikke var interesserede i at betale ham primaert fordi han er en wild cannon som lavede en kaempe fadaese i Superbowl 42.

Med det sagt bliver Eagles defense brutalt i denne saeson. De har virkelig brugt kraefter paa at forbedre det. Jeg glaeder mig, udover at Nnamdi osv, til at se hvordan Graham goer det i aar. Og saa er det selvf en kaempe gevinst for Eagles at man har faaet Babin tilbage efter et aar til udlaan - vel at maerke hvis han kan formaa at holde samme niveau som sidste aar.

Hos Patriots bliver det helt store spoergsmaal Albert Haynesworth. Han skal ikke spille NT i 3-4 hos Patriots (navnligt fordi der er en anden stor klods der klarer det fint) og Patriots stiller trodsalt i 4-3 cirka 40% af tiden. Hvis han kan komme tilbage i form og faa lysten til at spille igen, saa bliver det meget meget svaert at loebe mod Patriots - hvilket naturligvis er en kaempe fordel for Patriots i AFC East. Wilfork og Haynesworth i faelles front - det havde jeg ikke lyst til at skulle loebe mod. Der er selvfoelgelig nogle mangler paa ydersiden af fronten, men Cunningham viste i glimt at han kan vaere en starter - og Ninkovich gjorde det samme.
Spikes og Mayo burde vaere solide paa ILB positionen og jeg kan ikke forestille mig at CB bliver et kaempe problem med Bodden og McCourty som starters.

For mit vedkommende bliver det stoerste spoergsmaal offensivt om Lawfirm kan holde niveauet fra sidste saeson og klare 10ish TD's samt 1000 yards. Brady og hans receivers skal nok faa deres, selvom jeg tror at der bliver kastet mere end 4 interceptions i regular season i aar.

Det var umiddelbart mine tanker, men jeg kan da runde af med et hoejlydt FUCK THE JETS og et velkommen tilbage NFL!

31-07-2011 08:22 #20| 0
Bechm8 skrev:

Heldigt at Hernandez var flink nok til at give afkald paa den ;)
31-07-2011 09:11 #21| 3

Jeg ville bare lige fortælle, at jeg skal se Jets - Patriots når jeg skal til NY i november. Glæder mig til den første live kamp jeg skal se.

31-07-2011 09:58 #22| 1

Glæder mig obv. også til Tommy T-Time - you and me time.

31-07-2011 14:27 #23| 0

Også glæde over udsigten en fuld sæson herfra.

Som Falcons-fan, så går vi en spændende sæson i møde. Meget afhænger af om Julio Jones kan retfærdiggøre alle de maaaange picks Falcons investerede i at trade op og hente ham. Selv om han ender med at få en god karriere, så er det jo langt fra sikkert, at han kan slå til i rookie sæson. Kombineret med at Michael Jenkins lige er blevet released, og at Tony Gonzalez er ved at blive gammel på den hårde måde, så bliver pass-offense meget afhængigt af, at enten Weems, Meyer eller Douglas kommer i gang på WR. Og så er der jo lige spørgsmålet, om Matt Ryan kan tage skridtet fra "god ung quarterback" til "elite quarterback".

På defense, så er signing af DE Edwards vigtig. Kan John Abraham holde et år til på højt niveau, så skulle et bedre pass-rush være sikret. Resten af D er ungt, og skulle generelt forbedre sig i forhold til sidste år.

Mit bud: 11-5 år til Falcons og playoff, men ingen superbowl.

31-07-2011 14:40 #24| 0

Det bliver NAJS! Fucking sick mit vigtigste fag ligger fra 08.00-11.40 mandag morgen = TILT!!!

31-07-2011 15:22 #25| 0

Jeg har savnet NFL så meget! Bliver fedt med en ny sæson snart :)

I Oakland er der som altid.... kaos!

Ny sæson = ny headcoach. Sådan er det i i hvert fald med Al' Davids som ejer. Jeg synes ellers, Tom Cable slap fint fra sæsonen og fik indarbejdet nogle spændende ting. Specielt vores Run-O# performede godt.
Nu er Hue Jackson ved roret, hvilket ikke er nogen dårlig mand, men der må være en omstillingsfase igen igen igen. Som gammel Ravens-mand, kan man håbe på, han tager nogle forsvarsspecialiteter med sig. Der snakkes om, at man vil hente et par upcomming pass-rushers.
Mht Aso' kunne det nok ikke ende anderledes. En spiller af hans karakter, skal selvfølgelig være med, der hvor det er rigtig sjovt. Altså vi snakker en historisk god CB - måske den bedste nogensinde. Hans afgang giver samtidig plads i budgettet. Rygterne går på, at man henter Cromatie ind fra Jets, hvilket jeg håber kun bliver en realitet, hvis de får ham forhandlet ind til billige penge.

Nok om Raiders, der hvis alt spiller, kan spille med om divisionstitlen.

Folk har været inde på nogle af de mandatory changes - mine be aware cliffs:

- Patriots d# bliver spændende at følge, med muligheden for 4-3/3-4.
- Packersholdet uden skader
- Eagels og Eagels secondary(!). Omskoler Andy Reid Asante til safety?
- Cardinals, nu inkl QB
- Jamal Charles og Kansas power-O#
- Hvilke QB's Broncos og Vikings satser på.
- Om 49'ers underperformer for sygt igen

Sidst men ikke mindst: Er jeg den eneste der oplever, at Colts-fans altid græder? :)

31-07-2011 16:06 #26| 0

Er jeg den eneste der synes at Colts var mega uheldige i sidste sæson?

31-07-2011 16:57 #27| 1

Colts-fans er en flok pattebørn! Man hører aldrig os delfiner brokke os ;)

@ Greathe
Hvem har Cardinals sign til QB?

31-07-2011 17:03 #28| 0

@KD,

Kevin Kolb fra Eagels. Tror du kender ham... Han er bestemt ikke nogen dårlig QB :)

31-07-2011 17:12 #29| 0

Plaxico Burress til Jets. Et år, 3 mio garanteret. Ligner en god signing for Jets - desværre :)

31-07-2011 17:25 #30| 0

Plax har fået nr. 17 i NYJ, så de releaser formentlig Braylon Edwards. Plax er et kæmpe sats, men han viste i 07 at han har et sindssygt top niveau. Det gik desværre ud over Patriots perfect season i Super Bowl.

Lions har opgraderet yderligere på deres D, de har hentet LB Stephen Tulloch. Det bliver meget spændende at følge dem. Jeg er desuden også spændt på hvem de vælger at satse på som QB. Shaun Hill havde en hæderlig sæson sidste år, men et eller andet sted er de næsten nødt til at give Matt Stafford flere chancer, for at kunne retfærdiggøre at man brugte #1 overall pick på ham i 2009.

31-07-2011 17:32 #31| 0

Tulloch er en kanon signing for Lions. Interessant at han kun fik en 1 års kontrakt og ikke en stor + 20mil multiyear kontrakt som han var ude efter. Men han var Lions første prioritet til LB og det gør de kan rykke Levy til OLB. Super signing!

Angående QB så er der altså ingen diskussion om hvem der er 1 QB. Shaun Hill er ikke i nærheden af at tage snaps i en reg season kamp før Stafford bliver skadet - hvilket han sikkert gør i det sekund Peppers får sine fingre i ham. Stafford er en VÆSENTLIGT bedre QB end Hill ainec

31-07-2011 17:48 #32| 0

Man kan ikke rigtig regne med 2010 da han (Stafford) kun startede 3 kampe, og blev skadet i den ene. Men i hans rookie-season kastede han i 10 kampe 13 TDs og 20 INTs, og havde en passer rating på 61.0.

Oveni det så lavede han 4 fumbles. Det er ikke ligefrem særlig imponerende tal.

Shaun Hill har altid været en stabil QB, og har aldrig haft en sæson med flere INTs end TDs.

Du må da meget gerne underbygge din påstand om at Stafford er så meget bedre end Hill, for han har ikke vist det i NFL på noget tidspunkt.. I Staffords hidtil eneste sæson som starter var han en af ligaens (statistisk set) dårligste QBs, kun undergået af Delhomme, Freeman, og det vel nok værste #1 pick nogensinde, JaMarcus Russell.

Nu har jeg af gode grunde ikke set ret mange af Lions' kampe, da det som regel kun er Thanksgiving-kampen og højst én mere der bliver vist på dansk tv i løbet af en sæson, men jeg har svært ved at finde belæg for at man kan kalde Stafford for "VÆSENTLIGT bedre ainec" end Hill, i NFL-sammenhæng. College kan man ikke bruge til helt vildt meget i den sammenhæng, for Reggie Bush og JaMarcus Russell var begge nærmest et fænomen i College, mens f.eks. Tom Brady var en unknown.

31-07-2011 18:12 #33| 0

@ Jesper

Jeg ser alle Lions kampe og jeg følger dem tæt. Det er ikke bare noget jeg siger, det er også coaching staff og GM's mening samt spillerne, samt samtlige Lions fans rundt om i verden.

Hvis du fulgte med i Lions ville du vide at Stafford ganske enkelt er en QB med langt bedre fundamentals og bedre fysik end Hill. Stafford kan udføre en masse spil som Hill ikke kan.

At Stafford havde et svært rookie år er ingen overraskelse. Ingen havde forventet han ville have gjort det hold til vindere, Lions 2009 var ganske enkelt et horribelt hold. Faktisk er Lions fans helt vilde med den måde Stafford førte Lions til en OT win i 09 med en skulder der var gået af led.

Hvis vi skal snakke stats så husk lige at tage hans 6 TD og 1 INT med i de 8 quarters hans spillede sidste år.

Jeg beklager, men det er virkelig ikke op til debat. Og det er ikke fordi jeg ikke er glad for Hill. Han er en kanon back up, men det er det han er: en back up. Stafford er The Man i Detroit!

Redigeret af HolchKnudsen d. 31-07-2011 18:22
31-07-2011 18:41 #34| 0

HolchKnudsen, går udfra at det er denne her kamp du tænker på, selvom det nu var på et extended play efter en defensiv fejl, og ikke OT? Det er uanset hvad en fantastisk klip, og grunden til at jeg også personligt elsker Stafford.

31-07-2011 18:45 #35| 0

Fair nok, jeg har kun set to Lions-kampe de sidste to sæsoner, den ene var faktisk netop den kamp hvor han vandt den selvom han havde slået skulderen.

Jeg har dog set en del 49'ers kampe, og selvom Hill ikke har en Brady-arm, så har han leveret nogle præcise og fine kast, mange af de INTs han har lavet har været bolde der er blevet deflectede, eller oversatsede kast sent i kampen. Staffords rookie-sæson var en katastrofe, som selvfølgelig nok også tildels kan tilskrives et elendigt hold, så for Lions' skyld håber jeg da du har ret :-)

Redigeret af JesperA d. 31-07-2011 18:45
31-07-2011 19:15 #36| 0

@ Cosmo

Korrekt. Skægt jeg husker det som en OT. Tak for klippet, noget tid siden jeg har set det!

@ Jesper

Som sagt: Ingen hate herfra i retning af Hill. Han gjorde det godt sidste år. Men han er ingen franchise QB, det siger han også selv.

Stafford skal stadig bevise hans værd. Men indtil videre er han manden i Detroit. Hans rookie sæson var altså slet ikke en "katastrofe". Han performede vel omkring som forventet.

Nu skriver jeg lige et par stat lines fra nogen rimelig berømte og/eller gode QB's rookie sæson.

Troy Aikman: Kampe 11, completion 53%, TD 9, INT 18, passer rating 64. 0-11 som starter

Phil Simms: Kampe 12, completion 51%, TD 13, INT 14, passer rating 66.

P Manning: Kampe 16, completion 57%, TD 26, INT 28, passer rating 71. 3-13 som starter

Eli Manning: Kampe 9, completion 48%, TD 6, INT 9, passer rating 55. 1-6 som starter

Matt Stafford: Kampe 10, completion 53%, TD 13, INT 20, passer rating 61. 2-8 som starter

Jeg beklager hvis jeg ikke lige deler din pessimisme på baggrund af Staffords rookie sæson ;)

Redigeret af HolchKnudsen d. 31-07-2011 19:16
31-07-2011 19:21 #37| 0

Må jeg lige tilføje

John Elway: Kampe 11, completion 48, TD, 7, INT 14, passer rating 55. 4-7 som starter

31-07-2011 19:56 #38| 0

Det er mig der takker, hver gang jeg får en anledning til at poste det klip noget sted, bliver jeg glad ;) Må være en af mine alltime yndlingsklip hvad angår sport... hvis jeg skulle vise nogen een ting for at forklare dem hvorfor jeg elsker NFL, ville det være mit førstevalg.

Todd Heap, den tidligere Ravens TE, til Cardinals på en to-årig kontrakt.

Redigeret af CoSMoS88 d. 31-07-2011 19:57
31-07-2011 20:28 #39| 0

@ Grethe
Ja da :)

Nice tråd vi har her. Jeg er lidt for doven til at checke efter updates så ka godt li i gider at skrive om det her :)

01-08-2011 01:22 #40| 0

Todd Heap var i oevrigt paa besoeg hos Jets da han faerdiggjorde sin kontrakt med Cards. Det er temmelig morsomt.

01-08-2011 01:40 #41| 0

Ser frem til en kort og yderst smertefuld sæson som giants mand.

01-08-2011 19:23 #42| 0
Randy Moss trækker sig tilbage :o - den havde jeg sgu ikke lige set komme. Alligevel underligt at et af eliteholdene, hvor man ville forvente at han kunne indordne sig, ikke tilbød ham en mindre kontrakt. For min skyld måtte han da fx. gerne have taget en sæson mere hos Pats.. Men han har vel måske også selv nægtet at gå ned i løn, som de skriver i artiklen. Hvad ved jeg.

Men lidt trist i hvert fald.
Redigeret af CoSMoS88 d. 01-08-2011 19:23
01-08-2011 20:47 #43| 0

Ses i Canton, Randy Moss!

01-08-2011 23:21 #44| 0

Zach miller på besøg hos seahawks lige nu, håber virkelig Schneider & Carrol får ham overtalt til at komme til Seattle!

Det ville være prikken over i'et i denne off season efter at have hentet:

Sidney Rice - 44mill over 5 år @ Fantastisk signing, han kender OC Darrell Bevell fra deres fælles fortid hos Vikes og endelig får seattle en ægte 1# receiver. Det giver big mike williams muligheden for at vise sit potentiale i rollen som 2# receiver. Der er self nogle spørgsmål omkring Rice's skadesproblemer efter hofte operationen der gjorde han missede det meste at sidste sæson..´

Tavaris Jackson - 8mill over 2år @ Jeg er meget tilfreds med denne signing, han havde i følge rygterne en stor indflydelse på at Sidney Rice signede hos os, derudover betød det også at vi ikke tradede for kolb eller lign som jeg bestemt ikke ville være fan af... T-jack er på ingen måde en god quaterback i NFL men han passer ind i vores offense og i og med der er tale om en 2årig kontrakt er jeg sikker på at schneider og co har tænkt sig at drafte fremtidens mand næste år, som vil få de rette omgivelser(Gode receivers, en ny stærk O-line, og et forhåbentlig fungerende running game) til at få succes.

Robbert Gallery - ?? over 3år @ Han var den sidste mand vi manglede på vores MEGET unge OL (Okung - 1sæson, Gallery, Unger - 2 sæsoner, Moffitt - Rookie, Carpenter Rookie) Han giver linjen den rutine som de andre ikke har, derud over kender han Tom Cabble som er ny OL coach, efter at have være HC hos Raiders.

Derud over har vi hentet flere depth spillere til begge linjer hvilket er noget der altid har manglet..

Vi har samtidig formådet at resigne holdets absolut bedste på defense, Brandon Mebane.. Til beskedne 25mill over 5år! Samme kontrakt som Cullen Jenkins som så er 4år ældre, skadesplaget og ikke på samme niveau, helt fantastisk.

Det startede egentlig bare som en update på Zach miller, men endte med i lige fik en update på 'Hawks FA :D

02-08-2011 01:30 #45| 0

"Miller is close to signing a deal with the Seahawks, a source with knowledge of the situation told NFL.com senior writer Steve Wyche on Monday"

Går i seng nu, håber/tror den er i hus når jeg står op i morgen!

Folk der besøger Seattle's faciliteter tager sjældent derfra :)

02-08-2011 01:34 #46| 0

GOO JAGUARS... Er mere eller mindre tilfreds med hvad de har fået skrabet sammen:

Paul Posluszny - LB - 238 - 5th year
Clint Session - LB - 235 - 5th Year
Dawan Landry - S - 210 - 6th Year
Drew Coleman - CB - 180 - 6th Year
Matt Turk - P - 251 - 16th year
Jason Spitz - G - 305 - 6th year

Dejligt at få noget erfaring ind i klubben igen. Det eneste jaguars mangler er bare at få signed en ny kontrakt med Lewis, Marcedes... vil være ærgeligt at miste ham.

Derudover håber jeg på en god og lige sæson, hvor der kommer til at være spænding i alle divisionerne indtil sidste runde. pånær lige AFC south selvfølgelig, hvor JAGS tager toppen iizzzzzyyyy :D

02-08-2011 02:03 #47| 0
aLETman skrev:

Dejligt at få noget erfaring ind i klubben igen. Det eneste jaguars mangler er bare at få signed en ny kontrakt med Lewis, Marcedes... vil være ærgeligt at miste ham.

Den skulle være rimelig tæt i følge GM Gene Smith ang signingen af Marcedes Lewis "We're close here to hopefully finalizing a deal"
02-08-2011 04:48 #48| 0

Osi Umenyiora har eftersigende fået løbepas af Giants. Go get him Pats!

Colts har signet Defensive End Jamaal Anderson fra Falcons.

02-08-2011 05:07 #49| 0

Osi er ikke Free Agent. De blå kræver mindst et 1 runde valg for ham. Jeg kan slet ikke se Belichick fyre et fremtidigt 1 runde valg af på en skadesplaget spiller, der for øvrigt ikke passer ind i et 34 forsvar. Men ok, de gik jo after fede Albert, så man skal vel aldrig sige aldrig ;)

02-08-2011 12:41 #50| 0
Interview med Asante Samuel
02-08-2011 23:12 #51| 0

Yes!! Velkommen til Seattle Zach Miller

Trying to get details but the Seahawks beat out the Raiders for TE Zach Miller.

http://twitter.com/ClaytonESPN/status/98499528994467840
02-08-2011 23:48 #52| 0

Så mangler de bare en QB der kan få bolden ud til alle deres nye mål.

Jeg formoder Miller har været dyr. Hvad kastede de efter Rice, 40 mill? Det er mange penge at bruge på receivers når de bedste QBs på rosteren er Whitehurst og Jackson.

Men interessante signings i Seattle. Gallery var en kæmpe gevinst imo. Hvis de kan få stabilt QB spil fra Whitehurst eller Jackson, er de storfavoritter til at vinde divisionen. Men det er sq en stor "hvis"

03-08-2011 00:05 #53| 0
HolchKnudsen skrev:
Så mangler de bare en QB der kan få bolden ud til alle deres nye mål.

Jeg formoder Miller har været dyr. Hvad kastede de efter Rice, 40 mill? Det er mange penge at bruge på receivers når de bedste QBs på rosteren er Whitehurst og Jackson.

Men interessante signings i Seattle. Gallery var en kæmpe gevinst imo. Hvis de kan få stabilt QB spil fra Whitehurst eller Jackson, er de storfavoritter til at vinde divisionen. Men det er sq en stor "hvis"

Sidney Rice var 44 mill over 5 år. Miller er 34 mill over 5år.

Det man skal forstå med seattle, som jeg synes mange medier misforstår ang de spillere vi har hentet i FA, er at vi ikke er i "win now mode". Folk forstår ikke hvorfor Hasselbeck fik lov at gå og at vi ikke kiggede efter hverken Mcnabb, Kolb, Young eller lignende. Vi bygger holdet til fremtiden, derfor T-jack kun fik en 2 årige aftale, Carrol ved han ikke er fremtidens mand. Bi er en QB og 1# CB fra at være med i kampen om NFC titlen, IMO. Det er 2 meget svære positioner at få dækket, men jeg synes vi gør det rigtige med at have alle elementerne på plads før fremtidens mand draftes, ala Sanchez hos Jets. Timingen er rigtig god, mange spændene QB prospects næste år, den nye rookie pay scale gør at vi ikke skal betale en bondegård for ham.

Enig i din betragtning af Whitehurst og Jackson. Man kan sagtens leve med middelmådig sæson(Vel og mærke i NFC West, hvor der ikke skal så meget til ;) ), hvis bare vi drafter fremtidens man næste år :)
03-08-2011 02:58 #54| 0

Nick Fairley med klods om benet til traening i dag efter at have slaaet foden ved en pass rush oevelse. Har ikke hoert noget om hvor alvorligt det er endnu..

03-08-2011 03:25 #55| 0

Første X-rays er negative, men de kigger stadig på det. Ifølge ESPN's blogger

Redigeret af HolchKnudsen d. 03-08-2011 03:28
03-08-2011 13:04 #56| 0
Ronnie Brown skriver med Eagles. Det er sku da lidt af en luksus back up RB / 3rd down option. Der spekuleres i at han kunne have fået betragtelig flere penge hos bla Rams, Ravens og Chargers, men han valgte Eagles.

03-08-2011 13:09 #57| 0

Jeg tror der er mange der forventer Eagles går i Super Bowl efterhånden, de har godt nok fået et VILDT hold!!

03-08-2011 13:15 #58| 0

Spændende at se om de får skrevet ny kontrakt med DeSean.

03-08-2011 13:20 #59| 0

Ham har deres offense ikke råd til at miste i hvert fald. Det bliver også spændende at se hvad de gør med Asante Samuel, der har været nogle rygter om at de ville omskole ham til at spille safety. Der er i hvert fald ingen tvivl om at deres secondary er den bedste i ligaen, uanset om de beholder ham eller ej.

03-08-2011 13:45 #60| 0

Derek Andersen fra Cardinals til Panthers
Ty Warren fra Patriots til Broncos
Manny Lawson fra 49ers til Bengals
Jerious Norwood fra Falcons til Rams
Zach Miller fra Raiders til Seahawks

Spændende at se Ronnie Brown i Eagles, han har jo også vist nogle gange at han har en god arm, så det kan være de afprøver noget Wildcat offense. Hvis det overhovedet kan virke i NFL, så er Vick, Brown og DeSean nok dem der kan udføre det bedst.

03-08-2011 14:01 #61| 0

Troede sgu ikke at Pats ville signe Onicchio(stavefejl)

Forstod på div. nyheder + forum at han nogle gange tror han er større end klubben og det passer da ikke med bellichick.

03-08-2011 14:34 #62| 0

De tradede sig til ham. Er ikke helt enig i den betragtning af Patriots, de har aldrig været bange for at hente folk med forskellige issues ind, derudover er det også alment kendt at ochocinco elsker Belichick, så mon ikke han ind ordner sig.. Jeg kunne i hvertfald godt tænke mig at Få ochocinco på fantasy hold hvis han kan fås i en af de senere runder!

03-08-2011 14:54 #63| 0

Nogen der kan fortælle 3-5 linjer om Kansas City Cheifs Tilgang/Afgang eller andet?

03-08-2011 15:20 #64| 0

Taget fra et andet forum

Team Cuts:
* OL - Brian Waters.
* WR - Chris Chambers.
* TE - Brad Cottam.

Team Re-Signings:
* Safety - Jon McGraw.
* WR - Terrance Copper.
* OL - Casey Wiegmann.
* TE - Leonard Pope.
* DE - Wallace Gilberry.
* OL - Barry Richardson.

Team Franchise Tag:
* LB - Tamba Hali.

Team Free-Agency Signings:
* WR - Steve Breaston.
* DL - Kelly Gregg.
* LB - Brandon Siler.

Steve Breaston, fantastisk signing. Er nok bedst i slotten, men kommer til at kæmpe med Baldwin of at være 2# ved siden af Bowe!
Kelly Gregg, starter fra Ravens som er 34 men stadig har lidt tilbage i tanken.
Brandon Siler, kommer fra Chargerss hvor han har været backup, han har spillet 12 kampe fra start i alt for chargers. chiefs mangler en ILB til jeres 3-4 forsvar, men Siler bliver nok kun en god backup.

Ser rimelig solidt ud for chiefs, 3 solide signings i FA. i mangler dog at få nogle af jeres stjerne på plads på langtids kontrakter. (Hali, Bowe, Carr og Flowers)
03-08-2011 15:40 #65| 0

Ser ud til vi tager Bowlen i år så. :D

03-08-2011 15:59 #66| 0

hahaha!

Men både raiders og broncos har haft dårlige offseasons, så den kommer til at stå mellem Cheifs og Chargers i AFC West, tror dog på chargers selvom de under performer år ud og år ind!

Redigeret af Totter89 d. 03-08-2011 16:00
03-08-2011 18:34 #67| 0

OMG, eagles tilbyder Moss 1-årig kontrakt :D - Det er ved at være på grænsen til det latterlige, men der var vel ikke flere FA spillere at gå efter, så Andy Ried vender sin opmærksomhed mod listen med spillere der er retired, lol!

The Eagles made a contract offer to Randy Moss after the receiver filed his official retirement papers with the league, according to the Boston Herald.
The Eagles just won't stop. Moss' filing of his retirement papers isn't significant as he can unretire any time he wants. If he is truly intrigued by the Eagles' offer, there's a good chance it will still happen. And based on the way veterans are flocking to Philly to play with Mike Vick, we would no longer be surprised.
03-08-2011 21:39 #68| 0

Andy Reid er i gang med at samle et dreamteam?

Jeg synes, flere medier udenfor USA, er for flinke ved Giants jf. deres forlængelse med Tom Coughlin. Hvad siger PN?

Ngata elsker is!

04-08-2011 02:55 #69| 0
Grethe skrev:
Andy Reid er i gang med at samle et dreamteam?

Hvorfor skal der et spørgsmålstegn bag ved den konstatering, det er da åbenlyst at de er i gang med at skabe et dream team.

Håber og tror Randy Moss takker ja, han er sgu en af mine favoritter efter '07 sæsonen.
04-08-2011 02:57 #70| 0

Kan ikke huske sidste gang det lykkedes for et hold at koebe sig til et lombardi trofae, men deres roster ser rigtig nydelig ud (bortset fra VY)

04-08-2011 03:14 #71| 0

Well dreamteam betegnelsen holder ikke IMO, jeg har stadigvæk Packers som favorit til NFC titlen. Eagles er lige efter sammen med Falcons og Saints.

@pokerheh

Jeg synes at VY er en fremragende signing, en af deres bedre denne off season.. Tror både Vick og Reid, som er en af ligaens bedste QB coache, vil formå at håndtere VY.. Han ved jo godt han kommer til at være backup for Vick, så ikke noget at brokke sig over der. Derudover passer han meget bedre til Eagles end kolb gjorde.. Han minder jo en del om typer som Vick/Mcnabb som er den salgs QB eagles offense er bygget op omkring..

Alt i alt har eagles fået et second round pick + DRC. For at skifte backup QB fra Kolb til Young.. WP eagles.

04-08-2011 03:27 #72| 0

Dolphins trøjen bliver aldrig smidt ud

04-08-2011 07:52 #73| 0

Mit problem med dit synspunkt er at jeg synes det er en misforstaaelse at Eagles offense er designet til en mobil QB.

Vick spillede rigtig meget som pocket passer i sidste saeson - og det fungerede.
Vince Young er rigtig daarlig i pocket. Han er faktisk bare rigtig daarlig.

04-08-2011 10:48 #74| 0
pokerheh skrev:
Vince Young er rigtig daarlig i pocket. Han er faktisk bare rigtig daarlig.

Helt enig her.
04-08-2011 14:44 #75| 0

Jeg synes du gør ham dårligere end han er, det var jo ikke manglende talent der gjorde at de opgav ham i Titans.

Jeg synes Young passer bedre hos eagles end kolb. Young har en af ligaens bedste dybe bolde, meget bedre end kolb, hvilket passer de eksplosive receivere hos eagles perfekt...

Vi skal huske på det er backup QB's, så vil til hver en tid hellere have VY, 2 runde pick og DRC end kolb.

04-08-2011 17:10 #76| 0
Totter89 skrev:
Vi skal huske på det er backup QB's, så vil til hver en tid hellere have VY, 2 runde pick og DRC end kolb.

Jeg synes, Eagels har gjort en god handel. Min pointe er blot, at VY er overrated.
04-08-2011 17:20 #77| 0
Grethe skrev:
Totter89 skrev:

Jeg synes, Eagels har gjort en god handel. Min pointe er blot, at VY er overrated.

+1. Super deal, men Kolb >> VY ainec. Specielt i lommen. VY's fundamentals er horrible og overgås vel kun af søndagsskoledrengen i Denver. Man bliver altså ikke stor QB i NFL hvis man insisterer på at kaste underhåndskast. Dog spændende at se om de får sat skik på ham.

Jeg er også helt enig med Pokerheh. Philly's O er ikke bygget til en QB der skal lave plays med benene. Landet ligger bare sådan, at først McNabb og nu i endnu højere grad Vick er i stand til at tage benene på nakken og få ting til at ske
04-08-2011 23:22 #78| 0

VY overrated? Var ikke min mening at hype ham, men vi kan vel godt blive enige om at VY er en top 5 backup QB i NFL. Så da jeg sagde det var en fantastisk signing var det med henblik på ham som Backup.. Vidste i VY har en 30-18 NFL rekord som starter, den er der godt nok mange startere i NFL som ikke slår!

Min pointe med at han passede ind i offense, var ikke møntet på hans atletiske evner som en løbe trussel, men at han har en af NFL bedste og mest præcise dybe bolde, og et hold der ofte går dybt er netop eagles med deres ekstremt eksplosive receivere..

05-08-2011 01:47 #79| 0

her er en ligning. Loes for VY.

VY-CJ=x

05-08-2011 01:59 #80| 0

Jeg er lidt i tvivl om du er med på at jeg ikke synes VY er en god startende QB, men at jeg argumenterer for at han en god backup for Philly?

05-08-2011 05:13 #81| 0

Jeg ville klart hellere have en journeyman backup der er game manager end VY som backup.

Edit: Men vi faar jo nok se, det er tvivlsomt om Vick kan komme igennem en hel saeson uden skader med den spillestil han laegger for dagen.

Redigeret af pokerheh d. 05-08-2011 05:14
05-08-2011 14:54 #82| 0

Cardinals' HB Tim Hightower til Redskins
Som forventet har Jets released Braylon Edwards, han er skiftet til 49ers

Redigeret af JesperA d. 05-08-2011 14:55
05-08-2011 23:50 #84| 0

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

www.nfl.com/trainingcamp/story/09000d5d8214266d/article/jaguars-te-lewis-agrees-to-new-deal-worth-up-to-38m

Så kom aftalen endelig i hus. Den har været længe ventet fra min side :)

07-08-2011 22:12 #85| 0

Derrick Mason - Ravens til Jets
Shaun Ellis - Jets til Patriots, bemærkelsesværdigt skifte af Ellis. Fast starter hos Jets i 10 år, og så skifter han til divisionsrivalerne.

07-08-2011 22:20 #86| 0

Ja men hvis han spiller som han gjorde mod Pats sidste år, så er det en lækker signing ;)

GOGOGO PATS!!

07-08-2011 22:59 #87| 0

Shaun Ellis bliver primaert en rotationsspiller - han er for gammel til at spille rigtig mange snaps.
Men jeg haaber da, at han kan faa en afgoerende rolle, specielt i kampene mod Jets.

07-08-2011 23:00 #88| 0

Ligner i oevrigt at Pats ogsaa signer Dashon Goldson fra 49'ers efter en medical. Ikke en signing jeg er specielt vild med, men jeg vil tro det betyder at Merriweather er paa vej vaek, selv efter at Brandon McGowan er blevet cuttet.

12-08-2011 07:50 #89| 0

Saa kom preseason sgu undervejs.

12-08-2011 16:00 #90| 0

Jeg så de første par quarters af Eagels i nat. Vick så, som forventet, skarp ud - endda uden Maclin og DeSean. VY fik en del snaps og leverede en lettere tvivlsom præstation. Eagels secondary så stærk ud, de gange Ravens forsøgte sig med passing.

13-08-2011 12:39 #91| 0

BAL 6 @ PHI 13
JAC 12 @ NE 47
SEA 24 @ SD 17
DEN 23 @ DAL 24
ARI 24 @ OAK
CIN 3 @ DET 34
MIA 28 @ ATL 23
PIT 7 @ WAS 16
SF 3 @ NO 24
TB 25 @ KC 0

Aftenens program:
GB @ CLE
BUF @ CHI
IND @ STL
MIN @ TEN
NYG @ CAR

Mandag:
NYJ @ HOU

13-08-2011 13:54 #92| 0

Jeg holder ikke med nogen af holdene i NFC South, men det ligner sq en spændende div i år.

Falcons ser gode ud igen i år og signings af Edwards og 1st rounder J. Jones gør dem ikke dårligere. Men jeg synes det er mere interessant hvad der sker i Florida og Louisiana.

Bucs: De er ikke contendere i år, men de var allerede et farligt hold sidste år og der er tegn på at de har skidt guld i draften igen. De ramte mother load med franchise QB Freeman og gjorde det også godt med Mike Williams. I år ser det ud til deres 3 første valg, DE Clayborn, DE Bowers, MLB Foster kommer ind som startere. Sidste års 1 runde valg McCoy bør overkomme de sædvanlige rookie problemer for DT's og forhåbentlig spille som en top DT fra i år og frem. Samlet set ser deres D imo heldt vildt interessant ud for fremtiden, og hvis jeg var Bucs fan ville jeg være super psyched!!!

Saints: Ikke signinger for fremtiden, men DT A Franklin og pro bowler C Kreutz gør det her hold så meget bedre i år. Hvorfor var P Willis så god i 49'ers? 1) hans syge atletiske evner, 2) A Franklin!. MLB Vilma og resten af linjen vil se så meget bedre ud i år med Franklin i midten.

To super vigtige positioner og de signer to af de bedste spillere i ligaen. Kortsigtede løsninger, men det gør dem til SB contendere igen i år. Shaun Rodgers giver dybde på linjen og giver dem tyngde på 3rd and short. Rookies Jordan og Ingram vil formentlig også bidrage, Jordan ligner en starter på DE overfor Will Smith. Reggie bliver imo hurtigt glemt i Who Dat land.

Redigeret af HolchKnudsen d. 13-08-2011 13:57
13-08-2011 14:36 #93| 0

@HK

Saints som vindere af SB til odds 18,5 - hvordan ser du det?

13-08-2011 15:14 #94| 0

Har ingen ide. Men de er sammen med GB og Eagles mine favoritter ud af NFC

Edit: Checkede lige betbrain. Det ser imo godt ud i og med du får Eagles og Packers til omkring 7-9 stykker. Men du skal sq ikke sende penge efter det bet pga noget jeg siger. Jeg er bare hygge fan her i DK og hvis bookies mener GB og Eagles er større faves end NO, så er det nok fordi der er noget om det :D

Redigeret af HolchKnudsen d. 13-08-2011 15:20
13-08-2011 16:33 #95| 0

Min umiddelbare tanke er at Eagles er lidt hit/miss offensivt. Men der er ingen tvivl om at de er blevet rigtig staerke defensivt.
Packers ligner et storhold. Jeg er meget imponeret over hvad Dom Capers har formaaet. Det er selvfoelgelig heller ikke skidt at finde Clay Matthews i draften, men hans 3-4 transformation er fantastisk.

13-08-2011 17:57 #96| 0

Jeg er helt enig med pokerheh om Eagles. Jeg vil se Vick sætte en sæson sammen som sidste år før jeg ryger helt med på vognen. Derudover har han altså en dårlig vane med at blive skadet. Skulle det ske kan det gå hurtigt ned af bakke - med mindre VY vågner op til dåd.

Packers har derudover den fordel at deres program er let. De er i en div hvor de uden sammenligning er det bedste hold, hvor de må formodes at gå 5-1 eller 6-0 med relativ stor sandsynlighed. Derudover er NFC North parret med AFC West som vel er den svageste div i AFC(?).

Eagles derimod tror jeg får mere modstand internt i divisionen fra Giants og Boys og de er parret med AFC East med to svære kampe mod Jets/Pats.

NFC South er som nævnt tæt og selvom Falcons on Saints ser gode ud får de svært ved at sætte en sæson sammen med +12 wins

Redigeret af HolchKnudsen d. 13-08-2011 17:57
15-08-2011 01:54 #97| 0

Packers @ Browns 17-27
Colts @ Rams 10-33

Interessant.. Godt nok er det bare PRE-season, men alligevel er det da nogle rimelig store upsets.

15-08-2011 01:59 #98| 1

Jesper

Check Colts record i preseason. De er noget der ligner 4-25 siden 2005. Du skal ikke lægge noget som helst i deres preseason resultater :D

Redigeret af HolchKnudsen d. 15-08-2011 02:10
15-08-2011 02:30 #99| 0

Eftersom Rams spillede alle starter (- Steven Jackson) er der intet overraskende i at de slog Colts. Som HK også siger er Colts elendige og det sammenholdt med at Rams spillede startere i 1½ quater gør at det helst ikke skulle blive tæt.

I øvrigt skræmmende så ringe Payton Mannings backups er. Damn de er helt off på mange kast.

15-08-2011 02:59 #100| 0

Okay jeg læste også kun resultaterne.

15-08-2011 03:06 #101| 0

Colts slowroller bare ;)

21-08-2011 01:25 #102| 0

HB Clinton Portis til Patriots.

Og så lige en kæmpe svinestreg fra Preseason.

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar