Draftday er over os, så synes der mangler en tråd hvor draften kan blive debatteret.. De næste par dage kommer til at have stor indflydelse på ligaen de næste mange år, så det bliver spændende at se hvad der kommer til at ske..
#1 pick er for flere måneder siden fastlagt, og Colts har også offentligt meldt ud at det (obv) bliver Andrew Luck..
#2 bliver vel RGIII til Skins, men derefter bliver det spændende :)
GL til jer og jeres respektive hold
NFL Draft 2012
RGIII er en lock til Skins. Har Skins ikke meldt ud de tager RGIII?
Kalil er næsten lige så sikker en lock til Vikes
De næste 3 picks til Browns, Bucs og Rams bliver med 99% sandsynlighed RB T Richardson, CB M Claiborne og WR J Blackmon. Hvem der ryger hvorhen afhænger af Browns valg. De kan gå i alle 3 retninger, selvom jeg finder det usandsynligt at de napper en WR. Det er bare ikke Mike Holmgren at spewe et #4 valg på en WR. Mit bud er Richardson til Browns, Claiborne til Bucs og Blackmon til Rams.
Næste spændende valg bliver om Dolphins med #9 reacher efter QB R Tannehill
Det her er en 6 player draft. De første 6 er sure things og bliver stjerner uanset hvor de ender op. Derefter kan alt ske
Fordi det er en 6 player draft kan vi også sagtens se nogen trades. Kalil er et kæmpe prospekt og det er muligt der er nogen der vil trade op efter ham. I mindre grad det samme med Claiborne og Blackmon. Hvis en franchise VIRKELIG mangler en CB eller WR kan de godt trykke på trade knappen
Jo Skins har faktisk også meldt ud at de tager RGIII..
Flere af eksperterne på NFL Network mener at Fletcher Cox går meget højt, et par af dem snakker faktisk om 5-6. valg..
Alle virker enige om at Dolphins bruger deres #8 på Tannehill.
Kl 2 dansk tid. Mener de har 15 minutter til hvert pick i 1 runde. Hvis top 3 er et lock, sker der ikke noget før kl 02.45 dansk tid
det 1:30 tror jeg, det (7:30 derover) (8:30 plejer at være 2:30) men kan være det forkert ved ikke hvor de sender fra
Ifølge ESPN er det kl 8 ET.
HolchKnudsen skrev:
Ifølge ESPN er det kl 8 ET.
kan godt være, NFL Live starter så bare 30 min før
www.nfl.com/draft/2012/live
yeah, nok bare deres dækning der starter 7.30
HolchKnudsen skrev:
Kl 2 dansk tid. Mener de har 15 minutter til hvert pick i 1 runde. Hvis top 3 er et lock, sker der ikke noget før kl 02.45 dansk tid
Nu SKAL de jo ikke bruge 15 minutter, bare fordi de har dem. Jeg vil gerne sætte et stort beløb på at Colts og Skins IKKE bruger deres 15 minutter. :-)
Det mener jeg faktisk de skal :) Men jeg er ikke 100%. men mener det ligger fast af hensyn til TV produktionen
JesperA skrev:
Jo Skins har faktisk også meldt ud at de tager RGIII..
Flere af eksperterne på NFL Network mener at Fletcher Cox går meget højt, et par af dem snakker faktisk om 5-6. valg..
Alle virker enige om at Dolphins bruger deres #8 på Tannehill.
Yeah. Cox og Riley Reiff er blandt outsidere til at ryge i top 6. Både Richardson og Blackmon er som sagt sure things, men der er mange GMs der virkelig gerne vil undgå at fyre et højt 1 runde valg af på en WR og en RB. Der er bare ikke nok value i dem med mindre de er KÆMPE prospekter som fx AP, LT på RB eller Andre og Calvin Johnson på WR
Så ikke umuligt at der tages en god DT eller OT i stedet. Selvom det vil være et reach
Går sku glip af den i år, men mon ikke som altid den bliver røv kedelig for mit vedkommende. Vi drafter alligevel ikke hvad jeg gerne ville se, så ender sikkert ud med endnu en defensiv kræft til holdet.
Draftday gutterne plejer at være absurd skarpe til at ramme i deres mock drafts:
www.draftday.dk/2012/04/26/jacob-nortov-mock-draft-draft-day/
Mht til Draftday's mock
Med mindre Claiborne er the second coming of Darrel Revis, så virker det helt vildt at tage en CB over så stort et OT prospekt som Kalil. Ya, NFC north er fyldt med gode passing O's, men Vikes har ikke ligefrem en franchise LT. Hvornår er en CB sidst røget i top 3? 1947?
Super for Rams dog hvis det sker. Så lander de Kalil.
men fuck it. kun et par timer til nu. Vi får at se!
Browns har traded for Vikings' Nr. 3 pick
Fuld historie
Satme noget af et trade de lige fik fyret afsted...
Browns får 3rd pick
Vikings får 4th pick + 4,5,7 runde pick fra browns.. det er imo fuldstændigt vanvittigt af browns..
Kan man spille på drafts? :)
koster det noget af se draften? når jeg klikker watch now så kommer den ind på Game Subscription
NFL.com plejer at altid at tage penge for at se sådanne ting så kan heller ikke følge med i den :(
RoyalHuman skrev:
NFL.com plejer at altid at tage penge for at se sådanne ting så kan heller ikke følge med i den :(
det var gratis sidste år
Er du sikker? de plejer altid at tage penge/subscription for at følge med i deres streams/videoer der ikke er highlights af kampene..
RoyalHuman skrev:
Browns får 3rd pick
Vikings får 4th pick + 4,5,7 runde pick fra browns.. det er imo fuldstændigt vanvittigt af browns..
De er nok fuldstændig brandt varme på Trent Richardson og er bange for at Bucs ku finde på at trade op og nappe ham.
RoyalHuman skrev:
Er du sikker? de plejer altid at tage penge/subscription for at følge med i deres streams/videoer der ikke er highlights af kampene..
10000% sikker på jeg ikke betalte noget sidste år, der var dog ikke fra 1st round men burde ikke være det.
host host....firstrow.... host host
Brilliant trade af Vikes. De får jo stadig deres mand og er kolde overfor Richardson
@HK
Og du tror deres mand er Kalil?
Det er mit bud. Men Draftdays folk er klogere end mig. Det lyder bare vildt med en CB. Så skal de fandeme være glade for Claiborne eller have set noget i Kalil de ikke kan lide
Richardson til Browns er i øvrigt den af top 6 valgene der har størst mulighed for at buste.
Holmgren's job tror jeg bliver bundet op med Richardson's succes. Men ok, browns har nogen pro bowl O line folk, så han har chancen for at slå igennem
Han er da ellers på det seneste blevet udråbt til måske at være draftens bedste spiller...bl.a. af Mayock. Jets har ham også som nr 1 på deres board.
AndyCole skrev:RoyalHuman skrev:
Browns får 3rd pick
De er nok fuldstændig brandt varme på Trent Richardson og er bange for at Bucs ku finde på at trade op og nappe ham.
Måske, men der er ingen af de 3 pick foran der vil gå særligt langt ned Colts tager jo obv Luck og Redskins napper nok Griffin III.. så er det kun Vikings der kunne finde på at trade deres pick men de vil jo gerne have Kalil må vi nok antage så derfor vil de ikke bytte sig særligt langt ned.. derfor er det jo et ideelt byt de fik sat i stand da de reelt set ikke mister noget ved at bytte 1 plads ned.
En der har et ordenligt link - Der ikke er nfl.com -da jeg af en eller anden grund ikke kan få lortet itl at virke...
Robin skrev:
yes gættede den første rigtig!
WD SIR!
Robert Griffin som 2'er Kahil 3'er og så Trent Richardson 4'er er imo mig, men det er også hvad de fleste eksperter mener så kan vel næsten heller ikke skyde meget forbi (burde også være svært i top 10)
RoyalHuman skrev:
Robert Griffin som 2'er Kahil 3'er og så Trent Richardson 4'er er imo mig, men det er også hvad de fleste eksperter mener så kan vel næsten heller ikke skyde meget forbi (burde også være svært i top 10)
Eh nej...ikke efter traden.
3. Richardson og 4. Claibourne tror jeg på efter traden.
My bad.. træthedsfejl :) obv ender Kahil i Vikings tror ikke de vælger Claibourne
3 fuldstændig gratis picks til Vikings, must be nice..
Netop Jesper.. ser det som en kæmpe brainfart fra Browns side..
Det er helt til grin hvis Vikings tager en CB så højt til deres cover2. I cover2 kan du slippe afsted med at have mediocre cb's, så det giver ingen mening. Hvis de ikke tager Kalil, så er de selv ude om, at Christian Ponder dør en stille død i NFL.
RoyalHuman skrev:
Netop Jesper.. ser det som en kæmpe brainfart fra Browns side..
Nej, der var rigtig meget snak om Bucs ville trade op....
Nu handler Bucs ned.
Stop nu. Browns har obv ikke lavet det trade hvis ikke der var andre der var efter Vikes pick.
HolchKnudsen skrev:
Stop nu. Browns har obv ikke lavet det trade hvis ikke der var andre der var efter Vikes pick.
Præcis
Blackmon til Jax?
Bucs og Jax bytter 5 og 7
Kalil. Tag den Draftday :)
Kalil til Vikings
GJ Vikings.
Super value. AP er en glad mand lige nu
Set fra Browns synspunkt har de obv følt sig pressede til det, men Vikings er jo ligeglade, så for dem er det da bare helt kanon.. De får deres spiller uanset hvad, og 3 gratis picks oveni
Siger ikke der ikke var andre efter Vikes pick, men syntes stadigt det er kæmpe spew af picks for at sikre Richardson, Vikes vil jo ikke ende længere ned i draftorderen så ville de jo netop ikke få Kalil :)
RoyalHuman skrev:
Siger ikke der ikke var andre efter Vikes pick, men syntes stadigt det er kæmpe spew af picks for at sikre Richardson, Vikes vil jo ikke ende længere ned i draftorderen så ville de jo netop ikke få Kalil :)
Hvorfor er det et spew hvis de mister Richardson ved ikke at lave traden?
Blackmon til Jax. Claiborne til Rams. Mine bud nu.
Hvad retning går Bucs i?
WOW cowboys.....
Tager Jerry J. virkelig en CB????
Blaine Gabbert er en glad mand nu
Fordi de må tage nogle chancer, sandsynligheden for at Vikings trader sig længere ned er jo meget lille da de ville risikere at miste Kalil på den måde
Det er derfor imo et spew at smide 3 picks efter ham for 1 placering i draften MEN det kommer an på hvem der styre det, og om vedkommende er en tight nit!
RoyalHuman skrev:
Fordi de må tage nogle chancer, sandsynligheden for at Vikings trader sig længere ned er jo meget lille da de ville risikere at miste Kalil på den måde
Det er derfor imo et spew at smide 3 picks efter ham for 1 placering i draften MEN det kommer an på hvem der styre det, og om vedkommende er en tight nit!
Lad nu vær m8. Alle eksperterne synes det er godt trade af Browns...de ved nok lidt mere om det end os:)
Indeed, jeg syntes bare det er et spew det er også det jeg har skrevet hele tiden :)
6. Claiborne
7. Cox
8. Tannehill
9. Svær, men tror det bliver Coples eller Kuelchy
10. Barron
Snakkende hoveder på ESPN snakker om Barron til Bucs som #7
Claibourne til Cowboys..
WP Boys. Claiborne er super fit. Ware lægger presset Claiborne lukker bedste WR ned
Rams bliver vilde om nogle år!!! Kunne være sygt hvis de får Floyd, så er det eddermandme snedigt.
Overvej Bucs med Barron og Berry som safeties....OMFG det er sick.
håber på Mark Barron ryger til tampa, og Fletcher Cox ryger til Panthers.
Barron til panthers vil dog heller ikke være dårlig.
Berry?
Overraskende imo hvis Bucs tager endnu en DT i 1 runde. Har de allerede opgivet McCoy?
Berry er i Chiefs?
Jacob32DEN skrev:
Berry?
Ja my bad...mente til Chiefs...som der har været snak om. Ku' være sygt tandem.
@ Jacob. Sidder og kigger på det. Hvem skulle nappe Floyd før Rams ved #14? Panthers ved #9? Jeg gætter de går i defence.
Floyd kan meget vel falde til Rams. Sans flere trades obv :)
Nej det mente du ikke :)
Deres 2 DT's har været hæmmet af skader, og Cox er BPA på mange boards. (Eksperters).
Ahhhh. Han kan ryge til Panthers, Hawks og Chiefs. Måske endda Bills.
Tak for tråden. Havde glemt det var i dag, så dumt tidspunkt at flytte TV på.
Pats går efter at trade sig til 12th pick fra Seahawks.. det kan blive rigtigt spændende!
Har set ham mocket til alle de nævnte de sidste par dage fwiw.
Ya er med på at de har været hårdt ramt på DT. Men McCoy er vel ikke færdig? De kan sq også bruge hjælp både på S og MLB.
Bucs tog Barron
Nej McCoy er ikke færdig, men han har ikke været en force, som man havde håbet.
Præver igen :)
Tannehill
Cox
Gilmore (!!!!!!!!!!!!)
godt pick for bucs, der er vidst ikke mange gode safties i dette års draft?
, og med en kasteliga, virker det som et godt træk.
Patriots har været helt absurd aktive i FA, de har signet 15-16 spillere der.. Og har allerede to - omend sene - first round picks..
De har ikke rigtig mistet nogle af deres starters, så de må vel stadig forventes at være SB-contenders? Eller hvad?
Enig, McCoy har kæmpet. Men de havde andre huller og håber måske McCoy kan blive til noget. Nå whatever. Vi skal videre
Enig i Tannehill
Panthers skal have gjort noget ved D. Jeg kan både se dem nappe Cox og Kuechly
HK - du er Lions fan ikk? Hvem tror du de tager?
@JesperA
De overvejer at trade deres 27. og 31. pick for 12. pick :)
Det er svært at sige om de er SB-contenders på nuværende tidspunkt fordi de slet ikke har spillet kampe endnu, det hele afhænger af draften og pre-season games lige nu!
Miami tager Blaine Gabbert II.
DB eller Lineman. Måskeeee Upshaw hvis han falder
Tannehill skulle efter sigende være fucking miles away fra at starte i NFL
10/10 til Tannehills kæreste imo, damn
Jeg tror han buster. Hårdt.
tror heller ikke at tannehill er klar før om et år eller to, dog kunne jeg godt forestille mig at han bliver presset meget af miami til at starte hurtigere end godt er.
Sprøjt af et 8 valg. Men det er hvad der sker når man bliver kneppet i QB free agency
Prøv igen Jacob :D
Hmm okay,,, Kuechly
Miami har jo ikke noget valg. De blev nødt til at vælge ham.
Spændende at se om Eagles handler med Bills for Cox. Ville give mening.
Jeg gider ikke prøve mere :D
Hmm, kender ikke meget til Kuechly, men hvis han er så vild som de taler om på streamen, så bliver det vildt nok med ham + beason.
Havde dog stadigvæk ønsket en DT.
Okay, så.
TRADE:
Eagles - Cox
DeCastro
Coples
Rieff
Floyd
Bills - Gilmore
Ingram
Tror snildt Cox kan falde til Eagles
Jeg prøver de næste 4
CB Gilmore
G DeCastro
DE Ingram
OT Reiff
1 for 1
Go go mig
Gilmore!
Jeg bytter bare om på de 2 så. Når der nu ikke kom trade. :)
Går det ikke meget hurtigere end det plejer?
yeah. tror Eagles sidder tight. Cox falder til dem. Hverken Cards eller Chiefs er ude efter ham
Der var engang de havde 15 min til at vælge, men jo, synes også det går stærkt :)
Det begynder at gå langsommere jo længere de kommer fordi de skal overveje deres picks mere pga. alle de trades, her i starten har de jo en top 3 liste de arbejder ud fra hvem der er ikke er draftet endnu :)
G DeCastro
DE Ingram
OT Reiff
WR Floyd
DT Cox
Jeg er pas på Jets ved #16. De overrasker sq altid og hiver en eller anden random 34 OLB ud af ærmet
Cards er mega svær.
Rieff, Floyd, DeCastro.
Jeg tror de tager Chandler Jones, hvis Ingram er væk.
Jeg stikker tungt ud på at Cards ikke sprøjter et 1 runde valg på en WR. Ikke med den skod Oline de har
Kæft jeg lyder klog uden at være det. Brækker mig lidt over mig selv.
Mega upset imo.
3 Dline mand i 1 runde på 4 år til Chiefs. Fint fit med gamle Gregg på vej tilbage. Men potentielt kæmpe bust
Gætter du eller er det officielt?
Eagles next
Det må være for Cox
Måske ikke så stort et upset, men jeg synes stadig det er meget overraskende at de vælger Poe. Men ja okay, han er den højest ratede NT.
Eagles tager Cox nu :)
Tror du har ret Jacob
edit: og holch
Eagles må have troet at Rams var i spil for Cox? Rams har need på DT
Mon ikke Cards ender med DeCastro nu? Og hvad mon de projekterer Rieff som, G eller Tackle?...
Ja, tror du har ret. Havde endda set Cox i spil som 6'er, uden dog at nogen reelt troede på det.
Boys har tradet med Rams.
ya, men Boys havde ikke meget at trade med. De har jo givet 2 runde valg til Bucs
På NFL network havde 2/4 af dem Cox som 6th pick
Cards napper Oline.
Mine bud nu
OT Reiff
WR Floyd
DE Ingram
**TRADE** Lions trader op for G DeCastro
Man må vel drømme ;)
Jeg håber virkelig, virkelig Rams vælger offensivt. Synes det er så synd for Bradford, hvis han skal få en lorte karriere, fordi han ikke har nogen omkring sig.
NFL network er også kendt for at have nogle, ahem, alternative eksperter :)
Endnu et fint pick til NFC øst. Synes både Skins, Boys og Eagles har vundet indtil videre
Jeg vil have DeCastro til Titans!!! Men Munch har udtalt han ikke tager o-line i første :(
Hvor langt tror I Hightower falder?
DeCastro ryger snildt til Cards nu
#24 Steelers - Dontaaaaa Hightower.
AndyCole skrev:
Hvor langt tror I Hightower falder?
Han kan sagtens ryge til Lions hvis DeCastro, Martin, Reiff er væk
De siger på ESPN at Cards har lovet Fitzgerald at de ville tage Floyd
Jeg håber Ravens drafter Zeitler eller Konz (evt trader op efter Hightower men nok unlikely)
JesperA skrev:
De siger på ESPN at Cards har lovet Fitzgerald at de ville tage Floyd
Wow. SPEEEEEW! Men ok, hvis det er det der skal til for at holde Fitz glad.
Ozzie Newsome er eftersigende ikke solgt på Peter Konz, selvom han er scheme-fit.
Den var sq god nok
Brockers til Rams så
Jacob32DEN skrev:
Ozzie Newsome er eftersigende ikke solgt på Peter Konz, selvom han er scheme-fit.
Nej det er også hvad jeg har hørt. Eric DeCosta skulle tilgengæld være helt pjattet med Zeitler, men kan self være et røgslør.
Hvad så nu Rams?
WHAT?????? Brian Quick til Rams?
Hvorfor faldt Cox eller Floyd ikkt til Rams :(
who?
hva med ingram til rams?
stream siger "indsider news" at de går brockers
Ikke noget, jeg troller bare. Brian Quick, WR, 2-3 runde grade - kæmpe reach.
ah, my bad
Stop det Jacob... Det er jo ikke engang sjovt. Nu har jeg lige siddet og spammet min F5 knap for at tjekke om det var sandt.. :S
DT Brockers til Rams
DE Ingram til Hawks
OLB Upshaw til Jets
I hørte det her først
Hawks tor jeg godt kan trade deres 15 valg. Hvis de er i markedet for en DE kan de sagtens få Ingram eller Couples senere.
*Trade* Lions og Hawks. ONE TIME DEALER!!! Go Mayhew!
Brockers til rams
lolololol.
Bruce Irvin til Hawks
Bruce who? Wow
Jets' fans er for nice, selvom man som divisionsrivaler vel burde hade dem :)
Siiiiiiindsygt reach. Først her de seneste 2 dage, han har været mocket i 1. runde til 49'ers.
Mayock omtaler ham som den mest eksplosive passrusher i draften.
De klip de viste var helt tossede. Er du syg en closing speed af en DE/OLB.
Ja, nogle siger han kommer rundt om hjørnet som Von Miller, meeeen sindsygt rå, og mega character concers. Har hørt han har boet på gaden i 2 år :S ?
Ingram eller Reiff
Ingram til Jets så, i hvert fald ifølge de snakkende hoveder på ESPN
Lyder som om det er alt eller intet med bruce, enten er han den vildeste pass rusher, eller også går der et par uger så har han også skudt sig selv på en natklub. damn han havde mange "off the field issues"
Jeg begynder at tro på at Lions kan slippe afsted med en lineman uden et trade. Hvem havde troet at Reiff, Martin og DeCastro stadig er i spil
Martin var på vej ud af første runde.
Håber for Jets at deres defence bliver vildt, for de kommer til at være på banen meget.. Tebow og Sanchez pffft
Quinton Coples WHAT
Teeeee-bow. Oooooh oh oh.
Hans fysiske talent er tosset.
Dre Kirkpatrick til Bengals imo.
Potentiel Julius Peppers II
Jacob32DEN skrev:
Dre Kirkpatrick til Bengals imo.
DeCastro?
Han har ikke nok character concerns.
Hvem af spillerne er den store taber indtil videre?
Jacob32DEN skrev:
Han har ikke nok character concerns.
LOL
Melvin Ingram, David DeCastro.
Rieff måske lidt, men der er ikke nogle sindsyge drops.
der er vel fair chance for at bengals kan nappe både patrick og castro.
HolchKnudsen skrev:
Potentiel Julius Peppers II
Men også potentiel kæmpe bust, han er uden tvivl draftet på grund af afslutningen af sæsonen
kadafni - bestemt!
Ej, HK har nok ret. DeCastro ryger sikkert til Bengals.
Eller også havde jeg :D
nope :)
Men de kan jo nå det endnu
WP Jacob, Dre Kirkpatrick til Bengals
Dre...
KirkPatrick er fint fit. De stod og manglede
Ingram til Chargers?
Please please please lad DeCastro falde til Titans. Ellers vil jeg have Janoris Jenkins, så vi opretholder vores fine historik af stjerne psykopater og potheads på CB. Jeg savner Pacman og Finnegan :(
Chandler Jones
DeCastro
Ingram
Jacob32DEN skrev:
Please please please lad DeCastro falde til Titans. Ellers vil jeg have Janoris Jenkins, så vi opretholder vores fine historik af stjerne psykopater og potheads på CB. Jeg savner Pacman og Finnegan :(
Lions er i markedet for de samme ting. Det ser godt ud som draften har udviklet sig.
Jim Schwartz connection :)
Tror nu ikke Bears kan lade Decastro eller Reiff gå. Den Oline er en joke og der er kæmpe value i de 2
Rieff kan sagtens falde længere. Hans draftday ligner lidt Bulaga's der også havde concerns ang. korte arme.
SD: Ingram
Bears: Reiff
Titans: Jenkins
Bengals: DeCastro
Lions: Fail/Upshaw
Jeg tror ikke Titans overvejer Jenkins. Alt tyder på en d-lineman. Med mindre DeCastro falder self.
Bears er desperate for en LT. Hvis de lader Reiff gå, så kan han falde langt
Uuuuh jeg håber sådan på DeCastro. Jeg er helt oppe og ringe. Roos- Hutchinson-Amano(!"&!"!&)-DeCastro-Stewart.
CJ3k!!!
Jacob32DEN skrev:
Uuuuh jeg håber sådan på DeCastro. Jeg er helt oppe og ringe. Roos- Hutchinson-Amano(!"&!"!&)-DeCastro-Stewart.
CJ3k!!!
Du skal være glad hvis han bliver CJ1K ;)
Mcclellin til Bears
positionen var ikke overraskende, men synes der er bedre DE's tilbage end ham.
Please lad det ske.
Action packed 1 runde. NE og Titans bytter
HolchKnudsen skrev:
Action packed 1 runde. NE og Titans bytter
Nej det er NE og Bengals.
C Jones
Sry, de tradede med Bengals, ikke Titans. My bad
kadafni skrev:
O.o hvem sagde de New England lige tradede op for at få?
Jones eller Hightower tror Mayock.
Shefter siger Jones. Men han åbner kæften og lader mave rumle
Kendall Wright!
så ville jeg hoppe på jones ;) men ikke underlige at de drafter Defense, synes altid NE bruger deres første par picks på D
Hvad fanden sker der. Kæft jeg hader verden.
wow
Jamen fint. Vores front office hader Chris Johnson. Spader.
Jacob32DEN skrev:
Hvad fanden sker der. Kæft jeg hader verden.
:D Michael Irvin siger at han er special talent.
DeCastro til Browns? Thomas, DeCastro, Mack lave huller til Richardson? TR3k???
Er DeCastro børnelokker i fritiden eller hvad sker der for han falder så meget?
Fra GoTitans:
"I'm seriously going to kill someone.
Retards of the draft: Tennessee Titans."
"Phuck this draft, OH LETS NOT GET OUR NEEDS! LETS GET OUR NEEDS FROM 4 YEARS AGO"
Titans grabbed the slowest fastest system WR available and left a perfectlty good EA replacement sitting there - terruble!
Weeden - sick.
Richardson - Weeden.......BOOOOM GOES THE DYNAMITE!!!!
Nøj, Rams er blevet bollet af de trades. Først røg Blackmon for snuden af dem og siden Floyd.
Lions kan kun vinde nu. DeCastro, Jenkins, Reiff, Upshaw.
Mayhew er BPA. tror på Upshaw. Håber på DeCastro eller Jenkins
Kneth skrev:
Nøj, Rams er blevet bollet af de trades. Først røg Blackmon for snuden af dem og siden Floyd.
de kan bare lade være med at hamstre picks, og rent faktisk pick en :)
kadafni skrev:Kneth skrev:
de kan bare lade være med at hamstre picks, og rent faktisk pick en :)
Ja, det kan der være noget om. Men det lå ret meget i kortene, at de første 5 var låst og de derfor sagtens kunne lade sig falde til 6'er og få lidt med oveni hatten.
rams skal sq være glade for Brockers. Bradford er nok ikke glad.
Lions få endelig deres nye LT. Godkendt
Typisk Steelers at lande DeCastro. Fucking skudt ud af et lykkehjul er den franchise
glæder mig til at se om Broncos kaster flere våben efter Manning eller ej.
Selvfølgelig ryger DeCastro til lorte Steelers. Endnu en gave til dem.
HolchKnudsen skrev:
Jeg er nu heller ikke utilfreds med Brockers. Men der mangler en WR, specielt efter at Brandon Lloyd røg til NE.
Meh...så upgrader Pats lige D
Wow. Pats gør det godt.
Når røgen har lagt sig over de mistede Blackmon og Floyd, så er der massere WR talent i 2. runde. Alshon Jeffrey og Mohammed Sanu fx.
Derfor er Pats kontinuerligt et vindende franchise.
Kneth skrev:HolchKnudsen skrev:
Jeg er nu heller ikke utilfreds med Brockers. Men der mangler en WR, specielt efter at Brandon Lloyd røg til NE.
De har tre 2 runde valg. Fin mulighed endnu.
+ Reuben Randle og Stephen Hill.
Vi ser vel Brady med the Lombardi trophy næste år.
Jacob32DEN skrev:
Når røgen har lagt sig over de mistede Blackmon og Floyd, så er der massere WR talent i 2. runde. Alshon Jeffrey og Mohammed Sanu fx.
Gad vide om Randle kan falde til deres 33 valg?
Det tror jeg sagtens. Ville faktisk undre mig hvis han var af brættet.
Cordy Glenn til Bengals nu.
Andre Smith ville i så fald have en at følges med til McDonalds.
Jacob32DEN skrev:
Andre Schmidt ville i så fald have en at følges med til McDonalds.
U luv der Bengals much, eh? :D
tror ikke at både Randle og Hill ryger i 1. runde, så mon ikke rams har deres WR der.
Jeg kan faktisk rigtig godt li' Bengals, for at det ikke skal være løgn. :)
Deres Oline spillede sq sidste år. jeg har ikke overblik over om de har mistet nogen. Men de var sq da vældig glade for præcis A Smith sidste år?
Hvad med Fleener?
FFS så tager Bengals vores mand:(
Nu trader Ravens sikkert ud af 1st
haha, den kunne du lige finde :)
Episk pro day
Han forsøger obv. at mindske vindmodstanden ved at løbe i bar overkrop. Facepalm.
Jeg sagde det jo.....Ravens trader ud af 1st
Classic Ozzie. 2nd + 4th fra Vikings.
Jeg tror Ravens tager Konz, Silatolu eller Osembele så. Staveplade på de 2 sidste.
Meget meget tilfreds med vores draft indtil videre. Jones er beast og Hightower er Ray Lewis 2.0.
Saa mangler vi bare interior O-line og en wildcard DB i second round.
Selvfølgelig er du tilfreds. Du er Patriots fan for christ sake.
pokerheh skrev:
Meget meget tilfreds med vores draft indtil videre. Jones er beast og Hightower er Ray Lewis 2.0.
Saa mangler vi bare interior O-line og en wildcard DB i second round.
"Ray Lewis 2.0" ahhhh skal vi nu ikke lige :)
Cordy Glenn til 9'ers og den bedste linje i NFL bliver endnu bedre?
Du har ret, han har ikke vaeret involveret i nogle mordsager, mig bekendt, og han har ikke en stupid chicken dance heller :)
pokerheh skrev:
Du har ret, han har ikke vaeret involveret i nogle mordsager, mig bekendt, og han har ikke en stupid chicken dance heller :)
Hehe
Jacob32DEN skrev:
Selvfølgelig er du tilfreds. Du er Patriots fan for christ sake.
Og det har jeg vaeret siden Drew Bledsoe var starter (flyttede til Boston pga noget arbejde i 1998)
AndyCole skrev:pokerheh skrev:
Hehe
Nej for at vaere lidt serioes, saa kan man selvf aldrig vaere sikker paa noget og det ville vaere noget af et scoop at finde en ny Ray Lewis, men med det sagt saa var Hightower ubetinget den mest talentfulde defensive player paa bama's hold i aar og kan spille ILB og OLB samt DE - saa man kan ikke vaere utilfreds med hvordan det ser ud.
OM det saa kommer til at virke, det er en anden sag - draft's a crap shoot - men jeg er nu stadig meget begejstret for de picks.
ser ud som om Broncos samler draft picks, og skyder med spredehagl senere i draften.
pokerheh skrev:AndyCole skrev:pokerheh skrev:
Hehe
Nej for at vaere lidt serioes, saa kan man selvf aldrig vaere sikker paa noget og det ville vaere noget af et scoop at finde en ny Ray Lewis, men med det sagt saa var Hightower ubetinget den mest talentfulde defensive player paa bama's hold i aar og kan spille ILB og OLB samt DE - saa man kan ikke vaere utilfreds med hvordan det ser ud.
OM det saa kommer til at virke, det er en anden sag - draft's a crap shoot - men jeg er nu stadig meget begejstret for de picks.
Jeg er også bare misundelig...ville sgu gerne have haft ham til Ravens og blive tutored af Ray i et par år.
I oevrigt meget vildt med Jones's familie. Een bror spiller for Ravens (Arthur) og den anden bror er UFC light heavyweight champ Jon Bones Jones.
pokerheh skrev:AndyCole skrev:pokerheh skrev:
Hehe
Mark Barron...........
AndyCole skrev:
Jeg er også bare misundelig...ville sgu gerne have haft ham til Ravens og blive tutored af Ray i et par år.
Jeg bor i oevrigt cirka 35 minutter i bil fra Owings Mills hvor Ravens traener, saa du siger bare til hvis jeg skal tage dertil og tage lidt billeder fra summer practice :)
pokerheh skrev:AndyCole skrev:
Jeg bor i oevrigt cirka 35 minutter i bil fra Owings Mills hvor Ravens traener, saa du siger bare til hvis jeg skal tage dertil og tage lidt billeder fra summer practice :)
Damn...lyder nice. Hvordan kan du så ikke holde med Ravens?
@AndyCole
Jeg tror I får Mychal Kendrics i 2. runde. Så må vi se hvordan han kan udvikle sig med Ray Lewis.
Heh. Gad vide om der bliver drama i Tampa - med Blount og saa en drafted RB fra Boise (ved ikke om i kan huske at Blount gav en smaakage til en Boise spiller og blev suspenderet i en del kampe)
Jeg boede foerst i Boston og var i Boston da vi vandt den foerste Superbowl. Den slags haenger ved :)
Hey drenge
Har lige siddet og læst til post 40 men givet op, tråden er for lang.
Kan I ikke lige smide en liste med:
Picks 1,2,3,4,5 osv, hvilken pos spilleren har samt hvilken klub han går til?
// KD
Jacob32DEN skrev:
@AndyCole
Jeg tror I får Mychal Kendrics i 2. runde. Så må vi se hvordan han kan udvikle sig med Ray Lewis.
Yeh maybe. Jeg kan godt lide Ozzies trade. Ravens har for det første ikke meget space på cappen og et 4. runde valg betyder ok meget, da draften er rimelig dyb i år.
-KD- skrev:
OPMÆRKSOMHED TIL DENNE POST!!!!!!!!!
Hey drenge
// KD
Plz....
www.nfl.com
-KD- skrev:
OPMÆRKSOMHED TIL DENNE POST!!!!!!!!!
Hey drenge
// KD
www.nfl.com/draft/2012/tracker#dt-by-round-input:1/dt-tabs:dt-by-round
her er links til de forskellige spillere også
pokerheh skrev:
Jeg boede foerst i Boston og var i Boston da vi vandt den foerste Superbowl. Den slags haenger ved :)
Ja ok det er klart.
Andre der ser ESPN's coverage?
Jon Gruden bruger paryk? jeg er død seriøs? Hvad fanden sker der for den døde kat på hans isse?
Mit stream røg, så det betyder godnat. Vi snakkes ved imorgen :)
Surt at vaere en af de seks spillere der rent faktisk var tilbage af de 26.
Er Ryan Tannehill svaret på min klubs problemer? Skal han ind fra denne sæson? Folk har KUN snakket Luck, men ka se der sågar var Griffen inden ham også....? Browms med en RB mere - sick team de har nu?
Tannehill er i foelge de fleste en rigtig god QB, som dog burde have et aar eller to in development.
Konsensus er, at det var noget af et reach at tage ham i top 10, men at Dolphins ikke rigtig havde noget valg.
@KD
Peyton Hillis er væk.
Og jo Browns har et mega oversygt hold nu.
Phins havde ikke noget valg, fordi alle deres fans er sure på Stephen Ross, fordi Manning og Flynn ikke gad spille for ham.
Der er altsaa nogle serioese beasts i second round. Silatolu til Pats, plz plz.
Ok, jeg det sidste hørte jeg lidt om og Henne sucks!
Ok, Hillis væk men Browns blir the one to follow til næste år.
Ik meget Denver har gjort... Skal de ik udelukkende gå efter O-players? De har Manning og de har et godt D...
Head asplode.
Jeg tror nu nok at Silatolu er vaek naar Pats er on the clock - men er du gal hvor kunne der ske gode ting i New England under Scar hvis vi havde Mankins, Vollmer (RT), Solder (LT) og Silatolu. Tror Brady ville blive rushed/sacked omkring 5 gange hele saesonen.
faldt i søvn efter Jets pick :/
men kan se Fleener ikke er blevet taget, tror der meget stor chance for Colts tager ham nu hvor Clark & Tammie er væk, og Han er fra stanford
Hvad er Browns pointe med at tage BW som nr 22?!?! Nogen der kan forklare det?
ya. Meget simpelt: need. Manden er hvad 98? Men ingen der tvivler på hans evner.
Browns har stort set alle andre brikker i spillet på plads. Fint D, hvor de har adresseret Dline siste år og har franchise MLB og cover corner. Ligaes måske bedste LT/C kombi i Thomas og Mack.
Nu har de deres playmaking halfback de næste 5-7 år. Hvis Weeden er bare nogenlund klar og en upgrade i forhold til Colt, så er Browns ikke ligegyldige længere i en div der ser spændende ud imo.
Jeg ved ikke om i saa sports science, men Weeden valgte at ramme 4/5 lerduer som blev skudt ud med 50mph. Han har spillet baseball for Yankees og er vant til rampelyset - han er KLAR til NFL.
Jeg tror det er et godt valg selvom han fylder 29 i foerste saeson. Lidt et reach, selvfoelgelig, men ikke super ringe.
AFC North bliver en haard division i aar, for Bengals fik ogsaa draftet solidt i foerste runde.
Det var netop hans alder, kontra Colt som starter nogle år frem, jeg ikke forstod pointen med...
Divisionen bliver tæt, ja!
Colt er aabenlyst blevet vejet og fundet for let - jeg ved ikke hvordan det kan fortolkes anderledes. :)
Skulle der være en Seahawk eller to på PN så join da min ven Thomas´tiltag.
http://www.facebook.com/#!/SeattleSeahawksDenmark
så starter vi snart igen, vil lige gøre opmærksom på at nfl.com/live virker nu og er gratis
pokerheh skrev:
www.draftcountdown.com/forum/showthread.php?t=52641
Ok, jeg er på den anden side af nogen glas rødvin. Men bahahahahahaha. Episk med gifs til Hawks, Bears, Browns, Lions og Vikes 2 valg
Er du gal der er mange sproede navne tilbage her omkring 50.
Jerel Worthy og Devin Still anyone? Trumaine Johnson? Sickness.
Alright, efter en sublim dag i gaar skulle der vel gaa lidt toemmermaend i den.. men det pick forstaar jeg simpelthen ikke meget af naar der stadig folk som ovenstaaende paa listen.
Men jeg haaber det bliver a la Vollmer pick.
Junior Seau har begået selvmord - RIP
ekstrabladet.dk/sport/anden_sport/nfl/article1752734.ece
Bumb nørder
Nyt hold på 3+ i år hører jeg nu:/ Synes endelig at Tommy og Levy havde styr på det og Arnborg gjorde det fint. Der vil jo altid være nogen der hader/elsker dem. På samme måde er det der med Elming og Bøjgaard, men nu var det endelig blevet godt! FFS.... Og hvem fuck er Anders Risager??? Ud over det synes jeg Peter allerede nu sucks i F1 og Onside så nu også NFL..... :(
-KD- skrev:
og Arnborg gjorde det fint.
♥♥♥
Den mand var da så uduelig som nogen. Arnborg = en hvid Bubba!
Når det så er sagt synes jeg også at Tommy (når han holder sig fra det T-time) og Levy efterhånden gjorde det fint så lige det forstår jeg nu ikke.
Palshøj og mr unknown er obv en kæmpe joke. Men det skal 3+ åbenbart ha..
Ja de to bliver, men tror ik Tommy skal være i studiet. Han bliver en 4-mand der skal se de andre kampe så de kan smide højdepunkter ind fra de andre kampe....
Så Levy med Palshøj & Anders Risager????? CMON! Kontinuitet er ret vigtigt før studieværte bliver gode!!
Ah ok, jeg troede de også skiftede de to ud. Palshøj bryder jeg mig bestemt ikke om og Risager kender jeg ikke...
Men igen, Tommy ser vi nok ik meget.... så Levy og to nye retards :/ SUK
Arnborg var kronisk hæs, ufattelig irriterende og uvidende til et punkt hvor han ofte gjorde deres programmering unwatchable. jeg synes det er fint de prøver noget nyt, det fungerede altså ikke!
Har shippet gamepass for at slippe for de idioter
1000% som JesperA!
Fint at de skifter ud på 3+, de idioter de havde var uduelige. Dog tvivlsomt om det bliver bedre med det nye hold
Med mindre man er busto eller fattig studerende er der INGEN grund til ikke at købe gamepass, hvis man har bare et minimum af interesse i NFL.
Altså vi taler 4 BI til NL100 og så er der 24/7 adgang til NFL network, samtlige kampe til og med superbowl i HD med frit valg mellem kommentatorer fra den kanal der dækker, udeholdets eller hjemmeholdets egne kommentatorer. Alle ekspert kommentatorer på CBS og FOX er (future) hall of famers, som har vundet superbowl. Men jo, hvis man foretrækker Elmings lamme røverhistorier fra dengang han spillede high school bold i Minnesota, så bevares ;). Jeg tager bare min bold med Troy Aikman og Phil Simms som eksperter, de kan i det mindste kende forskel på en end around og en reverse
Gameday morning fra kl 15 hver søndag er nærmest alle pengene værd - såfremt Mooch stadig er med. Zapp kunne de godt køre ud på et sidespor
Og så har jeg slet ikke nævnt at reklamerne på US TV er ca 1 milliard gange mere underholdende og mindre belastende end på dansk TV.
Gamepass er næsten pengene værd bare for at se hvad Bud og Miller finder på i år af reklamer
HK+10.000
Gamepass er et MUST
1600 for en fuld sæson (inkl. draft og offseason) gennem Danmark.
Køber man samme pakke gennem England (via VPN), koster den 1200 kroner.
De af jer med Game Pass:
1) Hvor god er kvaliteten af SuperBowl-udsendelsen? Hakker det ikke, når så mange ser den samtidig?
2) Sendes der reklamer i SuperBowl? Nogle af de kampe jeg har set, er der oftest bare pauseskærm.
3) Hvordan får I udsendelsen på TV'et? Har I en smart løsning?
/Ludo
@ Slclausen
Som Ludo. Men der findes vist en billigere pakke for omkring 1200 til danskere. Jeg ved ikke om det er inkl playoffs
@ Ludo
1) De 2 gange jeg har set SB via gamepass har det været A+ kvalitet. Og den ene gang var med tvivlsom internet forbindelse på Mallorca
2) De går på reklame blokken i ALLE kampe. Der kommer kun pauseskærm op når de går på lokale nyheder. Det er ikke som NBA gamepass, hvor vi ikke må se reklamer. Specielt Superbowl reklamerne er jo guld værd og nærmest mere underholdende end kampen. Sidste års "Its halftime America" af Clinten er stadig best commercial, EVER!
3) Pas. Ser det på min 24 tommer skærm, da jeg alligevel altid ser det alene. Men det kan vel klares med hdmi stik? (Jeg er tech idiot, så tag det for hvad det er værd)
3) Du kan godt køre det på TV'et med eksempelvis hdmi/vga/dvi. Du skal selvf lige sætte skærmindstillingerne rigtigt, så Gamepass-vinduet ikke ændres, når du laver noget andet på computeren.
Jeg har aldrig set SuperBowl med Gamepass, men i regular season er det nuts. Kamp på TV'et, kamp på den ene 24' monitor og browsing/pokes/whatever på sidste skærm. Det har reddet mange søndage med hangovers!
I playoff er vi altid nogle stykker der mødes og griner af Levysohn's tro på Cowboys :)
Ved i om det er muligt at gå 3-4 gutter sammen om at købe det, eller bliver man busted? :). Lyder lidt som et must-have, men samtidig lidt pebret når jeg er på SU :).
@Viggo
afaik kan du ikke være logget ind med mere end en IP ad gangen..
@ Viggo
Den flyver nok ikke
Men 2-3 gutter kan gå jo gå sammen, hvis i mødes hver søndag. Det kræver obv bare at man kan blive enige om hvilken kamp man skal se.
Man kan godt streame flere kampe ad gangen som Grethe nævner, men så vidt jeg ved, er der kun 1 lydkanal.
I øvrigt: De 1600 kan splittes op i 4 betalinger á 400. Det er stadig stift for en studerende. Men lidt mere spiseligt end en stor regning på 1600,-
Check selv gamepass.nfl.com/nflgp/secure/packages
Valgmuligheder:
- Fuld pakke til og med næste års draft og inkl playoffs: 1600,- eller 4 månedlige betalinger af 400
- Regular season. 1200,- eller 4 månedlige betalinger af 300. Så kan vi jo som danskere se alle playoff kampe "gratis" på Tv2sport og 3+
- "Følg dit hold". 1000,- for alle dit holds kampe, inkl playoffs. Virker ret stift sammenlignet med de andre priser. Også mærkeligt at der er samme pris for fx Patriots og Jaguars. Eller Eagles og Bucs
Ja ok, så går den nok ikke :).
Lyder dog fint det med 4x400.- Lyder klart som noget der skal investeres i :). Tak for hjælpen.
HolchKnudsen skrev:
Check selv gamepass.nfl.com/nflgp/secure/packages
Valgmuligheder:
- Fuld pakke til og med næste års draft og inkl playoffs: 1600,- eller 4 månedlige betalinger af 400
- Regular season. 1200,- eller 4 månedlige betalinger af 300. Så kan vi jo som danskere se alle playoff kampe "gratis" på Tv2sport og 3+
- "Følg dit hold". 1000,- for alle dit holds kampe, inkl playoffs. Virker ret stift sammenlignet med de andre priser. Også mærkeligt at der er samme pris for fx Patriots og Jaguars. Eller Eagles og Bucs
For mig koster fuldpakken 160€, som vel reelt er noget ala 1200 kr :)
Fuldpakken giver desuden adgang til alle kampe siden 2009, NFL network og en masse andre ting. Og så kan man vælge at se kampene hvor de har skåret alle reklamer og pauser i spillet fra, så man ser alle plays fra kampen på 30 min..
Det er nuts
ahrens skrev:
@Viggo
afaik kan du ikke være logget ind med mere end en IP ad gangen..
På NFL's side står der: "Watching on multiple computers at the same time with the same account is restricted"
Om det også er umuligt med en kreativ løsning, skal jeg ikke kunne sige :)
@ DaDane
Yeah, det er standard at de prisdifferentierer fra land til land. Jeg vil også godt vædde på at den fulde pakke i US er noget dyrere end her i DK. Ellers bliver der brok med CBS, FOX, ESPN og NBC der har rettigheder. Pakken er sikkert superbillig i Mongoliet!
Det som Jesper er inde på er i øvrigt ret fedt hvis man har tid til at se fodbold mandag og tirsdag formiddag. (Der er jo nogen med 9-17 arbejde derude :))
Jeg magter ikke altid Sunday og Monday night football live pga tidspunktet og de ca 3 timer det tager. Så kan man i stedet se kampene morgenen efter til morgenkaffen. Enten "super condensed", hvor de kun viser plays. Det tager ca 30 minutter. Eller bare uden reklamepauser, hvor man stadig får optakt, samt analysen og snakken mellem plays. Det tager ca 90 minutter.
Nu snakkede vi lige om gamepass her. Er det muligt også kun at købe enkelte kampe? Fra søndag til søndag f.eks. alt efter hvilken man vil se - eller SKAL man købe pakken til 1200 for dette?
Lyder fristende, omend jeg tit spiller poker under NFL og dermed har en anden skærm koblet til min computer.
Er kæmpe fortaler for NBA gamepass, men det udvalg vi har af kampe i DK er imo kæmpe stort, og Sunday, Monday og Tuesday night er imo med amerikanske kommentatorer. Derudover er Elming i min bog god lir, og endnu bedre når lillebror kigger forbi en gang om året.