NFL Fantasy 2019 - Diskussion, sleepers, trades mm.

#1| 0

Der må være en del PN'ere, der spiller NFL Fantasy, og som forsøger at slå venner, fjender, kollegaer og familiemedlemmer med deres NFL-viden. 

Lad os bruge denne tråd til at hjælpe hinanden frem imod bowl-kampene i december. Det kan være start em/sit em, trades, sleepers og så videre. 

Selv spiller jeg i en 10 mand PPR Dynasty liga. 

Min store usikkerhed i denne uge er, hvem jeg skal starte på WR. Jeg kører Kupp (flex), Evans og Lockett, og har en ledig plads tilbage. Den står mellem JuJu og Josh Gordon. Jeg hælder til sidstnævnte pga. Browns fyring og Big Bens skade.

Hvad sider I andre og døjer med, og hvad har I af sleepers at holde øje med?

22-09-2019 07:23 #2| 0

Du skal starte JuJu hver evig eneste søndag. Du må aldrig overveje at starte Josh Gordon over ham. Han skal også starte over både Lockett og Kupp.

22-09-2019 16:56 #3| 0

Enig med Nilsson. Juju skal spille hver uge - selv med Big Bens skade. Du kan overveje at spille Gordon fremfor Lockett though

23-09-2019 11:53 #4| 0

Med Evans, Cupp og Locket i denne runde har du nok ligget lunt i svinget i denne runde ligegyldigt hvem du startede på den sidste :-)

23-09-2019 12:54 #5| 0

Ikke en tosset uge at have Thielen, JuJu og Lockett...

Eneste der gjorde ugen bedre var sejren over Kresten 

23-09-2019 13:11 #6| 0

Jep, jeg sluttede på 169 point og en sikker sejr. På min bænk var i øvrigt også Sterling Shepard, der så ud til at have god kemi med Daniel Jones. 

Jeg er dog svag på RB, hvor jeg har Barkley, der nu er skadet, Fournette, Singletary, Ronald Jones og Matt Breida. 

JuJu leverede en flot statline, men størstedelen af hans produktion kom altså på ét spil - 76 yard td. 

Hvilke waiver-targets har I til week 4? Jeg har handcuffed Barkley med Wayne Gallman. Derudover ser Phillip Dorsett og Darrel Williams også solide ud, omend de desværre begge er taget i min liga. 

23-09-2019 18:43 #7| 0

Overvej at trade dig til en stud RB mod at opgive fx Juju eller Evens

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar