Vores longtime Commish MrFrank har valgt at trække sig tilbage fra kommissærposten. Jeg forsætter i hans ånd og hoster et par NFL Fantasy Leagues på NFL.com.
I år bliver det 2 ligaer, begge med 12 spots og 1.000DKK i indskud. Draft for begge leagues kommer til at ligge Søndag d. 4. September med start i tidsrummet 17.00 og 21.00. Starttidspunktet for hver draft bliver med mindst 2 timers mellemrum.
Ligaerne er som følger:
League 1: Standard ½ point-PPR League:
12 mands fantasy league med snakedraft, 2 divisioner, 4 playoff pladser og ½ point PPR-scoring system.
Roaster vil indeholde følgende:
1 x QB
2 x RB
2 x WR
1 x TE
1 x Flex (WR, RB, TE)
1 X DEF
1 x K
6 x Bench
League 2: Standardliga med en ekstra WR og standard scoring:
12 mands fantasy league med snakedraft, 2 divisioner, 4 playoff pladser og standard-scoring system.
Roaster vil indeholde følgende:
1 x QB
2 x RB
3 x WR
1 x TE
1 x Flex (WR, RB, TE)
1 X DEF
1 x K
6 x Bench
Prizepool går til top 3 med følgende fordeling 50%, 30% og 20%
Betaling & Tilmelding: Først til Mølle, ingen reserverede spots, man har en plads når jeg har modtaget betaling. Betaling foregår via Mobilepay, jeg sender nummer til dem der vil være med. Betaling er bindende - hvis man ønsker ikke at deltage står man selv for at finde en replacement. Begge leagues gennemføres kun ved 12 deltagere.
Draftposition: Fastlægges ved brug af fantasypros draft ordre generator når ligaerne er fulde.
Waiver wiren: Vil fungerer som auktion med 200 fiktive penge over hele sæsonen.
Andet: Jeg påtager rollen som commish, og står for accept af trades (accept af trades kan ikke garanteres med under 2 timer til kickoff).