Jeg kunne desværre ikke finde tiden til et større indlæg med optakt og mine tanker omkring NHL playoffs, men synes alligevel der skal være plads til en særskilt tråd.
Her er et hurtigt overblik over mit bud på playoffs :
NHL.com har desuden lavet nogle små videoer med stats for hver matchup :
Helt enig!
Utroligt tæt hele vejen rundt, med Lightning som den formodede største favorit i runde 1.
Bliver spændende at se om Penguins kan give Rangers noget modstand overhovedet, eller om fraværet af LeTang bare er for meget for deres skrøbelige forsvar...
Jeg er overrasket over, at Lightning uden OT giver 2,02 (Unibet)
Havde forventet odds på 1,90ish
Det er ikke nogen hemmelighed, at jeg kan være lidt farvet i min vurdering, når det kommer til 'Stammer' og Lightning, men jeg synes virkelig, at jeg har kigget med de store, objektive briller...
Iflg coach Cooper har Lightning alle spillere kampklar undtagen Garrison, som lige mangler det sidste.
Red Wings har 23-årige Mrazek på mål, som dermed får playoff-debut. Han har spillet 29/82 kampe i regular season.
Bishop i Lightning-buret får også debut, da han blev skadet lige inden playoffs sidste år.
Lightning har KÆMPE overtag på målmandsposten.
De 2 hold er mødtes 4 gange i sæsonen.
Red Wings vandt seneste 4-0, som blev spillet i Detroit. Lightning var på bagenden af back-to-back, og er langt fra lige så gode ude som hjemme.
Lightning vandt de 3 andre indbyrdes.
2 hjemme uden OT, og den første i sæsonen i OT på udebane.
Red Wings ved de skal ud og stjæle på udebane, hvis de vil videre til næste runde, men kan simpelthen bare ikke se det ske.
Jeg har spået at Lightning vinder serien 4-0, men bliver ikke super overrasket, hvis Red Wings napper en enkelt på hjemmebane.
Serien forløber enten 4-0 eller 4-1, hvor Lightning stjæler Game 4 og lukker på hjemmebane i Game 5.
Lightnings hjemmebane SÅ solid(32/41 vundet, kun 4 af de 32 i OT), at jeg godt tør risike et loss, for at få et højere odds.
Så derfor er et af årets største udstik : Lightning uden OT @ 2,02
Spiller desuden også : Lightning -1,0 asian @ 2,43 (Unibet)
Stamkos Anytime @ 2,50 (Betsafe)
For ren lir med fare for hjertestop : Stamkos Hat-Trick @ 31,00
tror ikke nogle af dem bliver ren walk over, så self svært, men hey det er slutspil, dog tror jeg de ryger til Rangers i CF finalen. Tror de kan gå hele vejen. de har set stærke ud i langtid + bedste af alle på udebane og det betyder nu en del.
Så jeg da ikke alene, men jeg har fulgt med på alle dine tip i dag. Har dog ikke Rangers alm. sejr uden OT, for oddset ligger ikke særlig meget tæt på det du har fået. Håber da især på hat-tricket ;)
Vildt. Hvis jeg ikke vidste bedre ville jeg tror Rangers har være i pp siden starten! Hvis det fortsætter sådan her bliver det en kæmpe afklapsning til pingvinerne :D
Jeg har stor tiltro til (surprise, surprise) St. Louis Blues i år. Har set næsten alle deres kampe gennem sæsonen og de har virkelig fået tilført mere dybde, og med Steen og Tarasenko tilbage, så ser det meget fornuftigt ud. Omvendt, så er Central simpelthen så stærk, at det kan gå alle veje. (Synes dog ikke Nashville har set så godt ud på det seneste.)
haha, 2*empty net og et shorthanded fra Blues. De seneste to play-offs har Blues vundet de to første og tabt de næste fire. Måske er det ikke så dårligt at starte ud med et nederlag. :)
Side-note: Købte billet til St. Louis sidste sæson da de var foran 2-0 mod Blackhawks. Da jeg kom derover var de lige røget ud med 2-4. Havde regnet med at jeg skulle se dem i runden efter. :'(
Blues kunne ikke rigtigt få angrebsspillet til at glide og blev ramt af en hurtig scoring imod (wrap-around). De var nu heller ikke specielt heldige, men de burde have præsteret mere. Wilds' keeper har haft en fantastisk sæson siden han skiftede, så det var godt at de fik scoret et par gange mod ham. Og nu slog 'vi' dem i sidste weekend, så det er ikke helt umuligt. :)
Held og lykke med Lightning - håber vi mødes i finalen. :)
Et enkelt rangersmål mere og så havde jeg være i plus. I stedet blev det et kæmpe minus :( Ender med jeg skal droppe at spille på PO sådan som det går...
blunder skrev:Et enkelt rangersmål mere og så havde jeg være i plus. I stedet blev det et kæmpe minus :( Ender med jeg skal droppe at spille på PO sådan som det går...
Ja, heldigvis redder de over 5,5 mål min dag med lille minus. Men puha har ikke været vild med NHL so far :)
Prøver forsigtigt med lidt flere NHL-bets selvom det går rigtig skidt. Men så kan folk i det mindste spille imod mig:
Senators+1 med ot (asian) @1.61 2/5 Islander ML @2.3 2/5 og over 5.5 @2.2 1½/5 Under 5 med ot i Predators @2.1 1½/5 Flames+1 med ot (asian) @1.72 1/5, Flames ML @2.3 1/5, Under 5 med ot @2.15 1½/5 og under 4.5 med ot @2.65 ½/5
udehold+1.5 @1.8 2/5 og under 20.5 mål @2.05 2.5/5
En firlinger: NY Islanders +1.5 @ 1.42 OTT Senators +1.0 @ 1.61 CAL Flames +1.5 @ 1.43 Under 6.0 med ot i predators @ 1.43 samlet 4.76 2/5
ShadeStar skrev:Der findes masser af sider med forslag. Jeg har dog endnu ikke fundet nogen, side eller person, som jeg kan finde på at gå ryg på. Udover dansk hockey, hvor Mike Larsen er profitabel at følge...
Men det var nu også den jeg efterspurgte, om hvem man skulle følge. Hvor holder Mike Larsen til egentlig?
Tror ikke der må linkes, men google ham med noget betting, så dukker han helt sikkert op. Sidste år var han også ude med NHL fra tid til anden, men det ligner at han er stoppet med det.
ShadeStar skrev:Tror ikke der må linkes, men google ham med noget betting, så dukker han helt sikkert op. Sidste år var han også ude med NHL fra tid til anden, men det ligner at han er stoppet med det.
Ja kan da se han var aktiv i sidste uge på den danske liga. Har du noget godt til i nat, eller du bange for at jeg jinxer dig? :)
Er ikke bare for jinx, for den tjans sidder @Blunder på ;)
Fik kigget en lille smule på kampene til morges, men er kommet så sent hjem fra work, at jeg ikke har været alle mine analysepunkter igennem endnu, og måske ikke når at få gjort det grundigt nok...
Så ved ikke hvor go' en idé det er at følge mine spil idag :/
ShadeStar skrev:Er ikke bare for jinx, for den tjans sidder @Blunder på ;)
Fik kigget en lille smule på kampene til morges, men er kommet så sent hjem fra work, at jeg ikke har været alle mine analysepunkter igennem endnu, og måske ikke når at få gjort det grundigt nok... Så ved ikke hvor go' en idé det er at følge mine spil idag :/
Har da ellers været flink at ligge op før dig på det sidste så du kunne undgå at spille det samme som mig ;)
Haha, mener bare, hvis capt - predators, skal de være med må de ikke tabe den her. og tror canadiens er for stærke hjemme til senators, selvom jeg elsker deres evig måde at fighte på.
Haha, mener bare, hvis capt - predators, skal de være med må de ikke tabe den her. og tror canadiens er for stærke hjemme til senators, selvom jeg elsker deres evig måde at fighte på.
Shade, har ikke set det, de plejer nu ellers nok at være hårde derover, med hensyn til sådan noget. Går du i ryggen på red wings i morgen aften haha. :P
Den er svær, der er jo klart udvisning, men er han ikke også lidt uheldig den rammer ham på hånden og ikke staven?
Emmaluc stoppede som 14-15 årige med en skade i ryggen. så ikke så højt jo, men har jo set hockey siden jeg var 7 haha :) så har da set lidt hockey i de 36 år :)
Jeg fortsætter mit freefall :( Tror jeg må droppe at spille mere på NHL i PO for det er sku da vildt så ringe jeg rammer :O Håber I fik spillet imod mig men har sku ikke råd til at gøre jer rig på min bekostning...
MrNoller, naaah var mest for at drille, shade :D men er ude på TBL De skal jo vinde i dag for at være med, og kan ikke helt forstille mig, de brænder så meget igen i aften.
Hvorfor står TBL sidst, altså som om de er udebane-holdet. Det gør de på tv-skærmen og på det site jeg har bettet, men på Livescore og Flashscore står de først, altså som hjemmehold..
Hvorfor står TBL sidst, altså som om de er udebane-holdet. Det gør de på tv-skærmen og på det site jeg har bettet, men på Livescore og Flashscore står de først, altså som hjemmehold..
Sådan er det i al US sport. Gæsterne nævnes først: Minnesota Wilds @ St. Louis Blues = Blues spiller hjemme.
Jamen sådan er det jo bare, det er jo ikke din skyld :) Jeg tænkte på, jeg kan ikke rigtig finde et godt odds på Rangers. Kun 1,90 som det bedste, er dit odds før kommission. Og er 1,90 spilbart?
MrNoller skrev:Jamen sådan er det jo bare, det er jo ikke din skyld :) Jeg tænkte på, jeg kan ikke rigtig finde et godt odds på Rangers. Kun 1,90 som det bedste, er dit odds før kommission. Og er 1,90 spilbart?
1,90 vil jeg mene er spilbart, men ikke megen value.
Mine 2,02 er før kommission, så ender vel på noget 1,975ish...
Tror Rangers vinder mere komfortabelt i nat.
Penguins ved de ikke har defense til at holde Rangers væk, så de må ha' Crosby, Malkin og Kunitz igang.
ShadeStar skrev: 1,90 vil jeg mene er spilbart, men ikke megen value. Mine 2,02 er før kommission, så ender vel på noget 1,975ish...
Tror Rangers vinder mere komfortabelt i nat. Penguins ved de ikke har defense til at holde Rangers væk, så de må ha' Crosby, Malkin og Kunitz igang. Og det åbner nok kampen lidt mere op. Mit bud er 4-2 til Rangers
Lyder som om over/under linjen kan være interessant også.
Men jeg går ud fra units er nede i noget omkring 1,5-2 units kun så?
Jeg har nu ikke Brassard, men gerne for Shade. Jeg tænkte bare, at finder man værdi i to mål af Brassard, og som en fast del af en pp unit, så kunne Over 1,5 points til ham måske have større værdi, for et højere bet.
Jeg har nu ikke Brassard, men gerne for Shade. Jeg tænkte bare, at finder man værdi i to mål af Brassard, og som en fast del af en pp unit, så kunne Over 1,5 points til ham måske have større værdi, for et højere bet.
Jeg aner intet om hvor meget værdi der er i spillet, men tror ikke Shade spiller dem. Medmindre der er værdi i dem :)
FC Dallas-Toronto FC 3-0 i første halvleg. Det er det rene NHL, og Dallas Stars mod Toronto Maple Leafs i sidste del af sæsonen. Stars scorede som de lystede, og Leafs lukkede alt ind ;-)
Jeg er lige ved at bogføre mine væddemål for i dag og sætte dem indtil imorgen. Og der er godt gang i kampen, klasse underholdning. Uanset hvordan kampen ender :)
Lad os håbe Penguins laver masser af fejl, for de har ikke spillet for klogt. Men først nu Rangers for alvor ser farlige ud i PP. Måske de har fundet løsningen på at åbne det op for alvor, lad os få den der 5-3 sejr. Og ikke 4-2 sejr, for det er jo teknisk set kun muligt til Penguins ;)
De er jo så sygt skarpe i dag Penguins, de rammer sku godt i dag. Kampen har fuldstændig eksploderet fra 2. periode af. Har smidt 1 unit på over 7 (Asian) til 1,95. Penguins er skarpe i PP og Rangers får en del PP. Samt de har scoret i regulær spil i år også.
Ja en skam Rangers tabte, det koste omkring 10k :( men dog stadig even ca for i nat og godt overskud i NHL playoff indtil nu. Har kun ramt 2 forkerte men de har også været dyre ..
Jeg droppede Viaplay fordi livesignalet var MEGET forsinket. Nogen gange et minut. Det er sku ikke iorden når det er en betalingstjeneste. Det skal kunne gøres bedre.
Er det stadig forsinket ligeså meget, Bohn? For så holder jeg mig til streams, hvor der kun er meget lille forsinkelse. Betaler gerne når de får optimeret deres produkter
Det er lidt forskelligt, men et minut er nok sådan ca, men vil heller leve med det, også jeg kan se det alle steder i god kvalitet end nogle af de dårlige links, og man er presset til at skal være på pc, chromcast virker det jo perfekt på, dog giver dte også en lille forsinkelse. men jeg overlever.
Ja ok, det var også fint nok, hvis ikke man livebetter en hel del.
Speaking of...jeg røg på Over 7,5 @ 1.58 i slutningen af 2. periode. Så nu skal den hurtigt blive 4-3, og slutte med empty net goal til 5-3 Hawks. Medmindre Hawks bare vil gøre det til 5-2 og 6-2 hurtigt
Føj hvor er Betfair Spillebørsen klam. Det virker som de ikke fik lukket for spil før scoringen. Lige da mit væddemål gik igennem, der scorer Rangers. Så der var en som instant solgte, det lugter langt væk.
Helt vildt så farvede de kommentatorer er... de kritiserer Shattenkirk for at give et par jabs til Zucker, men ignorerer fuldstændig at han lige hakker Allen på hånden efter et save.
ShadeStar skrev:Jeg spiller aldrig på noget, hvis jeg ikke synes der er value. Men nu er value jo subjektivt, og kan være svært på målscorerspil. Jeg kigger på form, matchup på egen og modstanders kæde, forskellige bookies odds på spilleren og et par andre kriterier.
Hvor mange udbyde målscore spil ud over Unibet egentlig?
Jeg er på Lightning ML samt under 5 mål. Men jeg har ramt elendigt tirsdag, så det godt det er onsdag nu, formentlig med noget rens. Har du flere tips egentlig ShadeStar, for skal tidligt op. Så sengen kalder snart, bare hvis du ville poste dem nu :)
Er gået jævnt tungt på Blackhawks uden OT @ 2,00 (Unibet)
Selvom Preds har domineret alle 3 kampe på skudstatistikken, som er en del af deres spillestil, så fører Blackhawks alligevel serien 2-1.
Og specielt stats fra Game 3 har overbevist mig om, at Blackhawks har fået læst modstanderen, og også napper den 4.kamp.
I de 2 første kampe var James Neal og Colin Wilson (og til dels Forsberg) fra Predators de dominerende spillere, som de har været gennem hele sæsonen.
Masser af skud, hits og mål...
I Game 3 var Predators' stjerner stort set ikke til stede.
Grunden til dette kan ligge flere steder : - Skader til keyplayers Weber og Fischer
- Kollektiv off-day(ligesom Daniel Sedin, Canucks)
- En justering af Blackhawks coach.
Jeg er ikke i tvivl om, at skaderne har været en stor del af nederlaget, men hælder lige så meget til årsag nr.3.
Spørgsmålet er så bare til Game 4, om Preds trænerteam kan 'counter-justere' (nice ord).
Det kunne de måske, hvis Weber og Fischer(og et par andre spillere) ikke stadig var skadet, men det er de, og dét tror jeg bliver afgørende for kampens udfald i nat.
Jeg synes de har hentet en del kampe i de allersidste sekunder i denne sæson. Det kan selvfølgelig også være jeg bare husker dem, fordi de er som et bad beat?
ShadeStar skrev:Et lille specialspil til senere : Daniel Sedin shots on goal Over 2,5 @ 1,95 for 2,5/5 units (Betsafe)
I hver af de 2 første kampe i playoffs havde han 6 skud, flest af alle. Første kamp taber Canucks med en enkelt pind, scoret 30 sek før tid. Anden kamp vinder de sikkert. 3. kamp var også præget af masser af slagsmål, og der havde Sedin (og resten af Canucks) en off-day. Generelt er Daniel Sedin, sammen med brormand, altid i front for Canucks, der har det svært, når de ikke spiller godt. Og efter nedturen i sidste kamp, bagude 2-1 i serien, så kan jeg ikke se andet, end at han SKAL have en god kamp. I regulær sæson snittede han 2,8 skud pr. kamp...
Jeg synes der er massiv value! Odds burde ligge på 1,80 max.
Jeg rammer 3/5 Ishockey bets. Det er fint nok og giver plus. Var dog kold i NBA, men laver 0,3 units overall på natten. Mavs nederlag og Raptors kostede.
ShadeStar skrev:Læste godt Canadiens ML @ 1,99. Ved ikke helt...
Tjaa, jeg lægger gerne min tiltro til kompetente personer. Jeg forventer ikke at ramme alle spil, men når folk har vist gode spil op over en lang periode med flot overskud, så det svært at sige nej, selvom man tit kan have en mave fornemmelse om noget andet sker.
MrNoller skrev: Tjaa, jeg lægger gerne min tiltro til kompetente personer. Jeg forventer ikke at ramme alle spil, men når folk har vist gode spil op over en lang periode med flot overskud, så det svært at sige nej, selvom man tit kan have en mave fornemmelse om noget andet sker.
I agree on that :)
Min egen analyse leaner mod Senators, men har ikke stukket ud endnu, da jeg har været og stadig er i tvivl...
Min egen analyse leaner mod Senators, men har ikke stukket ud endnu, da jeg har været og stadig er i tvivl...
Indtil videre har det gået meget godt, med sjove udsving. Siden jeg startede mit betting projekt(Seriøst betting projekt)
Først oppe med 40 units på et par dage, så nede i 0. Så en vild heater fra midt lørdag til søndag aften på 80 units. Så ned i 26 units igår, hvor alt missede. Så nu jeg oppe i 60 units igen. Jeg føler der her har været en del stolpe ud spil også, men tror dt går nogenlunde lige op alligevel.
Det er sjovt og hyggeligt, prøver at sætte sig bedre ind i tingene. Prøver at følge oddset udviklingen mere og mere osv, og fandt også et par gode spil selv. Fandt f.eks. 2,36 på -1,5 Midtjylland damerne i dag, hvor meget af markedet lige lå over odds 2 af. Så det er lidt sjovt at følge udviklingen, tjekke op på odds. Der dukker nye spil op nogle gange, fordi folk rykker markedet. Roman Empire, ham burde du nok kende. Han lagde nogle spil op på det modsatte af det jeg endte med at spille på, fordi oddsene var rykket så meget, og så lige der nogle CV ledige som jeg gik efter at finde spil på.
ShadeStar skrev:Jo mere tid man bruger på det med et seriøst mindset, jo større er muligheden for at gå i plus over den lange bane. Og dét at følge oddsudviklingen, synes jeg er en vigtig del af gamet. Der skal dælme gode argumenter på bordet, hvis jeg skal spille et odds, som er faldet markant siden åbning. Det er imo én af de største fejl, som hobby-spilleren begår gang på gang.
Jeg kender obv Roman Empire, som er én af de få, jeg følger regelmæssigt. Hans spil er dog ofte svære at få til samme odds, men stikker ud på dem jeg kan nå :) Håndbold er ikke mit maingame, og derfor har jeg ingen betænkeligheder ved at følge ham blindt.
Men at følge andres forslag på NHL'en...dét er jeg ikke meget for ;)
Jeg kender ham helt tilbage fra dengang der var et forum der hed Harmony-Lobell. Jeg følger ham gerne blindt, fordi jeg kender til hans seriøsitet og han har tit en masse insider viden vi andre ikke kender til. Spørgsmålet var om han var med til at få markedet til at rykke så markant, som det gjorde på nogen af spillene, og nogle linjer gik fra -4,50 eller 2,50 osv.
Jeg tror oddset på Dnipro imorgen i Europa League falder en del, især fordi der er en del som vælger favoritterne, men også fordi de var det bedste hold i første kamp, og det er generelt meget svært at spille i Ukraine og Dnipro ser jeg også som et bedre hold end Brugge generelt set. Ukrainsk fodbold er generelt på et højere niveau end belgisk, og selvom de ikke spiller første violin ville jeg faktisk tro Dnipro kunne gøre en god figur i Champions League.
bohn skrev:Hvor mange units har i ? og det er max 5 i spiller ? dvs i aldrig staser rigtig stort ?
Hvis jeg regner ud fra det jeg startede med har jeg 160 units, startede med 100 units. Hvis jeg ligger lidt bonus oven i, så har jeg 175 units. Jeg tager det stille og roligt, og prøver at få rullen til at vokse op af. De store indsatser kommer af sig selv, hvis man spiller seriøst og fornuftigt
Okay, 500 units er fandme meget, sgu bange for jeg ikke vil kunne ta seriøst. Fordi det vil nok betyde man skulle ned og bette 50-200kr. Men godt klar over det er jo en måde hvor man ikke rigtig går bust.
Ved godt, man bare kunne lave units mindre, men jeg vil bare aldrig synes det var rigtig spændende med 20kr bets. Sjovt nok er mit største bet nogensinde også håndbold, da viborg mødte metz, hvor viborg vandt med 1 :( det gjorde fandme ondt haha.
bohn skrev:Okay, 500 units er fandme meget, sgu bange for jeg ikke vil kunne ta seriøst. Fordi det vil nok betyde man skulle ned og bette 50-200kr. Men godt klar over det er jo en måde hvor man ikke rigtig går bust.
Ved godt, man bare kunne lave units mindre, men jeg vil bare aldrig synes det var rigtig spændende med 20kr bets. Sjovt nok er mit største bet nogensinde også håndbold, da viborg mødte metz, hvor viborg vandt med 1 :( det gjorde fandme ondt haha.
Sådan er vi så forskellige, mine spil er mellem 50-500. Dog har jeg max været oppe på 300 kr so far, alt efter hvor sygt godt spillet er. Jeg har haft over 300 spil på en 1½ uge, så har slet ikke kapital til at spille stort. Men jeg tager det fremad stille og roligt :)
bohn skrev:Okay, 500 units er fandme meget, sgu bange for jeg ikke vil kunne ta seriøst. Fordi det vil nok betyde man skulle ned og bette 50-200kr. Men godt klar over det er jo en måde hvor man ikke rigtig går bust.
Det var skam også en hård prøvelse i første sæson, men efterhånden som rullen voksede, så voksede størrelsen på units også, og så var det ikke så slemt igen.
Det er jo lidt det, jeg har ikke haft et spil under 300, vil tro jeg ligger pr spil fra 500 -2000, sådan det normale. Så går jeg jo lidt amok engang imellem. og havde så det ene spil, hvor jeg burde mentalundersøges haha.
ShadeStar skrev: Ja, det er forholdsvist nyt for mig den type specialspil, og det er vist kun Betsafe der har odds på "player SOG", så ret begrænset marked. Men ind imellem synes jeg de kan fanges i et for højt odds, og kan jeg udvide min 'betting-portefølje', så er det jo kun godt :)
Fair nok, synes dog 4,20 som jeg fik i starten af 2. periode var fint nok. Det var powerplayet der boostede oddset op. Kunne se andre bookmakere lå med 3,65 som det højeste da jeg bookede det til 4,20. Så var nok ikke skidt inde
Der er sikkert en som har haft en god nat ;) Hvad tror folk på så i dag? @Bohn @ShadeStar @lilleclown
Jeg har læst omkring man skal stikke ud på Canucks, men jeg har ikke set så mange kampe ud over Canadiens/Penguins og lidt Ducks. Jeg ser de kampe som TV3 Sport sender, medmindre de slutter meget meget sent :)
Ja, det var dejligt, og så er vi tilbage i Scottrade Center i morgen. :) ♥
Jeg better ikke, men hælder mest til Canucks i dag hvor de har kniven for struben. Hvis jeg ikke tager fejl hed den 4-0-2 i regular season, hvor de to første wins dog blev noteret i første uge. Ellers er det nogle tætte serier, men man kunne godt forestille sig at Predators er hårdt ramt efter at have været foran i den sidste kamp og så tabe i 3rd OT og nede 1-3 i kampe.
Frederik Andersen - Anaheim Ducks , går ikke udfra han når det.
Peter Regin - Chicago Blackhawks Nicklas Jensen - Vancouver Canucks Lars Eller - Montreal Canadiens,måske Mikkel Bødker - Arizona Coyotes, går udfra han er klar Jannik Hansen - Vancouver Canucks Frans Nielsen - New York Islanders, måske
Bødker har været skadet i siden januar og kommer ikke med. Frans har været småskadet den sidste månedstid og har ikke haft det bedste playoff so far. Om det er pga. skaden eller hvad er svært at sige, men det kunne godt blive et afbud fra ham selvom Isles ryger ud på mandag.
Tuborg86 skrev:Ja okay. Personligt synes jeg at VM plejer at være svær at vurdere før de er igang, så better nok ikke på vinder så tidligt i år.
Ja det er svært at vurdere, men jeg følte mig ganske overbevist af den analyse, som kom ind på hvem holdene har med af spillere. Han siger hvis han var bookmaker, ville han ikke giver Canada mere end 2,70 igen. Måske det lidt overdrevent, men kan se en del bookmakere har slashet oddset på Canada ned af, og TonyBet lå i 3,75, før det røg op i 3,95 :)
Ladbrokes giver kun 2,75 på Canada, og jeg tror rollerne på oddsene bliver byttet om på Canada og Rusland, så Canada står som bookmakernes favorit inden fredag. Det gør de nok også inden længe. Så derfor jeg backer på Canada med det samme, for tror de ender nede omkring 3 gange pengene igen.