Hey PN,
Overvejer at skifte til Ongame og Betsafe for at få del i deres signup bonus. Vil dog lige høre hvordan niveauet er på NL50/100 cash i forhold til Stars/Full Tilt?
Niveau på Ongame NL100 HU/5max borde?
Det er blødere på stars og FTP. Og så er der kommet en del regs på ongame på det seneste.
Det bliver da vist aldrig så lavt at det kan betale sig at spille et sted hvor man skal betale skat af sit overskud.
Lige nu er der et enkelt bord igang på HU NL100. Derudover sidder der en stribe regs, som ikke tør spille imod hinanden med hver 5-6 borde, hvor de sidder alene.
Overvejede deres sign up bonus på 1000$, som kræver 1000$ i rake at frispille. Hvad med niveauet på deres 5max cash game borde (NL50/100) hvordan vil I vurdere det?
Soft i forhold til Ipoker - Tight i forhold til PS + FTP
Er games på Stars + FTP virkelig så gode? NL50ish
Er niveauet "lavt" nok til at det kan betale sig, at forsøge at frispille bonussen på 1000$ og få omkring 20-25% i cashback?
Well aner det ikke, vi kan jo ikke sige hvor soft det er i forhold til dit niveau, i forhold til hvor jeg befinder mig finder jeg det ret soft. Er altid nogle hårde regs som er -ev, men er der vel alle steder.
Jep det er selvfølgelig rigtigt :) Det var også mere et overordnet billede jeg søgte. Hvad spiller du og hvad er din winrate?
Det lader vi være et mysterie :) er PN'ere som har mig for ret mange hænder i deres HEM /PT, så ingen grund til at lede dem på rette vej