jeg sidder med 7.21$ da jeg får AQ i samme farve. Da det bliver min tur raiser jeg til 0.20$ og der er to der går med. De tre første kort er klør 9, klør 8 og spar Q. De to første checker og jeg vælger så at smide 0.10$ ud da jeg jo rammer damen, de vælger begge to at gå med på de 0.10$. Næste kort er ruder 2. De to første checker og jeg vælger igen at smide 0.10$ ud. De to andre vælger igen at gå med. Sidste kort er klør J. Den først går all in for 5.34$, den næste går også all in med 6.67$ og jeg smider også all in da jeg jo har bedste par på bordet, med meget højt kort ved siden af, er der andet at gør i den situation, når min hånd jo er så god?
NL 0.05$ 0.10$
det er sgu ærgeligt at tabe størstedelen af sin roll med AQ mod Tx...
Bet meget mere!!!
1) Preflop raise 0,5-1 alt efter hvor mange der er med før dig.
2) Flop, bet potten!
3) Turn, kør all in, eller bet potten igen!
Du har bettet ALT for lidt, det har kostet dem minimalt at ramme deres flush eller str8.
Det kan slet ikke betale sig at calle til sidst da du med 100% sikkerhed er slået.
Men jeg kan vel ikk sætte kom på en T ?? :"(
Den er desværre ikke godt spillet tigerdyr :-(
Dit raise preflop er for småt - smæk den op på 4*BB altså 0,4...
Du rammer et skide godt flop, men også et farligt flop, med både straight og flush muligheder - derfor skal der bankes meget mere til den!! Minimum pot - evt. overbyd potten lidt.
Turn er blank, og nu skal du virkelig gøre det dyrt for dem at fiske efter de kort de mangler.... Det gør du ikke..
Og at calle to der er all in med kun højeste par - højeste kicker, på et board som det her er også meget skidt....
Men jeg skyder jo hele vejen!!! kan da ikk gøre andet :(
:( Men..... jeg har jo en go hånd !!
haha god joke tigerdyret
"Besked modtaget 02-07-2005 20:11
Afsender Tigerdyret1
Modtager Salomonsson
Emne SHHH m8
shhhh :P ja men la nu lige folk hoppe i :P
"
hehe, jeg har et godt read efterhånden ;)
Perfekt spillet ren uheld du ikke vinder på den der. Den kan ikke spille bedre i denne situation.
better luck next time m8 ;)
Du spillede forkert pre, da den skulle have været raiset til mellem 3-4BB.. Derefter spillede du den forkert på floppet da du better 0.10 da du min skulle have bettet 0.80... Du spiller den igen forkert på turn da du igen kun smider .10 da den (hvis begge caller) min skulle have været oppe i ca. 2.50..
Herefter giver riveren vel sig selv, hvis folk har callede det tildigere. ellers skulle den nok også have været forlded der!
Held og lykke
LoL
har du overvejet at tage dig sammen og ikke spilde vores tid?
Martin
@Tiger
:( Men..... jeg har jo en go hånd !!
Nej, du HAVDE en god hånd, men du satte taksten alt for lavt. 2 mand kom med på noget der lignede en fribillet og da en så fik trukket sin str8, ja så forstod han at sætte taksten.
Den skal have mindst 0.5$ preflop. Efter floppet skal du bettet mellem 3/4 og 1/1 pot. Det samme eller lidt mere på turn. Så holder du fluerne væk.