NL 0.5/1 KK handske

#1| 0

Har næsten lige sat mig ved bordet og får så KK på button.

Preflop:
> Dealing Hole Cards
> doggy27 called for $1
> ThorOskar called for $1
> Oska called for $1
> kaji raised for $7
> Rocco_Rosse called for $6.50
> empoman folded
> Johan_wred folded
> doggy27 folded
> ThorOskar called for $6
> Oska folded
pot: $23

Flop:
> Dealing the Flop 6 J 10
> Rocco_Rosse bet for $1
> ThorOskar raised for $4
> kaji raised for $24
> Rocco_Rosse called for $23
> ThorOskar went all-in for $24.50
> kaji called for $4.50
> Rocco_Rosse called for $4.50
pot ca. $75

Turn:
> Dealing the turn 7
> Rocco_Rosse bet for $1
> kaji raised for $50
> Rocco_Rosse went all-in for $85.92
> kaji went all-in for $25.35
> Extra chips returned to Rocco_Rosse, $11.57
> Dealing the river J

Final pot: $258.20

Spørgsmålet er så, om jeg burde have foldet den da han går all in på turn, og om mit turn raise overhoved er rigtig - har som sagt ingen reads på ham.

p.s
beklager den manglede konverter, men det ser ikke ud til at være muligt at konvertere hænder fra prima.

26-03-2005 21:49 #2| 0

Jeg havde kun callet turn. Ingen grund til at bygge en større pot med kun et par, desuden har du second nuts træk, så hvorfor ikke tage et billigt kort?

Martin

26-03-2005 21:53 #3| 0

Hmm ja okay, men det er ikke værd at bygge en side pot med denne modstander, i tilfælde af at den anden sad med et flush draw?

og såfremt jeg havde callet hans $1 bet og han så rykker all in på riveren, kan jeg vel trykt folde? - Og ellers kan jeg slippe væk fra hånden billigere hvis han prøver at sælge den; ja det virker jo som en god ide :) tak!

26-03-2005 22:03 #4| 0

Pas på med at overspille bare på grund af de sidepots, mange laver store fejl når der er sidepots, watch out og tag en billig river. Fold self. til et all in på river med mindre du rammer.

Martin

26-03-2005 22:13 #5| 0

Yeps, jeg ser lyset! - Tak igen.
Går ud fra at jeg bare må tage det beat jeg får, hvis han har sidet med AJ og der så falder en spar på riveren.

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar