NL-100. 10-10 møder 3-bet i sb

#1| 0

Hey pn, er lidt nysgerrig omkring hvad i mener om denne hånd, jeg super turist på disse takster og i cash games generalt og sider ikke i dette game med profit for øje ;) men kunne rigtigt godt tænke mig at høre hvad i syntes om denne hånd https://www.boomplayer.com/da/23396763_E3365EBDB3

Har lige sat mig ved bordet så ingen stats på villian, har dog set ham mose 80 dollar, ind i en 3-bettet pot på 20 dollar på flop.

06-04-2017 09:39 #2| 0

Nu er jeg ikke nogen chef. men den bliver spillet optimalt for mit synspunkt. 3-bets kalder jeg med 88-JJ, hvis vi kun ser underkort på floppet er det et easy kald. det bliver først træls hvis der kommer 1 eller 2 overkort så skal man til at vurderer chancen for han rammer og det er her jeg tit mister en del. Så synes hånden havde været langt mere interessant hvis der havde lagt et overkort til vores 1010 og hører hvad cheferne mener.

06-04-2017 10:15 #3| 1

jeg folder eller 4 Better pre alt efter stats.

Jeg ser problemet som du lukker ikke action og utg kan reraise igen. Der er utg2 som 3 better utg1 hvilket må være en stærk rAnge, mange er totale nits og 3 better jj-AA samt aq plus. Der er din rAnge mod dette lort plus du er oop og har svært ved at realisere din eq.

Jeg laver et stramt fold, med mindre du har nogle solide stats 😊

Du taber 0,5 bb ved at folde i sb. Spørgsmålet er om du taber mindre ved at calle. Det tror jeg faktisk ikke du gør.

06-04-2017 10:21 #4| 0

er også selv på fold pga mange de ting rekiB skriver. Hvad mener du selv din egen 3 bet utg1 ville være nu hvor du ikke har stats på manden. Jeg er selv en stram banan og min 3 bet ranges starter nok uden read omkring 99 + og ak måske aq

06-04-2017 10:24 #5| 0

altså jeg 3-better også hænder, som 6-7 suited, suited broadways en gang imellem, så tænker lidt han også har bluffs nogle gange i det spot. Men ja var også super meget i tvivl selv, tak for jeres syn på hånden :)

06-04-2017 10:26 #6| 0

Skriver og sletter.. ved ikke om det har noget at sige om villian at han ikke rebuy til fuld 100bb. Måske han ikke er reg på de takster..

Redigeret af mepagirl d. 06-04-2017 10:41
06-04-2017 11:45 #7| 0

I har set at utg har post sb+bb ikke? Dermed åbner han sin range op betydeligt her imo, og det samme må villains 3-bet range vel være. Flatter dog aldrig i spottet, men hælder mere mod et 4-bet.

06-04-2017 14:12 #8| 0
djoffer skrev:I har set at utg har post sb+bb ikke? Dermed åbner han sin range op betydeligt her imo, og det samme må villains 3-bet range vel være. Flatter dog aldrig i spottet, men hælder mere mod et 4-bet.

Det har han ikke.. Der er kun sb og bb i potten da utg1 raiser.

06-04-2017 18:22 #9| 0

en ting er at kalde et 3 bet i sb med TT. Jeg ville personligt sætte dig på TT/JJ/AQ og evt AK. Når der så kommer lave kort og villain better, så har jeg / villain overpar, så synes dit ai er skidt. Og jeg ville så også vælge at folde pf.

Kaj

06-04-2017 19:07 #10| 0
kaj666 skrev:en ting er at kalde et 3 bet i sb med TT. Jeg ville personligt sætte dig på TT/JJ/AQ og evt AK. Når der så kommer lave kort og villain better, så har jeg / villain overpar, så synes dit ai er skidt. Og jeg ville så også vælge at folde pf.

Kaj

I grove træk også noget i den dur jeg tænkte over.

07-04-2017 01:48 #11| 0
RekiB skrev: Det har han ikke.. Der er kun sb og bb i potten da utg1 raiser.

Kan ikke tilgå hh mere da jeg befinder mig i Bahrain, men ret sikker på utg poster blinds hvis han ikke gør det og det bare er et alm raise/reraise så er jeg med på foldvognen..

07-04-2017 04:40 #12| 0

Jeg syntes at nøglen her er de informationer du har tilgængelig. Og med det du har set ham gøre, der virker han jo ret vild, som det så også viser sig at han er. Og på den baggrund spiller du hånden perfekt IMO. Har han dig, så har han dig. Så reloader du og så må du bare stramme din range op, og prøve at bruge det faktum at bordet har set dig sende dig stak ind med 10 10 på et 9 6 2 rainbow flop til din fordel. Jeg vil dog også lige sige at jeg ikke selv spiller så høj en limit. For det har jeg ganske enkelt ikke en bankroll til. Men jeg syntes denne hånd er et godt eksempel på, hvor vigtig bankroll management er. Man skal kan kunne tåle at tage nogle high variance spots med jævne mellemrum mod sådan nogle sjove spillere som ham uden at være sat mere eller mindre ud af spillet efterfølgende. Og nu gik det jo godt, så godt gået der`............

07-04-2017 05:51 #13| 1
djoffer skrev:
Kan ikke tilgå hh mere da jeg befinder mig i Bahrain, men ret sikker på utg poster blinds hvis han ikke gør det og det bare er et alm raise/reraise så er jeg med på foldvognen..

Det gør han ikke. Du blev nok snydt af, at puljestørrelsen på 1,5bb står lige under hans navn. :)

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar