Hey boys :-)
Villian har 3-bettet mig 4 gange i træk, han gør det konstant fordi jeg er OOP og vi er dybe. Han spiller 22/19/3 over 60 hænder, og har selv spillet tæt på det samme
Seat 2: happyface8 (133.50)
Seat 3: Hero (197.79)
Seat 5: Pythonic (113.50)
Seat 4: guvenoren (190.10)
happyface8 posts the big blind of 1.00
Pythonic posts the small blind of 0.50
guvenoren is the button
*** HOLE CARDS ***
Dealt to Hero Q♥ A♥
Hero raises 4.00
guvenoren raises 12.00
Pythonic folds
happyface8 folds
Hero calls 12.00
*** FLOP *** 3♣ 7♥ 2♥
Vil gerne vide hvad i mener planen skal være på alle streets :-)
NL: 100 - 2 overkort+nut FD 3-bettet pot deep OOP
Nvm for now.
Barreller han nogensinde i reraised pots, kan han folde? Sku svært bare at stikke stats ud for 60 hænder og spørge hvordan man spiller bedst poker.
"Vil gerne vide hvad i mener planen skal være på alle streets :-)"
:)
ja okay, true nok :b altså har ingen reads på ham, har ikke set ham i snavs, tror ikke engang det var 60 hænder jeg havde, men endnu mindre
Jeg leader for 17 med henblik på at 3-bette hvis han raiser os.
Mener det er et oplagt spot at lead/3-bette.
Skyder videre på ca. samtlige turn cards.
flyfly, mister vi ikke sygt meget value ved at leade? hans range er jo bred, som jeg skrev ovenstående havde han 3-bettet mig konstant i position, og han c-better vel dette flop her næsten hver gang?
altså synes det er fint nok i kommer med jeres bud, men synes samtidigt i skal argumentere, hvorfor i mener det er den bedste linje
@flyfly
Tror du nogen sinde han raiser vores lead med noget han ikk vil have det ind med??
Det er da ikke usædvanligt at hero donk-leader ½ pot, villain raiser til 30 -50 ish og folder til mos uanset hvor ringe det så er. Sådan lidt, "bet for info" - agtigt.
@Analpirat
De folk der 3better aggro er sjældent sådan en type.