Jeg skal lige have et sanity check på denne hånd. Har næsten altid spillet FR, men har fornylig spillet lidt SH og har på fornemmelse at jeg får spillet denne AK lidt for aggro postflop.
Villain er 60/14/1.39 og han er årsagen til jeg sidder ved bordet. Villain 2 er tag, men shortstack og spiller udmiddelbart efter Ed Millers SH strategi.
Er mit spil "spew" med heldig river, taget donkens stats i betragtning?
I behøver ikke kommentere preflop, jeg ved godt den skulle have været reraiset.
STAGE #702090887: HOLDEM NO LIMIT $1 - 2007-07-08 06:23:20 (ET)
Table: OAKWOOD DR (Real Money) Seat #4 is the dealer
Seat 4 - ACES77 ($56.99 in chips)
Seat 5 - HERO ($250.80 in chips)
Seat 6 - UNLIM1T ($38.50 in chips)
Seat 1 - MAPSFLY ($29.30 in chips)
Seat 2 - MITA21 ($217.26 in chips)
Seat 3 - BIG_SEXY525 ($353.18 in chips) VILLAIN
HERO - Posts small blind $0.50
UNLIM1T - Posts big blind $1
*** POCKET CARDS ***
Dealt to HERO K♣ A♥
MAPSFLY - Folds
MITA21 - Calls $1
BIG_SEXY525 - Raises $3 to $3
ACES77 - Folds
HERO - Calls $2.50
UNLIM1T - Raises $7 to $8
MITA21 - Folds
BIG_SEXY525 - Calls $5
HERO - Calls $5
*** FLOP *** 2♦ 8♣ K♦
HERO- Bets $23
UNLIM1T - Folds
BIG_SEXY525 - Calls $23
*** TURN *** 2♦ 8♣ K♦ 9♠ - POT 71$
HERO - Bets $50
BIG_SEXY525 - Calls $50
*** RIVER *** 2♦ 8♣ K♦ 9♠ K♥ POT 171$4
HERO - All-In $169.80
NL 100, 6 max AK i RR
Syntes den bliver svær at spille uden RR PF, som du selv skriver
tænker over om du er for gennemskuelig med dit riverbet.
Jeg ville nok sige $120 på river.
...............................................
men ved ikke rigtig her.
Hvis villain kalder 120$ på river, kalder han vel os 170$.
Jeg syntes den er fint spillet. Et evt. turn check kunne godt komme på tale fra min side.
@Skodko
Læs nu inden du poster et eller andet ligegyldigt.
"I behøver ikke kommentere preflop, jeg ved godt den skulle have været reraiset."
Tak for svar. Han kaldte desværre ikke river, så han var højst sandsynlig på træk eller kaldte med medium par og blev bange for river.
Who knows?
Ville bare være sikker på den ikke var for aggro spillet. Syntes ofte jeg ser spillere hænge sig selv her imod et floppet set feks.
Jeg kan slet ikke se hvad han kalder med, men som sagt er jeg vant til FR og her har villain ofte en bedre hånd når han kalder ned så passivt.
Du skal bette mere på turn, så du efterlader dig selv med en bedre betstørrelse på river.
Din linje taget i betragtning er det helt automatisk at bette både turn og river.
Ok så noget nær potsize på turn eller?
Som jeg skrev i forige post, hænger man så ikke sig selv? Eller skal AK spilles som et monster når gutten har de stats?
TPTK er nuts og kan meget sjældent smides for 100BB i et 6 max-spil. Med flere BBs i spil kan det selvfølgelig i visse spots være nødvendigt at pot-controlle, men det her er ikke et af dem.
Jeg byder 60-62 på turn.
Den er jeg med på, men du kan lige så godt bette selv, da du er nødt til at betale af alligevel. Desuden må du ikke give trækket frikort.
En anden vigtig pointe er at at de caller med hænder de ikke better med, så du trækker langt mere value med din fine linje, som blot skal have en anelse større beløb på turn.