Jeg har aldrig spillet mod ham her før, så har ikke rigtig de store reads... Han er dog ikke en fisk..
Hvordan skal jeg ellers spille den her? Skal jeg 3-bette floppet? Men mit es kan sagtens være domineret, og jeg tror ikke han raiser med kun 1 par på det board? Så måske hjælper en 4'er mig ikke engang...
Kan jeg spille den anerledes?
***** PokerChamps Hand History for Game 199552419 *****
NL $0.50/$1 Texas Hold'em - Thursday, April 19, 16:04:23 GMT 2007
Table Fluorine 15 6-max (Real Money)
Seat 1 is the button
Total number of active players : 5
Seat 1: vifi ( $27.30 )
Seat 2: garbo511 ( $91.68 )
Seat 4: fiskeren10 ( $105.90 )
Seat 5: emnil ( $45.08 )
Seat 6: swift1 ( $119.59 )
garbo511 posts small blind [$0.50]
fiskeren10 posts big blind [$1]
** Dealing down cards **
Dealt to fiskeren10 [ A♠, 4♠ ]
emnil folds
swift1 calls [$1]
vifi folds
garbo511 calls [$0.50]
fiskeren10 checks
** Dealing Flop ** [ A♦, Q♠, 5♠ ]
garbo511 checks
fiskeren10 bets [$3]
swift1 raises to [$9]
garbo511 folds
fiskeren10 calls [$6]
** Dealing Turn ** [ 6♠ ]
fiskeren10 checks
swift1 bets [$14]
fiskeren10 raises to [$51]
NL 100 - A4s
PF kunne jeg godt finde på at raise, ret ofte faktisk hehe, men et check her er vel fint. Floppet er ramt noget nær perfekt. Fint lead, og du bliver endda reraiset - om jeg caller eller raiser igen afhænger af mit image ved bordet. Din største fejl er turn imo. Det SKAL leades, HVER gang. Villain har vist stor interesse i potten, du har ramt nuts og skal bygge en pot op. Kan du ikke forklare det check? Og hvad gør du hvis villain checker bag og river pairer?
Spørgsmålet er ikke om den KAN spilles anderledes, den SKAL spilles på en anden måde.
KLART leade turn! Han har det nemmeste fold på et C/R. Hvis du leader turn har han sværere ved at sætte dig på flush. Bare min mening.
Dit turn-CR afslører din hånd pænt meget.. Der er ikke mange andre handsker du vil lave dette spil med. Og er han fornuftig, ved han godt at det er tid til at komme væk..
Lead turn og 3-bet AI hvis muligt
self foldede han hvis han bare er lidt tænkene :)
Dit check/raise på turn afslørede din hånd (som før nævnt).
Alt mellem halv pot og 3/4 - dette afhænger dog af dit normale betting mønster. Jeg ville sige 3/4.