nl 100 ak

#1| 0

nl 6 mands jeg sidder med 150 $

Jeg har været ret aktiv ved bordet men de hænder jeg har vist op har kun været gode.

Jeg samler A op i første pos. raiser 4 x bb

alle caller rundt til knappen der går all in for 6 $ mere, sb caller derefter de 9 $ og bb folder.

Det skal lige siges at sb er den sygeste calling station der næsten spiller alle hænder, så han kan sidde med næsten hvad som helst.

Mit spørgsmål er så: vil i bare betale 4 $ mere og se et flop, eller lave et kraftigt re-raise, måske gå all in?

det eneste jeg er lidt bange for, er manden til højre for mig, for han dækker mig. de andre sidder med ca 60 $

Det blev skrevet lidt rodet, men jeg håber i kan forstå det. Sidder men en ordenlig gang tømmermænd :)

17-09-2006 17:05 #2| 0
OP

kom nu....

17-09-2006 17:33 #3| 0

Din hånd er uoverskuelig, sikkert derfor du ikke får nogle svar.

Læs evt. Phearlezz's faq inden du poster (den er øverst når man opretter et nyt indlæg)

Mickey

17-09-2006 18:14 #4| 0

Ude af position ville jeg klart reraise her og få den HU eller ihvertfald SH med lidt døde penge. At gå all in er lidt voldsomt med 9$ som nuværende bet, og en stack på 150$, men stik et fornuftigt raise ind. Du er bange for manden til højre for dig, som er BB, du mener ikke ham til venstre?

17-09-2006 18:18 #5| 0

"Jeg samler A "

Hva fanden er det for en hånd?

Du raiser til 4xBB, knappen går all in for $6 mere = han raiser til $10. SB har vel postet $0,5 og nu caller han $9? Det er vel $9,5

"Mit spørgsmål er så: vil i bare betale 4 $ mere og se et flop, eller lave et kraftigt re-raise, måske gå all in?"

Du skal da calle $6?

17-09-2006 18:23 #6| 0

RAISE!

All in

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar