nl 6 mands jeg sidder med 150 $
Jeg har været ret aktiv ved bordet men de hænder jeg har vist op har kun været gode.
Jeg samler A ♦ ♣ op i første pos. raiser 4 x bb
alle caller rundt til knappen der går all in for 6 $ mere, sb caller derefter de 9 $ og bb folder.
Det skal lige siges at sb er den sygeste calling station der næsten spiller alle hænder, så han kan sidde med næsten hvad som helst.
Mit spørgsmål er så: vil i bare betale 4 $ mere og se et flop, eller lave et kraftigt re-raise, måske gå all in?
det eneste jeg er lidt bange for, er manden til højre for mig, for han dækker mig. de andre sidder med ca 60 $
Det blev skrevet lidt rodet, men jeg håber i kan forstå det. Sidder men en ordenlig gang tømmermænd :)
nl 100 ak
Din hånd er uoverskuelig, sikkert derfor du ikke får nogle svar.
Læs evt. Phearlezz's faq inden du poster (den er øverst når man opretter et nyt indlæg)
Mickey
Ude af position ville jeg klart reraise her og få den HU eller ihvertfald SH med lidt døde penge. At gå all in er lidt voldsomt med 9$ som nuværende bet, og en stack på 150$, men stik et fornuftigt raise ind. Du er bange for manden til højre for dig, som er BB, du mener ikke ham til venstre?
"Jeg samler A ♦ ♣"
Hva fanden er det for en hånd?
Du raiser til 4xBB, knappen går all in for $6 mere = han raiser til $10. SB har vel postet $0,5 og nu caller han $9? Det er vel $9,5
"Mit spørgsmål er så: vil i bare betale 4 $ mere og se et flop, eller lave et kraftigt re-raise, måske gå all in?"
Du skal da calle $6?