Ingen reads Game #3634196174: Hold'em NL ($0.50/$1) - 2006/10/16 - 22:29:17 (UK) Table "CarbonCliff" Seat 3 is the button. Seat 1: ACrook ($77 in chips) Seat 2: pugnax1 ($28.50 in chips) Seat 3: GreenCap ($93.75 in chips) Seat 4: fxtp ($13.25 in chips) Seat 5: Mugfish ($95 in chips) Seat 6: Ellio0607 ($18 in chips) Seat 7: killi69 ($159 in chips) Seat 8: ukpaul ($67.50 in chips) Seat 9: twistknee ($58 in chips) Seat 10: Razga2 ($153 in chips) fxtp: posts small blind $0.50 Mugfish: posts big blind $1 ----- HOLE CARDS ----- dealt to Razga2 [K♦ A♦] Ellio0607: folds killi69: calls $1 ukpaul: calls $1 twistknee: folds Razga2: raises to $6 ACrook: folds pugnax1: folds GreenCap: folds fxtp: folds Mugfish: folds killi69: raises to $15 ukpaul: folds Razga2: ? Hva gør en klog mand?
NL 100 AKs vs Limp-reraise
it smells like aces, men jeg caller sgu. du har position, og i er begge forholdsvis dybe.
Fold, jeg kan ikke se noget scenarie (udover flush) hvor du kan vinde en stor pot. Villain smider KK på et A høj flop, og du smider gode mønter væk på K høj flop mod AA (og lignende scenarier)
Mickey
Call. Jeg folder ingenting jeg først raisede til et $11 bet med 140 effektivt bagved. Men jeg stacker selvf heller ikke af på et K høj board.
- AB
Sætter i normalt altid en Re-raiser pre-flop på AA el. KK?
@Asger_b
Mener du dermed, at med mindre du flopper str8 el. flush (el. træk til samme) så er den ikke længere for dig i sådan en situation her, hvis du møder modstand?
Hvis du får K på flop. Leader du så ind i re-raiseren?
--
verndroid
www.schougunvald.dk
Fladskærms-side nu på v0.91
Jeg leader i hvert fald helt sikkert ikke uden position. Desuden checker jeg nok et K-høj flop bag.
killi69 har mindst KK - og sikkert AA ..... Jeg vil overveje at se et flop og være klar til et "raise - allin-reraise" på et godt flop.
Et godt flop er et med 2 kort til flush - evt. kombineret med en J eller Q. Årsagen er at killi69 helt sikkert vil være bange for at du har settet hvis du checkreraiser allin på et Q højt flop. og har du stadig outs til flush eller str8 er du sikkert tæt på +EV grundet hans chancer for at folde bedste hånd.
Han kan næsten kun sætte dig på KK, QQ, JJ, 1010 eller AK - så hvis floppet f.eks. er Q , J , 2 - så er han meget bange for at du har settet ....
På et rag flop hvor du ikke har andre outs end K eller A - f.eks. 2 , 6 , 9 rainbow - så smider jeg uden bekymringer på et bet.
@DanishWiking
Jeg tror ikke der er mange NL100 spillere der folder AA på et Q højt flop