nl 100 A-q hu

#1| 0

Vi spiller hu pt. nl 100. (vi sidder begge med 100)

Jeg har selv spillet frisk til, især på knappen. Villan har dog re-raist mig et par gange, men da jeg ikke har ramt noget på floppet har vi ikke været ude i de store kampe. Han er nok ved at blive træt af mit positons spil, går jeg ud fra, idet han er begyndt at se flere flops og generelt spille mere tilbage.

Nå, jeg samler A Q op på knappen og raiser standart til 3. villan caller.

Flop: 8 8 A

Villan chekker og jeg better 4.5 $, hvorefter han gayer mig til 9.Jeg caller

Turn: 6

Villan better 15, jeg caller

River J

Villan better 35 i en pot på 55...

Hva gør vi nu, og hvad sætter i villan på?

30-11-2006 15:08 #2| 0

hus eller air

30-11-2006 15:27 #3| 0

folder...set eller flush

30-11-2006 19:19 #4| 0
OP

nåå... der har ikke været for meget respons på dette indlæg men jeg prøver lige igen. Jeg have lavet en reverse-post hvor villan er hero. det var min modspiller der callede mit river bet med a-q og jeg var ude på sjov og spas med q - 5.

Men nu hvor jeg har tænk over hånden synes jeg ikke det er dårligt spillet, for jeg synes han laver et marginalt call. Når man tænker over at jeg virkelig havde spillet tight indtil denne hånd kom, troede jeg at mit table image gjorde at jeg godt kunne lave moves som dette uden at blive bustet.

Mine tanker:

Mit pre flop spil er meget marginalt. Han havde raiset konstant på knappen, så da jeg så ned i q-5s synes jeg det var en ok hånd at se et flop, baseret på mit read (måske er hånden for marginal ude af pos?)

Flop: jeg clik gay-raiser ham for at se hvor han står... lad os nu sige han havde ramt fuldstændig ved siden af, kunne det være han ville folde, og det giver mig fine muligheder for at hive den på turn

turn og river:

jeg prøver tydeligvis at repræsentere en flush ved at bette på turn og river. Og på river tænke jeg, at jeg kun kan få calls fra, hus og og any ruder. måske højt sat, lad os sige 7-8 og op efter... jeg var sikker på at alle A ville folde, og muligvis trips....?

hva siger i til mine tanker omkring hånden?

30-11-2006 20:11 #5| 0

Med det enorme metaelement der i hu, tror jeg de færreste villians folder 888 her. Og mange vil fortsætte med deres nøgne A.

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar