Jeg har spillet rigtig aggressivt, 3-bettet dem ret ofte - også villian..
Han er sane og 6 tabler, er ikke dum..
Hvad nu?
Seat 1: EasyAnnoyed ( $101 )
Seat 2: Sterretjee ( $149.40 )
Seat 3: TRadje ( $181.99 )
Seat 5: fiskeren1 ( $101.50 )
Seat 6: Pseudoman ( $141.90 )
Pseudoman posts small blind [$0.50]
EasyAnnoyed posts big blind [$1]
** Dealing down cards **
Dealt to fiskeren1 [ A♥, Q♠ ]
Sterretjee raises to [$3.50]
TRadje folds
fiskeren1 raises to [$12]
Pseudoman folds
EasyAnnoyed folds
Sterretjee calls [$8.50]
** Dealing Flop ** [ K♠, J♦, A♦ ]
Sterretjee checks
fiskeren1 checks
** Dealing Turn ** [ 3♥ ]
Sterretjee bets [$14]
fiskeren1 calls [$14]
** Dealing River ** [ 9♠ ]
Sterretjee bets [$32]
NL 100 - AQo
Ligner en knækket farve !
Eller muligvis en slowplayed str8 !
River er jo uden betydning, medmindre han her eventuelt rammer 2 par, men den ville jo tydeligvis ikke være brugbar i nogen draw !
Nu kan man jo ofte se folk villans på nl100 lave nogle underlig moves, men som ofte ville en sane villan ikke slowplaye set eller floppet str8 her. Der er jo et super draw heavy flop. Uden reads må vi vel sætte hans 3-bet range til noget der ligner AA-1010 samt AK-AQ, måske AJ-A10s dog næppe.
Ud fra ovenstående og frasoteret set dvs. AA, KK, JJ og str8 A10, lugter det vel langt væk af AK, mere usandsynligt, kan han dog sidde med AJ-A10 eller lidt donket spillet 1010.....
Jeg tror jeg ville vælge at lead flop idstedet for det c/c eller c/f du vel overvejer at lave. Der skal gode nosser til at reraise et lead her, med hænder du er bagud til og ved c/c får du ikke rigtig nogen fornemmelse for hvad villan sidder med og jeg syntes stadig den er for stærk til bare at c/f.
Men som spillet, syntes jeg det er ok du leader turn lidt svagt, jeg ville dog nok skyde lidt mere eks. 17-18. Drysser til et raise og bruger ikke flere penge på river, kan ikke se hvad han skulle calle med du slår.
Fold. Der er ingenting du slår.
Han checker floppet, fordi han er bekymret for at muligvis har et set, eller også er planen at check-raise dig.
Når du checker efter, så ved han at hans to par er gode, og hvis der skal penge i potten, så må han nok selv putte dem i. Ingen grund til at risikere at give dig endnu et gratis kort.
Knækket farve?!!!? Hvilke to rudere kan han have kaldt et re-raise med pre flop?
Laur - lyder lidt til du har misforstået hånden? Det er villian der better og ikke mig. Jeg har position.
@ Steel
Ved heller ikke hvad jeg kan slå - men er det std. at folde?
Selvfølgelig checker han floppet tilbage til mig når jeg har 3 bettet preflop idet jeg 9/10 gange c-better..
lol sorry, syntes sku ellers min kommentering lød så fornuftig :-)
Jeg c-better klart flop for at se hvor jeg står og håbe bare at tage den ned. Problemet med din weak linie, er at du for det første ikke har en anelse om hvor du står, for det andet kommer din linie til meget klart at signalerer hvad du har, netop AQ eller et draw (fordi du naturligvis aldrig ville slowplaye set eller str8 eller AK i det her spot pga. meget draw heavy flop).
Så var jeg villan og så dig som solid sane, kunne jeg sagtens skyde både turn og river med any. Dette kan tale for et kald, men normalt på det niveau ville jeg bare drysse med udgangspunkt i det Steel nævner.