Shalabal er 30/6/1.2 over 1,2k.. Villain har grimme stats preflop, men han sidder ofte ved flere borde, og virker >passiv/fornuftig< nok postflop. Hvilken range sætter i ham på?
- bunn71 sitting in seat 1 with $81.38
- zegzel sitting in seat 2 with $13.38
- Mighty-TE sitting in seat 3 with $137.20
- astorman sitting in seat 4 with $75.85 [Dealer]
- Hero sitting in seat 5 with $98.00
- Shalabal sitting in seat 6 with $111.45
Hero posted the small blind - $0.50
Shalabal posted the big blind - $1.00
** Dealing card to Hero: Queen of Diamonds, Ace of Spades
bunn71 folded
zegzel called - $1.00
Mighty-TE folded
astorman folded
Hero raised - $5.50
Shalabal called - $5.50
zegzel called - $5.50
** Dealing the flop: 3 of Diamonds, 5 of Spades, Queen of Clubs
Hero bet - $12.00
Shalabal called - $12.00
zegzel went all-in - $7.88
** Dealing the turn: 9 of Diamonds (Pot 47 Hero har 80 tilbage)
Hero checked
Shalabal bet - $24.19
Hero's plan herfra?
NL 100 AQo SB threeway
For det første bør du altid sidde med Full Stack :D
Dernæst er jeg enig med Razga, synes helt klart et check er for svagt, da han ikke har vist nogen større styrke hverken PF eller på floppet. Jeg kan sagtens se ham sidde med K,Q fx.
Jeg leader også på turn.
I denne situation raiser jeg. Går han insta-all-in, tror jeg, at.... nej, kalder sådanne hænder hver gang.
Jeg skal have et read, der siger andet.
Savner også farvekoder!
Nå, vil gerne lige slutte den her:
Det den her hånd har vist mig er, at jeg selvom jeg har spillet 1,2k mod villain stadigvæk ikk har opfanget, at villain sansynligvis kun better turn med et set, endda i en protected pot! Det er simpelthen for dårligt, så der bliver noget at gruble over hen over julen.
Jeg planlægger at udvikle et simpelt og effektivt noteapparat, som udelukkende består af tal.
Rest of the hand:
Jeg ender med at gå i sort og kalde ham ned, (flot ikk!) og betaler 50 dol på turn+river. Villain viser i denne hånd topset.
Er helt enig med AB. 1.2 i agg. factor betyder, at jeg skal have min. 2 par for at være med her og gerne et set. Men har lavet det samme kald 100 gange og kommer desværre nok til det igen. Agg. factor siger bare så meget om personen, så det skal man virkelig være opmærksom på.
Kim
ehmmm??? hvorfor er det lige villian skulle bluffe her? Vi får jo villians hånd at se pga all-in, mener det er et super tilfælde at folde, når man også tager den lave aggro i betragtning. Desuden kan villian sagtens have AA, KK, QQ og være fløjtende ligeglad med den sidste gut i potten eftersom denne har så lidt dollinger (og derfor ikke reraise preflop)... Det er DINE, han vil have (å åååh!!!)
Som du beskriver villian, er han en fisket meget ikke-bandit-men-str8-forward-lucky-donk, der har dig her.....
Lead turn er en mulighed, check call er imo det eneste, der ikke skal gøres....