Hvad siger i?
Jeg har ikke rigtig nogle reads.
Mit spil er som sædvanlig ret aggressivt.
NL $0.50/$1 Texas Hold'em - Thursday, May 17, 20:28:24 GMT 2007
Table Fluorine 6-max (Real Money)
Seat 4 is the button
Total number of active players : 6
Seat 1: CHARIVNYK ( $62.38 )
Seat 2: Scappy ( $105.05 )
Seat 3: silverfly ( $168.72 )
Seat 4: Werdna ( $68.22 )
Seat 5: fiskeren10 ( $98 )
Seat 6: ign1te ( $159 )
fiskeren10 posts small blind [$0.50]
ign1te posts big blind [$1]
** Dealing down cards **
Dealt to fiskeren10 [ T♦, A♣ ]
CHARIVNYK folds
Scappy folds
silverfly folds
Werdna folds
fiskeren10 raises to [$3.40]
ign1te calls [$2.40]
** Dealing Flop ** [ 6♥, T♥, 2♠ ]
fiskeren10 bets [$4.20]
ign1te raises to [$8.40]
fiskeren10 calls [$4.20]
** Dealing Turn ** [ 2♣ ]
fiskeren10 checks
ign1te bets [$10]
fiskeren10 raises to [$48]
ign1te calls [$38]
** Dealing River ** [ 3♥ ]
fiskeren10 goes all-in
fiskeren10 bets [$38.20]
ign1te calls [$38.20]
NL 100 - ATo
lol?
Lead eller CC turn, du laver din hånd om til et bluff... CC eller CF river..
Ved ikke hvad du vil reppe? 66, 22, TT??
Shit man. Aggressivt og dumt spil.. Hvis du spiller A10 sådan hver gang fordi du har toppar kan det da kun være -EV. Hvad sætter du villain på? Han kalder dit raise på turn og på river completes der hjerter og du går all in? Jeg ville sætte tempoet ned....
Jamen jeg ved ikke om jeg prøver at reppe noget, jeg tror bare jeg har den bedste hånd...
SPiller selvf. ikke hånden sådan her hvergang.
Resultat:
fiskeren10 goes all-in
fiskeren10 bets [$38.20]
ign1te calls [$38.20]
** Showdown **
fiskeren10 shows [ T♦, A♣ ] two pair, Tens and Deuces
ign1te mucks [ A♥, K♣ ]
"og T6 etc ikke slår mig mere."
what? slår T-6 dig ikke mere? Ryk omgående ned i limit
Vær flittig med din tableselection, så skal du nok klare det.. Skidt spillet iøvrigt.
Alex
C/R er da fint på turn, uanset hvad man har der.
Jeg leader aldrig i det spot der, uanset om jeg har K høj eller quads.
Og hvorfor kan han ikke reppe AA eller KK? Sådan spiller jeg også AA.
Hardkare
Han skal slet ikke reppe aa,kk da han har en hånd med god SD-value.
Så er det jo meningsløst at begynde med det der..
Spiller man altid a10 med tptk sådan der, taber man stort på de situationer, da man (normalt) aldrig får action fra marginalt dårligere hænder - (value fra tpgk og 77-99 etc.). Og taber BIGTIME til overpar, sets..
Klart en uprofitabel linje mod en std nl100 spiller.
Nu skal det godt nok bemærkes, at turn kortet var et rigtig godt kort for hero og at det eneste han reelt frygter er 66 og overpar, som er usandsynligt. I øvrigt donker villain et 10 doller bet ud i en pot på 23-24 stykker, hvor der ligger en FD ude. Derudover minraiser villain floppet, som rigtig mange kan lide at gøre med FD for at få en gratis river.
måske et godt value raise på turn...?
(dog ikke så godt, hvis hero troede han var foran T6! :P)
Fiskeren
Ikke medmindre du har et read på modstanderen, du overspiller din hånd.
Freddy123
Det har jeg heller aldrig sagt han skal, jeg svarede blot på AlexKP's post, læs lidt længere oppe. Så jeg begynder skam ikke med "det der".
Fisker spiller hånden helt fint. Jeg går ud fra at det er hans turnraise de fleste af jer er utilfredse med.
Loki virker til at være den eneste der rent faktisk bemærker at villian better under ½ pot på turn og vi reelt set kun kan frygte 66 og T6. Derimod er der en masse draws ude, som vi gerne skal have til at betale mere for at se river, samt en T som der sagtens kan trækkes mere value ud fra ved et raise.
På river er der kun ca. 1/3 pot tilbage. Her kan Fisker selvfølgelig lave et c/f da villian stort set aldrig better en dårligere hånd. Men jeg synes det er fint han går efter at få mere value ud af en et par.
AlexKP mener simpelthen at C/C river kan være et godt spil! "LOL?" Det er klart at foretrække at bette river frem for at c/c, da vælger næsten aldrig better en dårligere hånd, men meget oftere caller med en.
Og hvorfor skulle han ønske at reppe 22,66 el TT når han oftest har den bedste hånd med TPTK? FIskers turn raise ligner fint en hånd, som prøver at bluffe villian efter hans mindre end halv potbet på turn. AlexKP, Forsvar venligst dit c/c på river her. Og forsøg at undgå at indlede dit svar med "lol?"
preflop: standard
Flop: standard
Turn: der falder et fint kort, og din modstander better relativt lavt. På de her stakes betyder det nok: flush draw, set, top par eller måske et mellem par. Jeg tror på du er foran hans range ofte nok til nat lave det her play.
En fin alternativ linie er check call turn, og afvent modstanders river reaktion.
Friis