Kender ikke meget til Villian dog lader til at han reg på dette level. Jeg har KK og vil gerne give ham initiativet til bette ud eller lade ham få ramt et af sine 2 over kort.
Men pludselig overbetter han river kraftigt, er dette et bluf, semi bluff, semi god hånd alla a10 eller har han nødderne?
Game #5493288123: Hold'em NL ($0.50/$1) - 2008/02/20 - 15:14:27 (UK)
Table "Sevilla" Seat 6 is the button.
Seat 1: WillumE ($99 in chips)
Seat 2: Danton ($99 in chips)
Seat 3: HERO ($92.50 in chips)
Seat 4: turegubb1 ($68.55 in chips)
Seat 5: Dean1962 ($100.65 in chips)
Seat 6: BlubBlub ($95.50 in chips)
WillumE: posts small blind $0.50
Danton: posts big blind $1
----- HOLE CARDS -----
dealt to HERO [Kd Kc]
HERO: raises to $4
turegubb1: folds
Dean1962: folds
BlubBlub: calls $4
WillumE: folds
Danton: folds
----- FLOP ----- [2c 5s 2d] pot $10
HERO: checks
BlubBlub: checks
----- TURN ----- [2c 5s 2d][8c] $10
HERO: bets $7
BlubBlub: raises to $14
HERO: calls $7
----- RIVER ----- [2c 5s 2d 8c][Ts] $38
HERO: checks
BlubBlub: bets $77.50 and is all-in
??????????
NL 100 crypto slowplay med KK
Uden read er det et easy fold, især med hans click på turn, tror han har ramt stort. Kaldte du?
Som spillet kalder jeg oftest.
Mest fordi at vores hånd er sygt underreppet og jeg tror at mange villains er i stand til at bluffe os her. At hans bet er 2x pot gør det hele lidt mere klamt, men villain kan umuligt sætte os på en stærk hånd her og derfor caller jeg nok.
Som spillet kommer jeg aldrig væk, jeg får endda pengene ind med et smil på. Du har undereppet din hånd så sygt meget og ligner en Ax ♣
Hvorfor nøjes du bare med at calle turnen? Hvis du er bagude har vi ikke engang implied odds til at spike en K. Så dit call indikerer overkort eller monster - måske Ahøj. Villains store riverbet indikerer enten monsterbluff eller monsterhånd. Jeg drysser også her.
EDIT: har lige læst de andre kommentarer, men mener vel at hvis vi caller her skulle det være en bevidst trappingstrategi via turnspillet og kan godt se at et call her iøvrigt er konsistent med turnspillet. Men jeg ville nok have renakket turnen - er det spew?
Synes flopchecket stinker. Du får ikke bygget pot og en god aggressiv spiller vil altid c. bette det flop hvis han ikke har ramt.
@OP
bare bet floppet. Du behøver ikke at spille så fancy på nl 100. Der skal bare bygges noget pot hurtigt. Som spillet betaler jeg.
Vil nok bette flop, hvis han så havde callet eller lavet et klik raise kunne man lettere smide hånden. som spillet er nok jeg 50/50 mellem et call og et fold
Tak for de mange svar!
Jeg kaldte her med et stort smil og tænkte den her hånd spillede jeg godt nok underligt/dårligt. Villian havde 2 2 og ramt 4 ens på floppet.
Jeg havde dog aldrig lagt mig hvis den blev spillet efter bogen, så det var bare chips going away i den her omgang.